Pinkpop 2025

Nee en ook niet verantwoord en uit te leggen. Iets met verbranden en nog erger huid k. Gewoon meenemen en opzetten. Moet op doktersadvies 😉

Ik sta op Limburgerhof en daar mag ‘t gelukkig sowieso.
Ik begrijp dat een partytent prettig en gezellig is. Maar huidkanker is natuurlijk een raar argument. Aangezien je juist op het heetst van de dag urenlang in de volle zon gaat staan op het festivalterrein, maken die twee uurtjes in de ochtendzon het verschil niet. Vooral goed smeren en bedekken.

Ik begrijp dat een partytent prettig en gezellig is. Maar huidkanker is natuurlijk een raar argument. Aangezien je juist op het heetst van de dag urenlang in de volle zon gaat staan op het festivalterrein, maken die twee uurtjes in de ochtendzon het verschil niet. Vooral goed smeren en bedekken.
Daar heb je gelijk in, maar je kan schaduw opzoeken als je wilt. En dat kan met een party tent op camping ook. Wat ook al gezegd is kan een tarp ook, al is die wel meestal een stuk lager en lastiger hoger te maken.

Anyway ze moeten party tenten gewoon toestaan

Dus 35k vrijdag 40k zaterdag! Zondag verwacht ik hoogaard 50k dus wordt het een rustige editie wat ik met deze hitte totaal niet erg vindt en geen extreem lange wachtrijen bij bar en waterpunten zoals in 2022! Snap ook nu waarom er schaduw plekken op veld gezet zijn omdat er plek zat is! Begin weer zin te krijgen in mijn 12e keer Pinkpop 😎 Maar die hitte pfffff 🥵

het gaat in ieder geval niet dik boven de 30 graden, enkel een paar uurtjes op zondag wellicht iets boven de 32 met nog wat bewolking verwacht. Vind het nog enigszins meevallen.
Vrijdag vooralsnog niet warmer als 25 rond 17:00, dat is een ideaal dagje.
Zaterdag rond 17:00 tegen 29 graden (gevoelstemperatuur 27), dat is prima.
Zondag wordt tussen 15:00 en 18:00 wel tussen 30 a 32 graden maar ook wat bewolking.
Al met al, vind ik dat nog meevallen. Goed smeren, veel drinken en af en toe schaduw opzoeken op zondag.
Lijkt mij prima zomer festival weer ☀️🌤️

het gaat in ieder geval niet dik boven de 30 graden, enkel een paar uurtjes op zondag wellicht iets boven de 32 met nog wat bewolking verwacht. Vind het nog enigszins meevallen.
Vrijdag vooralsnog niet warmer als 25 rond 17:00, dat is een ideaal dagje.
Zaterdag rond 17:00 tegen 29 graden (gevoelstemperatuur 27), dat is prima.
Zondag wordt tussen 15:00 en 18:00 wel tussen 30 a 32 graden maar ook wat bewolking.
Al met al, vind ik dat nog meevallen. Goed smeren, veel drinken en af en toe schaduw opzoeken op zondag.
Lijkt mij prima zomer festival weer ☀️🌤️
Nee tuurlijk niet, 32 graden is echt teringheet op zo'n vlakte zonder veel zit/schaduwplek. Maargoed, we doen het er maar mee, het heeft ook wel weer iets om te overleven in de pit met zo'n temperatuur 😂

Hoi allen, ik lees al even op de achtergrond mee, ga dit jaar met mijn dochter de zaterdag. Zelf 20 jaar geleden voor het laatst geweest. Nu kaartjes gekregen van het werk van mijn man.

Een vraagje, staan er ook tafels/bankjes etc bij de eettentjes of op andere plekken (schaduw) of is het alleen zitten op de grond?

Users who are viewing this thread