Pinkpop 2025

Is de tentstage een kwartslag gedraaid volgens deze kaart in het filmpje? Verder lijkt north stage op dezelfde plek te staan en denk ik dat stage 4 alleen met de voorkant op het terrein staat, en de achterkant in de backstage area. Dus zou moeten kunnen hoor, genoeg ruimte op t noord gedeelte
De tent staat al, en is gewoon hetzelfde gebleven

• Leuk
Waarderingen: Roman en RimkoW
Jullie gaan toch niet van uit dat oude stage 4 plek gewoon dicht blijft?
Nee denk dat dit een chil plek wordt met de markt, eettentjes en bar. Denk dat de Lidl daar ook weer is en ‘t “Ketelhuis”

Gaan ‘t zien, ben voor nu erg positief over de aanpassingen.

Met Tirza en haar team in organisatie komt ‘t echt wel goed met Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: RimkoW
Nee denk dat dit een chil plek wordt met de markt, eettentjes en bar. Denk dat de Lidl daar ook weer is en ‘t “Ketelhuis”

Gaan ‘t zien, ben voor nu erg positief over de aanpassingen.

Met Tirza en haar team in organisatie komt ‘t echt wel goed met Pinkpop.
Precies ik zou ook zeggen chill plek, daarom ben zo verbaasd over het hele slecht verkoop discussie, gecombineerd met deze aanpassingen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ik ben positief over de aanpassingen! Stage 4 voelde persoonlijk altijd als het podium wat er niet bij hoorde. Kan me voorstellen dat het lastiger is om daar iets grotere (dan nu) artiesten te laten spelen omdat het zo afgezonderd is. Wie weet kan dit gaan groeien zo!

Een eerste analyse na dit plotselinge mediaoffensief (Volkskrant, Limburger en eigen socials)

- De afgelopen 3 jaar is er een puinhoop van gemaakt met die nieuwe indeling.
- Ide lijkt ingevlogen om orde op zaken te stellen; meteen alles terugdraaien. En weer een doorloop creëren.
- Ide wil Sam Fender graag hebben als headliner. (Dat momentum is echter dit jaar.. en waar staat ie: op DTRH.)
- Jan wordt ingevlogen in een cringe filmpje om zijn vertrouwen uit te spreken in de nieuwe directie.
- Camping C is stilzwijgend verdwenen dit jaar.
- Er wordt nergens iets gezegd over een kaartverkoop behalve; "uitverkopen is geen doel op zich."

Maar heel eerlijk: het is toch gewoon een commercieel bedrijf?

Ik kan me niet voorstellen dat Mojo Pinkpop jaar op jaar verlieslatend laat doordraaien.

Hoe lang gaat dit nog zo door?

En btw… ze hinten op een ‘tropische’ editie. Als weer enthousiast de weerkaarten al in de gaten aan het houden en dit beeld ziet er inderdaad steeds waarschijnlijker uit vanaf half juni!

• Leuk
Waarderingen: Lauraa en hersenscheetje
Precies ik zou ook zeggen chill plek, daarom ben zo verbaasd over het hele slecht verkoop discussie, gecombineerd met deze aanpassingen.
Het voelt gewoon een beetje alsof ze nu dingen uit de kast halen om het plein op te vullen, zo ook camping C die verdwijnt zoals iemand hierboven ook al zegt. Waarom zou je een hele camping laten verdwijnen en samenvoegen met B als je gewoon zo goed als alle weekendtickets hebt verkocht? Kan toch bijna niet anders dan dat het niet zo loopt als gehoopt.

Maar ja, nogmaals, we gaan het zien. De switch van Stage4 is imo echt wel prima hoor, ik hoop dan vooral dat dit zo blijft en niet eenmalig is.

Heb het al gezegd maar er is nu echt geen enkele reden meer om een Vaste gasten kaart te kopen als je op B of C wilt staan.

Denk dat de beste aanpassing op basis van jullie verslagen elk jaar de tent-stage 4 link up is. Kan je veel makkelijker van podium naar podium.

Users who are viewing this thread