Pinkpop 2025

Dus Joost, Ronnie Flex, Hardy, Kaiser Chiefs en Mika worden gezien als grotere meuk dan Tom Odell... oh oke? Had verwacht dat een naam als Anouk Wolf of Janet Livv erbij genoemd zouden worden die onderaan het affiche hangen? En zou zelf Pommelien noemen als meuk.

grappig, staan toch 2 dingen bij die ik juist wel wil zien (Hardy en Kaiser Chiefs), Mika valt helaas samen met Sawyer Hill voor mij. Joost en Ronnie Flex heb ik dan zelf ook niet zo veel mee.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Dus Joost, Ronnie Flex, Hardy, Kaiser Chiefs en Mika worden gezien als grotere meuk dan Tom Odell... oh oke? Had verwacht dat een naam als Anouk Wolf of Janet Livv erbij genoemd zouden worden die onderaan het affiche hangen? En zou zelf Pommelien noemen als meuk.

grappig, staan toch 2 dingen bij die ik juist wel wil zien (Hardy en Kaiser Chiefs), Mika valt helaas samen met Sawyer Hill voor mij. Joost en Ronnie Flex heb ik dan zelf ook niet zo veel mee.
Ja, was inderdaad volkomen logisch geweest als ik de dagopeners als vergelijking had genoemd..

Hmm alles is een kwestie van smaak denk ik! Ik vind bijvoorbeeld de last dinner party meuk van de bovenste plank. Klinkt voor mij als een soort opgevoerde ABBA. En iemand anders vindt dat dan weer prachtig. Niks mis mee en ieder zijn ding!

Dagopeners zijn jong talent... dat is geen meuk. Juist tof dat daar plek voor is.

Hardy vind ik dan weer echt afgrijselijk. Slechtste naam op de lineup wat mij betreft. Maar ook die heeft fans, dus prima dat hij er staat natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: elo en hersenscheetje
Gers Pardoel heeft zelfs mainstage gestaan 🤪😂
wat dacht je van Lil Kleine 🙈

en heus niet iets van deze tijd hoor. er staat eigenlijk altijd wel iets wat op hevige weerstand kan rekenen, voorbeelden in de vroege 80's kreeg Doe Maar al appels toegegooid en in de late 90's kreeg Anouk eieren toegegooid en Tracey Bonham graszoden van Jans' grasmat toegeworpen

• Haha
Waarderingen: hersenscheetje
100% maar het probleem is: door er een soort "special act" van te maken door te zeggen dat de act pas kort voor het festivak wordt aangekondigt, schep je (ik weet dat het wat naïef is) toch hogere verwachtingen. Niet per se een grotere naam, maar wel iets 'bijzonders'.
Dat is toch alleen de gedachte gang in dit forum?
Het is niet dat Pinkpop hiervoor kiest he! En je moet iets communiceren, als een Adam afzegt, wat hadden ze anders moeten doen? De post schept ook totaal niet hoge verwachtingen.. enkel en alleen dat er een vervanger is die zich pas kort voor het festival bekend wil maken!

Ik heb mijn spoorboekje al, daar zat eerder al geen Adam bij dus alles is winst!

Dat is toch alleen de gedachte gang in dit forum?
Het is niet dat Pinkpop hiervoor kiest he! En je moet iets communiceren, als een Adam afzegt, wat hadden ze anders moeten doen? De post schept ook totaal niet hoge verwachtingen.. enkel en alleen dat er een vervanger is die zich pas kort voor het festival bekend wil maken!

Ik heb mijn spoorboekje al, daar zat eerder al geen Adam bij dus alles is winst!
We wachten de reacties op dr sociale wel even af haha. Geloof me nu maar dat het meerendeel toch weer hoopte op onredelijk grote namen. Maar dat is ook niet per se wat ik bedoel. Het probleem is dat ze instemmen met de eis van Odell om pas vlak voor het festival aan te kondigen omdat er nog een Ziggo verkocht moest worden. Normaliter doen ze dit ook niet zo snel en zouden ze er pakweg Son Mieux hebben neergepleurd en klaar is kees. Maar goed, prima voor Pinkpop hoor, al sloeg die show 2 jaar terug al dood.

Edit: je moet je voorstellen dat Adam Lambert niet had afgezegd, maar ze wel nog één open spot op de line-up hadden met "Stay Tuned" erbij. In feite wat Werchter heeft. Dat slaat toch gewoon nergens op voor Odell?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje
Hoi allemaal,
Even een kort vraagje tussendoor, ik ga dit jaar weer naar pinkpop. Maar ga in mijn eentje, omdat mijn vrienden niet meer zoveel geld willen uitgeven voor festivals.
Zijn er nog meer mensen die hier solo heen gaan?
En zo ja is er een whatsapp groep die ik kan joinen?

Hoi allemaal,
Even een kort vraagje tussendoor, ik ga dit jaar weer naar pinkpop. Maar ga in mijn eentje, omdat mijn vrienden niet meer zoveel geld willen uitgeven voor festivals.
Dit jaar heb ik nog 3 vrienden mee, maar volgend jaar ben ik wss ook alleen 🙈 maar daar heb je nu nog niks aan.. maar als je een whatsapp groep oid vindt hou ik me aanbevolen voor volgend jaar!!

Ik word niet per se blij van Tom Odell maar mocht ‘t echt zo zijn dan is dit gewoon een prima vervanger. Je kan vinden van z’n muziek wat je wil, er is de afgelopen maanden toch echt wel een soort hype om hem ontstaan, zeker onder de jeugd. Ik denk dat een boel mensen (het forum niet meegeteld haha) veel blijer worden van Tom dan van Adam.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Hoi allemaal,
Hoi Jasmijn, ook ik ken geen app groepje voor de solo gangers maar wel goed dat je gaat. Het is ook prima te doen.

Mocht je tegen die tijd behoefte hebben om in ieder geval wat mensen te hebben om een beetje bij aan te haken dan geef je maar een gil (zonder verplichtingen).

Wij gaan in ieder geval met z’n 4en naar camping B.

Users who are viewing this thread