Pinkpop 2025

Idles zal vast niet voor een spot om 17u komen opdraven. Die zijn daar inmiddels te groot voor lijkt me.
Plus die staan op allerlei andere festivals in het voorjaar. Hoezo zou je die geheim willen houden? Wat heeft Idles eraan? Pinkpop heeft er sowieso niets aan.

Hier kan echt wel een streep doorheen.

Plus die staan op allerlei andere festivals in het voorjaar. Hoezo zou je die geheim willen houden? Wat heeft Idles eraan? Pinkpop heeft er sowieso niets aan.

Hier kan echt wel een streep doorheen.

het is niet Pinkpop die het geheim wil houden.
Het is de act (of mojo) die gevraagd heeft nog niet bekend te maken, dat is wat anders.

dat kan ook arrogantie zijn van de act nog niet aangekondigd willen worden?

We zoeken nog wat in de theorie er achter, zoals nog evenementen in verkoop hebben, andere festival spots al bekend gemaakt hebben, albums die nog uit moeten komen en daar op wachten, tours die nog niet bekend zijn, of zelfs afscheidsconcert. Kan overigens ook nog een reünie zijn die nog niet bekend gemaakt is... Liggen best wat mogelijke scenario's open imo

Voor mij, hoe langer het duurt, lijkt het mij wel steeds bijzonderder te worden... Waarom anders niets bekend maken dat zo lang vraagt te wachten?

Omdat mensen er over blijven discussiëren. :)

Misschien is het Froukje wel, die toch als verrassing op nog één festival wil spelen dit jaar.

het is niet Pinkpop die het geheim wil houden.
Het is de act (of mojo) die gevraagd heeft nog niet bekend te maken, dat is wat anders.

dat kan ook arrogantie zijn van de act nog niet aangekondigd willen worden?

We zoeken nog wat in de theorie er achter, zoals nog evenementen in verkoop hebben, andere festival spots al bekend gemaakt hebben, albums die nog uit moeten komen en daar op wachten, tours die nog niet bekend zijn, of zelfs afscheidsconcert. Kan overigens ook nog een reünie zijn die nog niet bekend gemaakt is... Liggen best wat mogelijke scenario's open imo

Voor mij, hoe langer het duurt, lijkt het mij wel steeds bijzonderder te worden... Waarom anders niets bekend maken dat zo lang vraagt te wachten?
Ja dat was precies mijn punt. Wat heeft Idles eraan? Ze zijn voor tal van andere festivals aangekondigd. Waarom zouden ze voor Pinkpop plots geheimzinnig gaan doen? Is totaal geen logische verklaring voor te bedenken.

ik heb sowieso steeds meer moeite met een logische verklaring te bedenken om nog niet aan te kondigen, maar wellicht komen we er ooit achter wat het idee er achter is (ik stuur de vraag alvast in voor het 3voor12 slot interview)

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Tom Odell komt vrijdag met een (vermoedelijke tour)aankondiging!
Zal hem worden kan niet anders,
In het bericht word aangegeven "naar Landgraaf af te reizen"
(Of vliegen iets in die trend).
Dat doe je niet voor een Nederlandse artiest, dat iedereen hier telkens zo moeilijk doet over de last minute bekend making, snap ik niet zo goed!

Pinkpop is niet groter als een ander..
Waarom zou je voor Pinkpop een uitzondering maken?

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Zal hem worden kan niet anders,
In het bericht word aangegeven "naar Landgraaf af te reizen"
(Of vliegen iets in die trend).
Dat doe je niet voor een Nederlandse artiest, dat iedereen hier telkens zo moeilijk doet over de last minute bekend making, snap ik niet zo goed!

Pinkpop is niet groter als een ander..
Waarom zou je voor Pinkpop een uitzondering maken?
Eefje de Visser woont in België ;).

Nee grap, Tom Odell, of een andere artiest die een touraankondiging gepland had, of nieuw werk of iets dergelijks, is wel voor de hand liggend.

Neemt Tom Odell vandaag de dag genoegen met 17u?

Op werchter is er ook al een tijd een Stay Tuned spot (maar dan met mysterieuze naam die in een andere volgorde iets met tom odell te maken heeft) mijn theorie is dat dit dezelfde naam gaat worden voor Pinkpop

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Zou voor mij persoonlijk niet een geweldige vervanger zijn. Heb nooit echt begrepen waarom Tom Odell zo populair is. Daarnaast vind ik het live vrij gezapig, maar ieder zijn ding.

Zou voor mij persoonlijk niet een geweldige vervanger zijn. Heb nooit echt begrepen waarom Tom Odell zo populair is. Daarnaast vind ik het live vrij gezapig, maar ieder zijn ding.
had mijn reactie kunnen zijn...

maar dat is persoonlijk natuurlijk, zou het wel een terechte internationale vervanger vinden.
Met zijn Berlijn show niet heel ver weg om naar Landgraaf af te reizen.
En de show in Amsterdam De Wester is niet een heel grote, wat is dat 770 bezoekers?
Kan me best voorstellen dat er een NL show bij komt.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en RimkoW
Ik hoop dat ze Soft Play gewoon op noord zetten op die tijd. Die maken er sowieso een goed feestje van met een hoop energie!

Ik ga niet maar bij dit soort surprise spots toch liever 100x Froukje of Eefje of een andere goeie Nederlandse act dan een Tom Odell. Internationaal betekent niet altijd beter. :P

Eefje gaat natuurlijk nooit met haar show op die spot spelen. Haar show met zoveel visuals hoort gewoon in het donker of in een tent.

Users who are viewing this thread