Pinkpop 2025

Was gisteren bij laatste concert clubtour Tim Akkerman en zijn band The Ivy League en ‘t was super.

Wist dat hij goede muziek maakte en The Ivy League is echt een geweldig goede band.

Ze zouden niet misstaan op stage 4.

in dat daglicht, waar Golden Earring in principe de redding was van de allereerste Pinkpop met de meegebrachte geluidsinstallatie... na de 5 uitverkochte afscheid concerten van Golden Earring in januari 2026.

een ingelast afscheid moment op Pinkpop, als vervanging van Adam Lambert, zal wel te ver gedacht zijn en waarschijnlijk onmogelijk.

maar zou iemand van jullie daar enthousiast van worden (ik sowieso wel)?

in dat daglicht, waar Golden Earring in principe de redding was van de allereerste Pinkpop met de meegebrachte geluidsinstallatie... na de 5 uitverkochte afscheid concerten van Golden Earring in januari 2026.

een ingelast afscheid moment op Pinkpop, als vervanging van Adam Lambert, zal wel te ver gedacht zijn en waarschijnlijk onmogelijk.

Vast heel wat mensen well. Ik heb ze wel eens zien optreden maar zou er niet enthousiast over zijn.
Ieder z’n smaak natuurlijk!

Echt optreden als Band doen ze niet meer toch? Ze spelen bij dat afscheids consert met andere mee...
Ik weet niet precies hoe dit er uit zou moeten zien dan, maar ik gun ze zeker een mooi moment als ze dat zelf zouden zien zitten.

Dat zou prachtig en fantastisch zijn. Pinkpop en de Earring zijn toch wel een beetje met elkaar verbonden. Een show met wat bekende gastmuzikanten erbij zou ik voor tekenen.

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr
Bekijk bijlage 14178

Kwam deze toevallig tegen, hier is 't terrein al beter te zien (bron).
uitgaande van de luchtfoto van afgelopen jaar en kijkend naar die 2 tentjes die er afgelopen jaar ook stonden langs die weg naar de nooduitgang, staat de tent op de zelfde plek

(edit, ondanks het olifantengras ligt het veld er wel netjes bij op het ook, gezien hoe we het achter hadden gelaten)

1747638030213.png

1747638180424.png 1747638210466.png

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread