Pinkpop 2025

Zou Claw Boys Claw niet kunnen? Die hebben wel een historie op Pinkpop en gaan ermee stoppen. Geen grote naam wellicht, maar in het kader van nostalgie?

Of Clouseau wellicht? Die stonden twee jaar geleden ook met verrassingsoptreden op Pukkelpop.

Janse Bagge zou eigenlijk best mooi zijn.

Dat is echt een good shout!

En anders wellicht Kane.
Ook omdat CBC op het moment van wegvallen Lambert nog een tour bekend had te maken. Dus die waren er wel bij gebaat om het geheim te houden.

Sowieso denk ik: als het echt een grote, dure naam was, dan hadden ze die ongetwijfeld willen droppen om meer kaarten te verkopen. Wat heb je aan een dure boeking als je er qua promo geen gebruik van kunt maken?

Dat is echt een good shout!

En anders wellicht Kane.
KANE speelt om 20.30 in Ommen, lijkt me gezien het tijdstip dat nog open staat niet echt een optie gezien de reistijd ook nog. Maar ook zij hebben nog 2 Ahoy shows niet uitverkocht, mocht het toch zo zijn kan ik me best voorstellen dat ze wachten met aankondigen gezien het Ziggo debacle. Maar goed, binnen 2 uur van Landgraaf in Ommen lijkt me niet haalbaar haha.

Ik denk zelf niet echt aan een internationale act meer eigenlijk, meestal schuift dat toch nog wel wat tickets en daar heeft PP wel baat bij lijkt me. Ik dacht Kensington in eerste instantie, maar hun hele festivaltour is al aangekondigd dus wachten met PP is dan ook niet echt nodig denk ik? Heel benieuwd wat het gaat zijn in elk geval.

Wat denken jullie van Damiano David (maneskin solo) als aankondiging voor die stay tuned spot? Misschien wachten ze tot na het album dat vrijdag uitkomt.

Staat rond eenzelfde spot op mainstage werchter.

vind het wel een leuke zoektocht die vervanger.
gedachte daarover schieten alle kanten op.
zou een NL (of Benelux) vervanger een minpunt vinden, enige dat dat persoonlijk dan goed kan maken als het me zou bevallen, maar dan nog zou ik een internationale act meer passend vinden.

voor mij zit Lionel Richie op basis van tourschema en beschikbaarheid in de buurt hoog in de verwachting, maar is het tijdslot hierin waar de schoen wringt, Zie hem ook wel als act die (ook gezien de schows om Pinkpop heen) nog wacht met bekendmaken.
Ook Tom Odell die langs Pinkpop in Berlijn staat zou een optie kunnen zijn, al zie ik hier niet zo het probleem van het niet aankondigen.
qua NL acts zie ik Anouk, staat paar dagen eerder nog 2 dagen in Frankrijk staat, met nieuw album en Ziggo shows in september die nog in verkoop zijn kan een optie zijn. Zie haar ook echt wel afdwingen door haar eigen shows om te wachten met aankondigen,
Blijf ook, al is het minder logisch misschien, toch een scheef oog kijken naar Epica... Zou wel mooi passen met het nieuwe album op zak.
Maar, zou het ook wel een grap vinden als Frans Bauer een festival gig toevoegd en het Pinkpop veld laat mee zingen met "Du Hast", gewoon omdat het kan...
Ook, uiteraard een act die te groot is voor 17:00 op Noord, maar die eu data van Sabrina Carpenter, Pramavera, Hyde Park en Lollapalooza geven een gaatje voor Pinkpop die me niet los laat... Wellicht is de spot als "suprise act" de reden van het achterhouden?

althans, dit zijn namen waar ik aan denk.
Frans Bauer +1... Lijkt me wel humor..

Maarrrrr Roxy Dekker (the horror) is ook nog vrij tijdens PInkpop....😖

En er is weer nieuws!

Doe mee aan het Mentos Wereldrecord Twister op Pinkpop!​

Linkerhand op geel! Vrijdagochtend, zodra we de poorten opengooien, gaan we samen met Mentos geschiedenis schrijven! We gaan op de grootste Twister-mat ooit het wereldrecord Twister verbreken! Vóór de South Stage, met 4.500 mensen tegelijkertijd 🤸‍♀️🟡

In samenwerking met Mentos Discovery 14 Flavours, de rol met 14 verschillende smaken die je aansporen om je dagelijkse routine te doorbreken, dagen we jou uit om mee te doen aan deze kleurrijke chaos.

Bij zijn? Zorg dat je op vrijdag 20 juni om 11:15 uur binnen bent, we starten om 11:45 uur!

En er is weer nieuws!

Linkerhand op geel! Vrijdagochtend, zodra we de poorten opengooien, gaan we samen met Mentos geschiedenis schrijven! We gaan op de grootste Twister-mat ooit het wereldrecord Twister verbreken! Vóór de South Stage, met 4.500 mensen tegelijkertijd 🤸‍♀️🟡

In samenwerking met Mentos Discovery 14 Flavours, de rol met 14 verschillende smaken die je aansporen om je dagelijkse routine te doorbreken, dagen we jou uit om mee te doen aan deze kleurrijke chaos.

Bij zijn? Zorg dat je op vrijdag 20 juni om 11:15 uur binnen bent, we starten om 11:45 uur!
Nog meer matjes op de wei. Wat gaan ze toch maar allemaal verzinnen om het volk vroeg op het terrein te krijgen.

Ik blijf Eefje de Visser ook nog steeds een optie vinden. Dat ze headliner is op BKS is juist een heel plausibele reden dat ze pas de week voor Pinkpop bekend zou worden.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
En er is weer nieuws!

nog meer reden om vrijdag pas om 15:50 op het festivalterrein te zijn

En er is weer nieuws!

Ik dacht dit is de speld ofzo

En er is weer nieuws!

Tja, hoort bij de vernieuwing en huidige doelgroep van Pinkpop.

Dat is dan weer meteen een mooi voorbeeld hoe PP de plank mis slaat als het om vernieuwing gaat. Hiervoor gaat toch niemand eerder het terrein op?

Ik moet er zelf niet aan denken nee. Maar ik vermoed dat een heleboel van die zelfbevlekkende influencers er wel degelijk zullen staan. "Kijk mij eens nonchalant mijn linkerhand op groen leggen YOLO YOLO" of wat die lui ook uitkramen...

• Haha
Waarderingen: brutus257 en jeff250381

Users who are viewing this thread