Pinkpop 2025

Charli zou wel een bizar sterke verrassing zijn, gaat natuurlijk never nooit gebeuren.

zijn inmiddels wel al wat verschillende pluimage langsgekomen voor de Adam Lambert cancel...

Pommelien Thijs, Eefje de Visser, Roxy Dekker, Ilse de Lange, Son Mieux, Epica, wellicht voor wat meer halverwege de dag
Lionel Richie, "Hello Tempest Road", Kensington, Anouk, Benson Boone?
Daarnaast zie ik zelfs ook een aantal hele grote namen die een gat hebben rond Pinkpop, Charli XCX, Sabrina Carpenter, Noah Kahan. Maar dan moet Last Dinner Party een stap naar onder doen op het affiche?

Een blik op het tijdschema geeft wellicht een indicatie over de invulling?
Ik ga mijn hoop maar nergens op vestigen, kan het ook niet tegenvallen. Son Mieux of Kensington zou ik op zich wel een heel logische (en prima) keuze vinden. En waarom Ilse? Die is toch vorig jaar al geweest? (Geldt ook voor Pommelien trouwens, maar die is meer booming momenteel dan Ilse).

overigens de suggestie van Damiano David die een paar keer voorbij kwam heb ik er uit gelaten door de show in Portugal op 21 juni.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Charli droeg op Coachella nog een shirt "i should be the headliner", no way dat die voor een sub plek zou komen

Sticks zegt in de zojuist geposte video van Pinkpop dat hij zijn stinkende best gaat doen om de hele tent omver te blazen.

Hieruit 2 conclusies:
1. Hij voert ''de 3 biggetjes'' op tijdens zijn optreden.
2. Hij staat in de tent geprogrammeerd.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: WesvdW en Thieske
Tuurlijk, maar alsnog heeft die echt een headliner status inmiddels.
Ik zeg niet dat ze geen headliner is maar ze is in Amerika ook wel groter als in Nederland. Op Coachella alsnog gewoon logischerwijs onder Green Day. Green Day gaat al langer mee, evenveel maandelijkse luisteraars op Spotify dat veel populairder is onder haar doelgroep zou je denken plus dat Green Day tenminste alles live doet zonder autotune

Users who are viewing this thread