Pinkpop 2025

ah, zie dat Volbeat toch niet helemaal uitverkocht heeft. denk dat ik iets voorbarig gereageerd heb, volgens mij zijn een groot aantal tickets voor de tribunes in Ahoy en Ziggo afgesprongen, nu weer beschikbaar.

Als ik kijk in Keulen waar ik tickets voor had is alles nu weg, alleen nog "G.O.A.T." PRIVATE MEET & GREET ERLEBNIS (GA) PACKAGE voor 521 euro...
In het sportpaleis lijkt het dat het balkon ook niet open is gesteld. Had ik niet verwacht.

Wat ik een beetje bij volbeat heb is dat ik ze eerst heel goed vond maar na 3x live zien en een aantal albums begint het te vervelen omdat ze wat vaak het zelfde trucje doen en niet perse echt innoveren. Live zijn ze gewoon goed en weet je wat je krijgt maar zal het je niet echt om ver blazen

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Wat ik een beetje bij volbeat heb is dat ik ze eerst heel goed vond maar na 3x live zien en een aantal albums begint het te vervelen omdat ze wat vaak het zelfde trucje doen en niet perse echt innoveren. Live zijn ze gewoon goed en weet je wat je krijgt maar zal het je niet echt om ver blazen
Mee eens, maar daarom precies geschikt voor o.a. Pinkpop

• Leuk
Waarderingen: elo
dat uurtje maakt geen bal uit. Maar kan wel kloppen dat Korn noord afsluit. Dat is toch een iéts dankbaardere spot van sub op main. Niet enkel omdat het al begint te schemeren, maar ook omdat je dan écht voor de headliner speelt natuurijk.

Ik hoop toch een beetje dat ze op de main staan. Dan kan ik lekker de Anita uithangen en een mooi plekje vinden voor Korn en daarna Muse. 😇

Ziggo en Ahoy verre van uitverkocht. Misschien was een zaal genoeg geweest!
Verre van is voor Ziggo wat overdreven...
Gek dat die een 20 minuten naar start verkoop helemaal op grijs ging en vervolgens her en der zitplekken terug sprongen.
Gebeurde in Keulen ook toen ik keek, zijn nu ook weer enkele tribune plekken beschikbaar.

Sportpaleis lijkt me verder achter te liggen, alsof Volbeat populairder is in NL dan BE, of BE is al Volbeat moe?

Ik denk met het aantal zitplekken dat nog beschikbaar is in Ahoy en Ziggo dat dat tegen de tijd dat het september is wel heel ver weg is...

• Leuk
Waarderingen: roluf
Wellicht leuk voor dit blog… zojuist bekend gemaakt in het programma “de headliner” dat de winner van dit programma mag optreden op Pinkpop op de dag van Olivia rodrigo. Bekend gemaakt door de hoofdboeker

• Verdrietig
Waarderingen: elo
Big Mouth Lol GIF by MOODMAN

Wellicht leuk voor dit blog… zojuist bekend gemaakt in het programma “de headliner” dat de winner van dit programma mag optreden op Pinkpop op de dag van Olivia rodrigo. Bekend gemaakt door de hoofdboeker
tja, was ergens te verwachten... Hopelijk ergens vroeg op de dag, waar minste mensen er last van hebben 🙈

Alles beter als Joost!..
En zo als velen hier zeggen hoe meer namen hoe meer keus.
1x het progamma gezien en deze week werd Micha bij Jan Willem Roodbeen gedraaid, deze jonge/man zou niet misstaan stage 4 opener!

Eindelijk een logische keuze van dit programma. Het draait om de headliner, maar enige wat ze eerste mochten spelen is Amstel Live. Het is logisch dat bij een progamma als dit de winnaar op festivals staat.

tja, was ergens te verwachten... Hopelijk ergens vroeg op de dag, waar minste mensen er last van hebben 🙈
Heb je het programma of de artiesten gezien? Wat men nu laat zien is van heel hoog niveau! Daarbij acht ik zeker Daan en Sannie and friends goede artiesten die een toevoeging kunnen zijn op programma van Pinkpop…. Beetje rare opmerking van je

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Heb je het programma of de artiesten gezien? Wat men nu laat zien is van heel hoog niveau! Daarbij acht ik zeker Daan en Sannie and friends goede artiesten die een toevoeging kunnen zijn op programma van Pinkpop…. Beetje rare opmerking van je
Het probleem vind ik vooral dat deze artiesten een paar treden overslaan. Je wint een (13 in een dozijn) RTL/SBS/Veronica programma, en je staat op Pinkpop. Huh wat? Begin anders even met je eerste album promoten op kleinschalige evenementen, het tweede podium van Vestrock of Nirwana Tuinfeest, en groei langzaam door. Verover de harten van het publiek, en werk jezelf omhoog tot de radiozenders niet meer om je heen kunnen, en verdien zo je plekje op het grootste festival van Nederland. Dan heb je kans dat er ook echt mensen graag naar je komen kijken, in plaats van dat ze hopen dat je ergens vroeg op de dag staat waar de minste mensen er last van hebben...

Het probleem vind ik vooral dat deze artiesten een paar treden overslaan. Je wint een (13 in een dozijn) RTL/SBS/Veronica programma, en je staat op Pinkpop. Huh wat? Begin anders even met je eerste album promoten op kleinschalige evenementen, het tweede podium van Vestrock of Nirwana Tuinfeest, en groei langzaam door. Verover de harten van het publiek, en werk jezelf omhoog tot de radiozenders niet meer om je heen kunnen, en verdien zo je plekje op het grootste festival van Nederland. Dan heb je kans dat er ook echt mensen graag naar je komen kijken, in plaats van dat ze hopen dat je ergens vroeg op de dag staat waar de minste mensen er last van hebben...
Ik snap de opmerking… maar ook dan ben je verkeerd geïnformeerd voor een deel… de artiesten in dit programma zijn voor een deel (zeker finalisten sannie and friends, Anouk ( met band the void) en MICAH) al echt een tijdje bezig met optreden op feesten en kleine festivals. Dit zijn geen mensen die meedoen aan een programma en voor de rest niks ermee hebben gedaan vooraf.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ik snap de opmerking… maar ook dan ben je verkeerd geïnformeerd voor een deel… de artiesten in dit programma zijn voor een deel (zeker finalisten sannie and friends, Anouk ( met band the void) en MICAH) al echt een tijdje bezig met optreden op feesten en kleine festivals. Dit zijn geen mensen die meedoen aan een programma en voor de rest niks ermee hebben gedaan vooraf.
Oke dat is dan al wat. Dan gaan we het meemaken wat ze gaan laten zien en horen straks in Landgraaf!

Users who are viewing this thread