Denk dat er eens goed naar het boeken gekeken moet worden, ik snap dat je niet een winkel binnen loopt en alles kan uitkiezen.
Maar er worden soms keuzes gemaakt ( Justin Timberlake, Robbie Williams ) die geboekt worden in het zelfde jaar dat ze 2 of 3x een ziggo dome uitverkopen.
Het zijn geen verkeerde headliners en ze passen dan ook bij pinkpop. Maar de mensen die voor deze headliners willen komen hebben dan al dubbel en dwars de kans gehad hen te kunnen zien.
Dan nog de Nederlandse namen die ze boeken, als ze dit veel exclusiever kunnen houden, dus alleen Pinkpop bijv in een jaar. Vaak heb ik het gevoel dat het grootste deel van de NL namen bijna op elk festival geboekt staan door heel Nederland.
Ook blijf ik erbij dat de camping los van het weekendticket verkocht moet worden, met dag tickets erbij. Dit maakt de drempel een stuk lager voor mensen die van veel verder weg moeten komen.
Denk dat ze met het terrein (hopelijk) vanaf dit jaar de goede kant op aan het gaan zijn betreft sfeer aankleden en opzet.