Waar baseer je dat op?Voor de nieuwe generatie, jongeren, is dit de beste line-up in dit jaren.
Waar baseer je dat op?Voor de nieuwe generatie, jongeren, is dit de beste line-up in dit jaren.
Of toch tijdens de headliner!!5 acts meer idd... 67
ben wel heel benieuwd wat dat met het tijdschema doet??
Zouden ze Stage 4 meer qua tijden terug gezet hebben gelijktijdig met Zuid en Noord podium optredens? Zou qua overlap van tijden beter uitkomen...
Namen als Cian Ducrot (afgelopen 2 shows in NL uitverkocht), James Arthur, Henry Moodie (deze maand 2x in NL, beide uitverkocht), Lauren Spencer Smith (paar maanden geleden, uitverkochte show NL), Pommelien Thijs (komende 6 shows uitverkocht in NL), Froukje, Sam Smith, Calum Scott, Davina Michelle. Al deze artiesten verkopen de shows die ze in Nederland hebben altijd uit. En allemaal erg in trek onder de jongeren doelgroep. En dat weet ik, omdat ik duizenden artiesten actief volg via socials en Spotify (en weet wie de doelgroep ervan is).Waar baseer je dat op?
Ik hoop dit heel erg met je mee voor Pinkpop, alleen ik heb juist eerder het gevoel dat de jongeren generatie het totaal plaatje wat een festival te bieden heeft heel belangrijk vind (bijvoorbeeld een nachtprogramma, kunst/cultuur, gevarieerde line-ups) en daarom dus eerder naar een DTRH of Lowlands zal gaan dan naar het toch wat ouderwetse Pinkpop. Dus er dient meer te veranderen dan enkel Popartiesten boeken, om nieuwe mensen aan te trekken ben ik bang.Voor de nieuwe generatie, jongeren, is dit de beste line-up in dit jaren. Dus deze doelgroep trekken ze echt wel hiermee aan. Veel commerciële namen die gwn goed scoren online en veel invloed hebben op de kaartverkoop. Het gaat steeds meer de pop-kant uit, daar valt iets voor te zeggen. Maar daar is een enorme doelgroep voor, dus ergens ook wel begrijpelijk dat ze meegaan met de tijd en hun horizon en doelgroep proberen te verbreden. Dit gaat zeker wel verkopen, vooral de zondag staan wel echt hele grote artiesten op het affiche.
Voor mensen die houden van pop, zijn Henry Moodie en Tors ook echte aanraders van de nieuwe lichting namen. Vooral Tors is door hun driestemmige samenzang een band om live mee te maken!
Kunnen we alvast de enquête invullen ?Wordt imo weinig / niks meegedaan.Ik hoop dit heel erg met je mee voor Pinkpop, alleen ik heb juist eerder het gevoel dat de jongeren generatie het totaal plaatje wat een festival te bieden heeft heel belangrijk vind (bijvoorbeeld een nachtprogramma, kunst/cultuur, gevarieerde line-ups) en daarom dus eerder naar een DTRH of Lowlands zal gaan dan naar het toch wat ouderwetse Pinkpop. Dus er dient meer te veranderen dan enkel Popartiesten boeken, om nieuwe mensen aan te trekken ben ik bang.
Het is dus volgens jou dé perfecte lineup voor jongeren maar de verkoop loopt achter door de hoge prijs?Namen als Cian Ducrot (afgelopen 2 shows in NL uitverkocht), James Arthur, Henry Moodie (deze maand 2x in NL, beide uitverkocht), Lauren Spencer Smith (paar maanden geleden, uitverkochte show NL), Pommelien Thijs (komende 6 shows uitverkocht in NL), Froukje, Sam Smith, Calum Scott, Davina Michelle. Al deze artiesten verkopen de shows die ze in Nederland hebben altijd uit. En allemaal erg in trek onder de jongeren doelgroep. En dat weet ik, omdat ik duizenden artiesten actief volg via socials en Spotify (en weet wie de doelgroep ervan is).
Wel blijft de vraag, zoals eerder gesteld, of de doelgroep zo'n hoog bedrag ervoor over heeft. En nadeel is dat er een aantal pop acts verloren bij staan op de vrijdag en zaterdag. Dus weekendtickets zijn niet ideaal voor deze groep. Had wel verwacht dat de zondag al uitverkocht zou zijn, dus dat zal een tegenslag zijn voor Pinkpop. Benieuwd of daar binnenkort verandering in komt...
Tijd voor een refund??Weinig plasjes nog over deze line-up, dus daar gaan we dan.
Deze laatste drop zit eigenlijk best aardig in elkaar, hoe ruk ik het ook vind. Boeking van Yungblud is logisch (God, valt daar ooit nog aan te ontsnappen?), harder werk van John Coffey en DOOL en wederom gevarieerd met ook o.a. een MEUTE erbij.
Wat ik dan misschien nog wel zou willen zijn, want er zit echt niks tussen wat ik echt moet zien of enorm kan waarderen.
Vrijdag: Keane, Acda en de Munnik, Babymetal, Nathaniel Rateliff & the Night Sweats, Polyphia, Skindred en Fleddy Melculy.
Zaterdag: Corey Taylor en John Coffey. En dan rek ik mijn begrip voor 'misschien' al enorm op.
Zondag: Limp Bizkit, Greta van Fleet, DOOL, MEUTE en Jane's Addiction.
Nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen dat DOOL de meest interessante naam op een Pinkpopaffiche is. Maar eerlijk is eerlijk, ik vind eigenlijk dat er nog best aardig over is nagedacht. Relatief gezien, voor Pinkpopbegrippen, redelijk de breedte in in een mager jaar. Niet dat het het geld waard is, maar toch.
Refund? Ik ben toch niet zo gek dat ik hier een ticket voor heb aangeschaft als ik zo weinig kan waarderen?Tijd voor een refund??
Weet iemand of er mogelijkheden zijn voor een invalideparkeerplaats op Pinkpop en hoe dit te regelen is?
[email protected] mailenWeet iemand of er mogelijkheden zijn voor een invalideparkeerplaats op Pinkpop en hoe dit te regelen is?