Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Ik denk dat op dit moment ticketswap en ticketmaster doorverkoop beide niet relevant zijn. Alleen de officiele verkoopcijfers van Pinkpop zijn dat, maar volgens mij is daar nog weing van bekend. Ik hoop in ieder geval voor Pinkpop dat de verkoop gewoon 'oke' gaat.
er was een bericht vlak na de start verkoop idd...

zie bijvoorbeeld:
festileaks.com/2023/12/pinkpop-2024-ticketupdate-vooral-weekend-en-zondagkaarten-populair/

maar ik ben nu na de 2e worp en na 2 maanden verkoop wel benieuwd hoe de vlag er een beetje bij hangt?
vooral de Ed Sheeran dag eigenlijk, benieuwd hoe druk die dag gaat worden
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Nouja ik help het hopen. Voor mij persoonlijk is die vrijdag al echt heerlijk met Maneskin, Keane, Royal Blood, Acda en de Munnik, Baby Metal, en Fleddy. (En nog een paar waar ik benieuwd naar ben zoals Polyphia en Avril) . Ik zou liever nog wat er bij hebben op zondag.

En dan zo plannen:
Main: Ed, Sam, Hozier
Noord: Limb Bizkit, Greate van Fleta + Nog iets

Kan ik lekker bij Noord blijven na het eten :)
Vrijdag is echt een mooi dagje!
Jammer dat de zaterdag zo tegenvalt..
Spotify heeft ook playlistjes per dag, als ik de vrijdag op heb staan hoef ik nauwelijks te stippen!
Zaterdags blijf je maar skippen 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: neus

timvn

Playlistbediener
3 mrt 2020
32
4
Vrijdag is echt een mooi dagje!
Jammer dat de zaterdag zo tegenvalt..
Spotify heeft ook playlistjes per dag, als ik de vrijdag op heb staan hoef ik nauwelijks te stippen!
Zaterdags blijf je maar skippen 😅
Misschien bedoel je mijn Spotify playlists. Ik kan ook wel iets veranderen aan de indeling hoor😝
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Nouja ik help het hopen. Voor mij persoonlijk is die vrijdag al echt heerlijk met Maneskin, Keane, Royal Blood, Acda en de Munnik, Baby Metal, en Fleddy. (En nog een paar waar ik benieuwd naar ben zoals Polyphia en Avril) . Ik zou liever nog wat er bij hebben op zondag.

En dan zo plannen:
Main: Ed, Sam, Hozier
Noord: Limb Bizkit, Greate van Fleta + Nog iets

Kan ik lekker bij Noord blijven na het eten :)
bij mij precies zo...

de vrijdag bevalt me heel goed (en ik ben zelfs heel tevreden met de headliner die dag)
de toevoeging van Keane en Mell, ook Skindred en Fleddy gaat wel knallen worden, zijn incl deze 4 echt een dikke plus imo
ik denk dat deze qua spoorboekje heel lastig gaat worden, verwacht wel een paar clashes de vrijdag.
Zal een dag worden waar ik waarschijnlijk meest op het hoofdveld blijf voor Zuid en Noord podium.

de zondag komen nog de meeste namen bij, maar heeft wel imo de grootste namen bovenin het affiche.
Voor mij de beste dag, vraag me wel af hoe het spoorboekje qua clashes gaat uitkomen, zeker na nieuwe toevoegingen?
Interrupters was voor mij een goeie toevoeging! Loreen was ik sowieso al voor gegaan.
Na de aankondiging eea beluisterd, TALK valt me ontzettend op, die is aan mijn playlist toegevoegd, voor mij "de ontdekking" van Pinkpop 2024.
Ziet er wellicht naar uit dat ook deze dag ik veel op het hoofdveld blijf voor Zuid en Noord podium.

De zaterdag is voor mij 50/50, Headliner die ik ga skippen, en minst enthousiast over deze dag (en dat druk ik nog zacht uit)
Qua NL namen vind ik die dag Anouk, Analogues en Douwe Bob meest interessant. Maar niet zo dat ze heel hoog in de must see lijst staan.
Nothing But Thieves voor mij nog altijd de enige grootste naam van de zaterdag.
Gideon voegt voor mij niet veel toe, die heeft opstappen op de hype train van dat SBS6 programma totaal gemist... Hij zou wel een goede toevoeging zijn voor de EO Jongerendag (zonder gekheid).
Corey Taylor de beste van de laatste toevoegingen voor de zaterdag en eigenlijk naast NBT voor hoog op mijn must see lijst.
Denk dat de zaterdag een dag gaat worden waar de eerste helft van de dag wel eens bij Stage 4 of bij de tent doorgebracht gaat worden, daarnaast waarschijnlijk na Nothing But Thieves nog een snackje en een drankje en langzaam de uitgang zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
bij mij precies zo...

de vrijdag bevalt me heel goed (en ik ben zelfs heel tevreden met de headliner die dag)
de toevoeging van Keane en Mell, ook Skindred en Fleddy gaat wel knallen worden, zijn incl deze 4 echt een dikke plus imo
ik denk dat deze qua spoorboekje heel lastig gaat worden, verwacht wel een paar clashes de vrijdag.
Zal een dag worden waar ik waarschijnlijk meest op het hoofdveld blijf voor Zuid en Noord podium.

de zondag komen nog de meeste namen bij, maar heeft wel imo de grootste namen bovenin het affiche.
Voor mij de beste dag, vraag me wel af hoe het spoorboekje qua clashes gaat uitkomen, zeker na nieuwe toevoegingen?
Interrupters was voor mij een goeie toevoeging! Loreen was ik sowieso al voor gegaan.
Na de aankondiging eea beluisterd, TALK valt me ontzettend op, die is aan mijn playlist toegevoegd, voor mij "de ontdekking" van Pinkpop 2024.
Ziet er wellicht naar uit dat ook deze dag ik veel op het hoofdveld blijf voor Zuid en Noord podium.

De zaterdag is voor mij 50/50, Headliner die ik ga skippen, en minst enthousiast over deze dag (en dat druk ik nog zacht uit)
Qua NL namen vind ik die dag Anouk, Analogues en Douwe Bob meest interessant. Maar niet zo dat ze heel hoog in de must see lijst staan.
Nothing But Thieves voor mij nog altijd de enige grootste naam van de zaterdag.
Gideon voegt voor mij niet veel toe, die heeft opstappen op de hype train van dat SBS6 programma totaal gemist... Hij zou wel een goede toevoeging zijn voor de EO Jongerendag (zonder gekheid).
Corey Taylor de beste van de laatste toevoegingen voor de zaterdag en eigenlijk naast NBT voor hoog op mijn must see lijst.
Denk dat de zaterdag een dag gaat worden waar de eerste helft van de dag wel eens bij Stage 4 of bij de tent doorgebracht gaat worden, daarnaast waarschijnlijk na Nothing But Thieves nog een snackje en een drankje en langzaam de uitgang zoeken.
Zo denk ik er ook over,zaterdag de minste dag imo.Met headliner heb ik niet zoveel,dus vroeg thuis en lekker opladen voor de zondag.
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
Mocht Joost Klein niet terug naar Pinkpop komen, dan kunnen de liefhebbers uit de regio hem 29/6 op Genk on Stage zien.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Tsja, er moet geld verdiend worden....zal best een mooie aanvulling zijn maar ja het moet uiteindelijk van de massa komen.Toch erg benieuwd hoe nu echt de verkoop verloopt.
Ik ben ook benieuwd naar de verkoopcijfers. Helaas lijkt het erop dat Pinokkio van het forum is verdwenen 😅.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken