Pinkpop 2024

Minie

Campingartiest
6 jun 2016
92
26
Ik ga bij beide niet in het voorvak. Louis en Ed fans zijn niet de meest vriendelijke fans en dat wordt duwen en trekken.

Meest vriendelijke fans ben in tegen gekomen in de Feuerzone bij RammsteinšŸ”„. Respect voor elkaar en geen geduw en getrek.
Zeker waar
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Kan iemand me eens een link geven van zo'n reacties op TikTok op de line-up? Ben wel benieuwd nu
Tik tok downloadenā€¦. Pinkpop 2024 intikkenā€¦en dan videoā€™s bekijken van Ticketmaster / MOJO / Pinkpop en videoā€™s die mensen zelf hebben gemaakt en dan reacties bekijken.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ticketmaster doet het heel slim die maken allemaal tik toks met de namen. En dan deze namen
ā€œ Hozier , Maneskin, Ed Sheeran, Sam Smith , Calvin Harris, Louis, NBT en Laurence Spencer Smithā€ . Bands zoals Royal Blood en Limp Bizkit worden niet eens in deze videoā€™s van Ticketmaster genoemd.
 
  • Leuk
Waarderingen: JW97

JW97

Playlistbediener
12 okt 2023
18
30
Ik hoop iig persoonlijk nog op Chef Special en Son Mieux. Het wordt dan wel een erg grote herhaling van 2022. Maar beide bands hebben toch opnieuw fors meer hits dan 2 jaar geleden.
Wanneer kunnen we trouwens de volgende worp aan namen verwachten? In het nieuwe jaar pas?
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
en al gaat het niet los, ik wil gewoon Maneskin vanuit het voorvak zien... omdat ik het wel een leuk groepje vind en de muziek bevalt me ook. Vorige keer was mij dan weer wel goed bevallen overigens... Had daardoor door blijven staan ook een perfecte plek voor Pearl Jam tegen de Mojo barriers van de voorvakken.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Hoe oud is de TikTok generatie waar we het over hebben eigenlijk? Toen ik 16 was kon ik echt geen 500 euro uitgeven aan een weekendā€¦ dat was zo ongeveer wat ik in een jaar te besteden had
Ja klopt wel, maar je hebt ook altijd wel een beetje van die verwende pubers en eerlijk voor mijn gevoel wordt die kloof steeds groter, die zelfde pubers waar de ouders aan school staan als het ook maar een beetje regent. Ik kon gewoon lekker fietsen hoor, en ja met 14 als ik iets wil hebben werd gewoon gezegd ga maar werken voor niks gaat de zon op. De kloof tussen arm en rijk is gewoon steeds groter aan het worden en de ouders die het geld kunnen missen zullen dit hun kinderen niet ontnemen.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Ik ken ook vier mensen die hebben alleen voor Loreen een zondagticket gekocht šŸ˜³ā€¦..

En ook twee alleen voor Limp Bizkitā€¦.
Ik moest zo hard lachen deze week, mijn vriend die zei ja maar Ed Sheeran is toch meer iets voor de middag in de zon enzovoort hadden beter limp bizkit als laatste kunnen zetten šŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£ ik heb zo hard gelachen. Natuurlijk is het leuker om pp knallend af te sluiten maar niet limp bizkit šŸ˜‚.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Ik hoop iig persoonlijk nog op Chef Special en Son Mieux. Het wordt dan wel een erg grote herhaling van 2022. Maar beide bands hebben toch opnieuw fors meer hits dan 2 jaar geleden.
Wanneer kunnen we trouwens de volgende worp aan namen verwachten? In het nieuwe jaar pas?
Nou Chef special weet er in elk geval wel altijd een feestje van te maken dat is waar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik mag toch hopen dat er nog iets van het kaliber Placebo bij gaat komen, met daaronder Babymetal, The Struts, Haunted Youth of dat soort bandjes...
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.151
Son Mieux en Chef' Special... zullen we aub een keer ook andere kleinere NL artiesten die al jaren hard aan de weg timmeren de kans geven?
Of eindelijk eens Spinvis die spot geven die hij al jaren had moeten hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Ik mag toch hopen dat er nog iets van het kaliber Placebo bij gaat komen, met daaronder Babymetal, The Struts, Haunted Youth of dat soort bandjes...
Meen ergens gelezen te hebben dat Haunted Youth exclusief op BKS staat. Ik ben al blij als we Wunderhorse, S10, Meltheads en Spinvis nog krijgen. Stage 4 had vorig jaar best leuke namen.
 

Geert.vG

Playlistbediener
25 jul 2017
14
13
Volgens mij zijn de vaste gast tickets voor A bijna uitverkocht. Ik kan er maar 3 nemen als ik 8 weekend tickets selecteer.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
Volgens mij zijn de vaste gast tickets voor A bijna uitverkocht. Ik kan er maar 3 nemen als ik 8 weekend tickets selecteer.
Denk dat het is uitverkocht. Ik kan er nu geen 1 A meer selecteren. Vindt t trouwens wel vreemd dat je in principe 1 combi ticket kan kopen met daarbij 8 vaste gasten tickets.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Denk dat het is uitverkocht. Ik kan er nu geen 1 A meer selecteren. Vindt t trouwens wel vreemd dat je in principe 1 combi ticket kan kopen met daarbij 8 vaste gasten tickets.
Zouden alle plekken ook daadwerkelijk in de verkoop zijn gegaan?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Vodafone x Priority pre sale 2560 mensen voor me.

Andere pre sale heeft @DennisvdBr beter idee hoeveel er voor hem stonden.

Vanavond nog een pre sale.

Als al die mensen twee tickets kopen tikt het toch wel aan met de weekentickets.
TikTok zal vast een grote rol spelen in de luistercijfers tegenwoordig, maar dat wil niet zeggen dat dat ook geldt voor live optredens. Word wel veel gepraat over Calum Scott is zo bekend omg door TikTok, maar hetzelfde geld voor andere "upcoming" artiesten die niet via TikTok bekend worden en die staan er ook gewoon niet. Ik vind dus nog altijd dat er weinig sprake is van visie. Daarnaast: als grootste festival van Nederland (qua statuur) mag je van mij ook best in de spiegel kijken als je zo'n Gideon boekt maar Spinvis nog nooit op je festival heeft gestaan. Maargoed, let it go.
Spinvis is zo niche..dat gaat niet op Pinkpop komen. Ik persoonlijk vind Spinvis ook echt geen reet aan.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken