Pinkpop 2024

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
483
194
Munten is zoveel makkelijker, als je drinken voor meerdere haalt. Gewoon muntje vragen en klaar.
Ja en toch moet ik toegeven dat hele beker ruil systeem was ik in het begin ook sceptisch over of dat wel goed ging werken met een groep.
Maar daar hebben wij geen hinder mee ondervonden afgelopen jaar.
Moet wel gezegt worden dan op een gegeven moment iedereen 5 of meer van die recycle tokens op zak had.

Dus denk als de bonnen/munten eruit gaan dat zich daar ook wel een weg in gaat vinden. Bij rw is dat natuurlijk al.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Sterker nog: op Lowlands is er al jaren een GRATIS wellness area waar je de sauna in kan. Vorig jaar voor t eerst ontdekt en dat is me een partij heerlijk!
Moet je er wel bijvertellen dat je rond 05:00 uit je bed moet (lees: van de Bravo naar het meer) om de ellenlange rij te ontlopen🤣
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
404
304
Ja en toch moet ik toegeven dat hele beker ruil systeem was ik in het begin ook sceptisch over of dat wel goed ging werken met een groep.
Maar daar hebben wij geen hinder mee ondervonden afgelopen jaar.
Moet wel gezegt worden dan op een gegeven moment iedereen 5 of meer van die recycle tokens op zak had.

Dus denk als de bonnen/munten eruit gaan dat zich daar ook wel een weg in gaat vinden. Bij rw is dat natuurlijk al.
Klopt beker systeem werkte super, heel veel inleverpunten. Vooral de mobiele karretjes waren geweldig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en D02

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
en dan zijn er waarschijnlijk ook nog mensen die niet in aanmerking/niet aangemeld waren voor een presale die morgen in de reguliere verkoop gaan... het verdeeld de druk op het Ticketmaster systeem waarschijnlijk ook?
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Lenny verkoopt verrassend snel, nog maar enkele plekken beschikbaar om te zitten. Zet hem maar voor Calvin Harris de 22ste. Mooie aftrap van zijn tour.

Voor Wolfmother, Cardinal Black en Placebo ook gelijk even een plekje toevoegen.

The Offspring zou ook nog kunnen de zaterdag.

Scorpions loopt voor geen meter. Eerste ring krijgen ze tot nu toe niet vol.
Eindelijk nog iemand die Cardinal Black noemt🤩 wat een geweldige band is dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
“Super chill die gereserveerde camping plek voor 16 personen met picknick tafels”

Sommige mensen vinden het blijkbaar geweldig…

“Hoef ik niet meer in de rij te staan”
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken