Pinkpop 2024

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
725
946
Straks om 18u zit ook ik klaar, hopelijk nog alles beschikbaar wat we wensen (combi zal wel, bell deluxe tent 2P minder zeker) šŸ˜Š
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik ben serieus benieuwd of er na morgen als tickets zijn uitverkocht....
ik twijfel over de zondag en heel erg over de vrijdag...
maar normaal lopen de dagkaarten voor Pinkpop niet zo hard, op enkele uitzonderingen na.
al verwacht ik Sheeran wel als zo'n uitzondering die hard kan gaan.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Update: Ticketmaster gemaild en reactie. Ze vinden het enorm vervelend en wouden graag een uitzondering maken. Ze hebben mijn tickets geannuleerd en ik krijg het geld teruggestort op mijn rekening šŸ¤©. Spontaan verliefd op Ticketmaster en op zoek naar een trouwambtenaar.
Heel fijn om dit te horen! Gelukkig goed opgelost.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
24
17
Maak je nu geen illusie dat er iets noemenswaardigs bij komt.
Toch hoop ik stiekem nog op The kooks, Ben Howard, Yungblud en The offspring wat mogelijk zou moeten zijn. Dit zouden de dagen weer nƩt iets sterker maken als je het mij vraagt. En daarnaast is het altijd leuk om nieuwe kleine bands on the spot te ontdekken, zonder van te voren ze te hebben geluisterd. Erg benieuwd welke artiesten er iig nog bij gaan komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Lenny verkoopt verrassend snel, nog maar enkele plekken beschikbaar om te zitten. Zet hem maar voor Calvin Harris de 22ste. Mooie aftrap van zijn tour.

Voor Wolfmother, Cardinal Black en Placebo ook gelijk even een plekje toevoegen.

The Offspring zou ook nog kunnen de zaterdag.

Scorpions loopt voor geen meter. Eerste ring krijgen ze tot nu toe niet vol.
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Lenny verkoopt verrassend snel, nog maar enkele plekken beschikbaar om te zitten. Zet hem maar voor Calvin Harris de 22ste. Mooie aftrap van zijn tour.

Voor Wolfmother, Cardinal Black en Placebo ook gelijk even een plekje toevoegen.

The Offspring zou ook nog kunnen de zaterdag.

Scorpions loopt voor geen meter. Eerste ring krijgen ze tot nu toe niet vol.
Ik zie het ja. Die Lenny.. Daar zijn enkel nog wat losse stoelen vrij. Wie weet krijgen we die dan aanstaande maandag nog om de oren als sub voor zaterdag, i.p.v. een 2e show in de Ziggodome.
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
60
56
Stiekem hoop ik nog ergens op Sam Fender. In UK enorm populair (vooral onder de jeugd). Zou dus prima aansluiten bij de vrijdag naast Avril en RB. Ik denk dat als veel (Nederlandse) jeugd Maneskin samen met Sam Fender zien staan dit ook wel goed kan gaan lopen.

Daarnaast zou hij in 2019 ook al opgetreden hebben maar dit heeft hij toen afgezegd.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Lenny verkoopt verrassend snel, nog maar enkele plekken beschikbaar om te zitten. Zet hem maar voor Calvin Harris de 22ste. Mooie aftrap van zijn tour.

Voor Wolfmother, Cardinal Black en Placebo ook gelijk even een plekje toevoegen.

The Offspring zou ook nog kunnen de zaterdag.

Scorpions loopt voor geen meter. Eerste ring krijgen ze tot nu toe niet vol.
Scorpions hadden van mij wel op Pinkpop mogen staan.
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
60
56
Journey heeft zijn tour ook verlengd in de zomer door Amerika, kleine pauze vanaf 29 april tot 6 juli. Maar lijkt me sterk dat ze EU festivals tussendoor doen.

Voor de stop touren ze samen met TOTO, na de pauze gaan ze verder met Def Leppard en verschillende support acts zoals Heart, Cheap trick en de Steve Miller Band
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
Kunnen we vandaag nog namen verwachten voor de officiƫle verkoop morgen?
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
150
118
Stiekem hoop ik nog ergens op Sam Fender. In UK enorm populair (vooral onder de jeugd). Zou dus prima aansluiten bij de vrijdag naast Avril en RB. Ik denk dat als veel (Nederlandse) jeugd Maneskin samen met Sam Fender zien staan dit ook wel goed kan gaan lopen.

Daarnaast zou hij in 2019 ook al opgetreden hebben maar dit heeft hij toen afgezegd.
Ah onze cancelkoning. Zou die niet boeken als Pinkpop zijnde, onbetrouwbaar als ik weet niet wat. Ben nog steeds narig dat hij een paar uurtjes van te voren heeft afgezegd. Dat kun je die tienermeisjes niet aandoen ;)
 
  • Thinking
Waarderingen: Timmetje en Mark's Kal

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Ah onze cancelkoning. Zou die niet boeken als Pinkpop zijnde, onbetrouwbaar als ik weet niet wat. Ben nog steeds narig dat hij een paar uurtjes van te voren heeft afgezegd. Dat kun je die tienermeisjes niet aandoen ;)
Weliswaar een cancelkoning maar ik heb hem vorig jaar of 2 jaar geleden (?) live gezien in de AFAS en dat was wel een portie fijn hoor! Mogen ze wat mij betreft absoluut bij schrijven!
 
  • Winning
Waarderingen: JohndeBever

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Ah onze cancelkoning. Zou die niet boeken als Pinkpop zijnde, onbetrouwbaar als ik weet niet wat. Ben nog steeds narig dat hij een paar uurtjes van te voren heeft afgezegd. Dat kun je die tienermeisjes niet aandoen ;)
Classic bullshit post.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
24
17
Stiekem hoop ik nog ergens op Sam Fender. In UK enorm populair (vooral onder de jeugd). Zou dus prima aansluiten bij de vrijdag naast Avril en RB. Ik denk dat als veel (Nederlandse) jeugd Maneskin samen met Sam Fender zien staan dit ook wel goed kan gaan lopen.

Daarnaast zou hij in 2019 ook al opgetreden hebben maar dit heeft hij toen afgezegd.
Zou een hele mooie boeking zijn! Ook echt steen goed live! aanrader om zijn live album te checken op Spotify!
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Ik zie het ja. Die Lenny.. Daar zijn enkel nog wat losse stoelen vrij. Wie weet krijgen we die dan aanstaande maandag nog om de oren als sub voor zaterdag, i.p.v. een 2e show in de Ziggodome.
Zou in mijn ogen toch wel erg sterk zijn als Pinkpop hem nog als Sub naast nothing but thieves zou hebben. Lijkt me erg onwaarschijnlijk maar dan is die zaterdag aan de bovenkant wel ineens een heel stuk sterker.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
150
118
Goed dat jullie mij even corrigeren. Iets te snel in de emotie getikt. Nooit de intentie gehad om mensen met (mentale) gezondheidsproblemen naar beneden te halen en in een negatief daglicht te zetten. Mijn persoonlijke ervaring met SF is dat ik hem twee keer niet heb kunnen zien wegens afzeggingen, wat natuurlijk enorm balen was.

Muzikaal gezien is het uiteraard een hele mooie naam om toe te voegen aan het affiche.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken