Pinkpop 2024

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Misaschien moeten ze het over een andere boeg gaan gooien en er een tribute festival van maken, hebben we toch nog de headliners die we willen... :LOL::LOL::ROFLMAO:
 

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
Ik verwacht dat het grote nieuws komt dat we weer met z'n allen in maart in de paradiso zitten waar we de line up krijgen te horen. Manmanman duurt wel heel lang
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
59
55
Ik heb zojuist de teaser beeld voor beeld terug zitten kijken, in de hoop dat er een kleine aanwijzing verstopt zat net zoals bij de aankondiging van RW met FF.

Maar helaas lijkt het op niks te duiden..:rolleyes:
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Ik denk echt serieus dat we maandag "iets" te horen krijgen... dan is het namelijk nog 200 dagen tot Pinkpop 2024
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik heb zojuist de teaser beeld voor beeld terug zitten kijken, in de hoop dat er een kleine aanwijzing verstopt zat net zoals bij de aankondiging van RW met FF.

Maar helaas lijkt het op niks te duiden..:rolleyes:
misschien mogen ze ook niet 'overduidelijk' teasen van de boogde act die aangekondigd gaat worden, wie weet...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Heideroosjes op FB

In 2024 is het alweer 35 jaar geleden dat wij samen in een kippenhok herrie gingen maken. Dat laten we niet ongemerkt voorbij gaan natuurlijk! Dus spelen we een paar zomerfestivals, verschijnt er oud werk op speciaal vinyl, presenteren we een eigen gebrouwen bier en gooien we ook nog wat nieuwe songs de wereld in, ergens in 2024.
Het eerste festival kondigt zich 6 december aan! It's gonna be a great year ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken