Pinkpop 2024

DonStroli

Playlistbediener
20 jun 2022
24
22
Ik zeg om 12 uur vandaag; Pats, Boem
rock GIF
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Heideroosjes spelen volgend jaar een paar festivals volgens hun socials. "Het eerste festival kondigt zich 6 december aan!".
Zouden ze EINDELIJK door Pinkpop geboekt zijn?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Ik gok maandag of dinsdag denk niet dat ze de zelfde dag de website 2 keer gaan veranderen dit hebben ze wel gedaan om het eventjes te laten staan denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Franzzz

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Zou optimistisch willen zijn voor ACDC maar ik acht die kans zo ontzettend klein.

Áls ACDC festivals ging doen in Europa zouden ze de band wel hebben neergezet op Graspop, Hellfest of Werchter. Niet op Pinkpop. Niet dat Pinkpop te klein is, dat zeg ik niet maar de bovengenoemde festivals zouden meer animo trekken voor ACDC vind ik zelf.

Plus, een band met een kaliber van ACDC verkoopt makkelijk een Arena, Goffertpark of Gelredome uit. En die verkiezen een eigen stadion tour boven festivals. Powertrip was een uitzondering (mede door wat ze betaald kregen daar.....)

Dus nogmaals, ik hoop mee, maar ik wil geen valse hoop krijgen
 

max_v

Playlistbediener
11 nov 2022
8
7
Aankomende maandag nog 200 dagen tot Pinkpop 2024, wellicht dan een mooi moment voor de eerste namen?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Precies, waarom zouden ze om 9:00 de socials veranderen om diezelfde dag met nieuws te komen? Doe het dan al begin deze week ofzo
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
gelukkig zit ik niet alleen in de AC/DC tunnel 🙈
Het is 'on-pinkpops' om te komen met zo'n vooraankondiging. Ik hink op 3 gedachten.
A; dit artikel is actueler dan ooit. Er komt een 4e dag, toch met Sheeran die dan logistiek ineens beter past.
B. Ze hebben een ongekende, exclusieve headliner --> AC/DC
C. Ze lezen mee op het forum en denken hier hebben jullie een teken van leven. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en itsKenzin

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Het is 'on-pinkpops' om te komen met zo'n vooraankondiging. Ik hink op 3 gedachten.
A; dit artikel is actueler dan ooit. Er komt een 4e dag, toch met Sheeran die dan logistiek ineens beter past.
B. Ze hebben een ongekende, exclusieve headliner --> AC/DC
C. Ze lezen mee op het forum en denken hier hebben jullie een teken van leven. ;)
Ik ga voor antwoord C
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78 en Sven-j

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Het is 'on-pinkpops' om te komen met zo'n vooraankondiging. Ik hink op 3 gedachten.
A; dit artikel is actueler dan ooit. Er komt een 4e dag, toch met Sheeran die dan logistiek ineens beter past.
B. Ze hebben een ongekende, exclusieve headliner --> AC/DC
C. Ze lezen mee op het forum en denken hier hebben jullie een teken van leven. ;)
C. Doen ze sowieso (y)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken