Pinkpop 2023

15 jun 2023
1
3
Futursinq is een zootje LEUGENAARS. Morgen gaan we ze aanpakken.

Hoi Clement!

Wat naar om te horen dat je negatieve meningen over ons hebt gehoord. FuturSinQ gaat er morgen iets heel moois van maken, ook voor jou! Als je bij ons langs komt, horen we graag je bezwaren.

Vriendelijke groet,
Pauline van de Werf
Customer Relations Manager
FuturSinQ
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1
Ik stap morgen om 9:00 uur in de auto, arriveer rond 12en in Landgraaf! Hoop nog een plekje voor 2 tenten te vinden op camping B! Hoe is de sfeer (en vooral de drukte) daar?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.268
3.844
Dit kan alleen in het Pinkpop topic
200.gif
 
  • On fire
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr en Timmetje

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik stap morgen om 9:00 uur in de auto, arriveer rond 12en in Landgraaf! Hoop nog een plekje voor 2 tenten te vinden op camping B! Hoe is de sfeer (en vooral de drukte) daar?
Er zijn op dit moment nog velden die niet open zijn en dus leeg zijn, alleen de rij voor de ingang was net echt enorm lang toen ik er langs liep.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hammersmith

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.038
6.078
Ik zou mijn tent gewoon op het voetbalveld van het Parkstad Limburg Stadion zetten. Genoeg shaduw, horeca in de buurt (zelfs een AH XL).
in de Hornbach lijkt me ook wel wat, overdekt en dan gewoon in de planten afdeling met kabbelende water van de visafdeling op de achtergrond, ook toilet bij de lampen afdeling en genoeg eetgelegenheden op loopafstand.

oh,.en in Decathlon hoef je niet eens je tent op te zetten, campeerspullen binnen handbereik
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.957
1.736
Op dit moment nog 3 volledige velden leeg gehouden op B. Er komen nog gezapig mensen binnen, maar nu het donker wordt is tentje opzetten lastig geworden. Denk dat morgenochtend er nog plek is op camping B voor iedereen die nog wil.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.957
1.736
Wij kwamen zelf kwart over 7 aan, hebben gratis geparkeerd op steenworpje van ingang camping B, en zijn inmiddels al 1,5 uur helemaal gesetteld. Eerste biertjes en Jacky Cola zitten erin. Eerste kneuzen hebben al Michael geroepen, en verder is het bommetje gezellig!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en WNijhof

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.268
3.844
in de Hornbach lijkt me ook wel wat, overdekt en dan gewoon in de planten afdeling met kabbelende water van de visafdeling op de achtergrond, ook toilet bij de lampen afdeling en genoeg eetgelegenheden op loopafstand.

oh,.en in Decathlon hoef je niet eens je tent op te zetten, campeerspullen binnen handbereik
Haha, ik zie me al in de Decathlon wakker worden. Koffie zetten, even op de fiets door de zaak en daarna balletje trappen.
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr en Timmetje

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik heb het idee dat het dit jaar een stuk drukker was voor de campings aan de beelden te zien, of vergis ik me hierin?

Een fijne avond/nacht aan alle campinggasten!
Hier staat alles klaar om morgen na het Jägermeister ontbijt richting terrein te vertrekken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken