Pinkpop 2023

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Even off topic, maar voor de luisteraar van NPO radio2, binnenkort kan er weer gestemd worden voor de top2000.
Misschien een idee om wat meer op VOLBEAT te stemmen 😂👌
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik had dit getypt...
....Ben overigens benieuwd of Donnie gasten mee neemt die dag (stel je voor Bauer of Froger op Pinkpop???)...
...en vond het nog aannemelijk.

Totdat ik het nummer "Bieber van de Kroeg" hoorde, toen hoopte ik weer beter van niet die gast-artiesten!

o_O
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
290
Jammer had the Prodigy graag op Pinkpop gezien. Had ook liever Frans Bauer gezien dan Donnie, lijkt me echt wel hilarisch
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Ik had dit getypt...

...en vond het nog aannemelijk.

Totdat ik het nummer "Bieber van de Kroeg" hoorde, toen hoopte ik weer beter van niet die gast-artiesten!

o_O
Haha ja, mn vriend die zei. Dan moeten we wel het nummer TUINSLANG uit ons hoofd leren en uit volle borst meezingen.🤣 Nou ik heb geprobeerd om het liedje af te luisteren, het is mij niet gelukt.😂👌
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Stukje Frans Bauer op YouTube van de zwarte cross gezien. Lijkt mij een lache half uurtje. Zijn Rammstein cover is ook prima .
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
volgens mij zijn S10, Gojira en The Kik niet geheel onmogelijk nog.
Al weet ik niet of Gojira zich nog wil mengen in een hele vroege spot op Main of Noord en ik denk al helemaal niet als een tent afsluiter.
ik blijf er bij, S10 zou een ideale Tent afsluiter zijn.
The Kik zou wel eens 1 van die op zaterdag ontbrekende acts voor Main/Noord kunnen zijn, die dag heeft met Ronde maar 1 NL act tot nu.

opvallend ook het aandeel DJ's in 2022 en nu aangekondigd in 2023? 😂
Ik ken nog wel een dj duo die ik het ook echt wel heel erg gun.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
!Parkeerticket!

Kan er niks over vinden wat de prijs daar van is voor komend jaar?
het is wel opvallend dat er een paar dagen voor de verkoop geen bericht is geweest over "extra's bij je aankoop"
dat is voorheen wel altijd geweest, misschien volgt dat later vandaag?

edit: het mee bestellen van het Pinkpop-hoedje staat er ook niet tussen
 
Laatst bewerkt:

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
Ik had dit getypt...

...en vond het nog aannemelijk.

Totdat ik het nummer "Bieber van de Kroeg" hoorde, toen hoopte ik weer beter van niet die gast-artiesten!

o_O
Ik heb Fransie afgelopen jaar live gezien op de zwarte cross. Nog nooit zo hard moeten lachen om een live act. Het was zo fout dat het gewoon enorm leuk en gezellig was.
Bij zijn cover van Du Hast (Rammstein, voor de kenners 😜) hield ik het niet meer 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en Paddy

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
...half uurtje nog...

Send Tom Hanks GIF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken