Pinkpop 2023

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
0/0 op de voorspelling “Muse - Harry Styles - RATM” die ik hier ooit deed… Zal maar geen waarzegger worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Doom010

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Interessanter dan Metallica, Pearl Jam en de Peppers?
Dat nu ook weer niet. :D Muzikaal komt Beyonce nog niet aan die hun knieën.
Les gouts et les couleurs! Hoor ze allevier graag hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik denk PP op zoek kan naar een nieuwe headliner....
dat is een conclusie...

dan komen ze deze maand niet met de volle lineup en kunnen we november start ticketverkoop ook wel op de buik schrijven...

Ik stel me vast in op een teleurstellende headliner voor zeker 1 dag!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
dat is een conclusie...

dan komen ze deze maand niet met de volle lineup en kunnen we november start ticketverkoop ook wel op de buik schrijven...

Ik stel me vast in op een teleurstellende headliner voor zeker 1 dag!
Je weet niet hoelang eea al speelt achter de schermen. Kan zijn dat ze al een vervanger hebben natuurlijk. Paul McCartney of zo.............
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Met al die gaten in de tour en niet 2 dagen achter elkaar spelen, is door de Londen datum Pinkpop uitgesloten
Ha kom op.... En beetje tourdiscipline.
Als zelfs the Strokes in 3 dagen tijd Barcelona, Hilvarenbeek en Berlijn aandoet moet DM dit ook best kunnen!

(uiteraard denk ik dat je gelijk hebt....)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
In de zin van dat geen van deze headliners de kaartenverkopen die metallica en pearl jam doen en verwacht dat zeker zo'n combi niet direct werkt want het zijn wel 3 heel verschillende acts
Nee dat worden zeker geen 60000+ tickets. Een voordeel meer ruimte!!.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ha kom op.... En beetje tourdiscipline.
Als zelfs the Strokes in 3 dagen tijd Barcelona, Hilvarenbeek en Berlijn aandoet moet DM dit ook best kunnen!

(uiteraard denk ik dat je gelijk hebt....)
Viel me al op, die vrije dagen tussen de concerten. Die wijken daar niet van af.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
dat is een conclusie...

dan komen ze deze maand niet met de volle lineup en kunnen we november start ticketverkoop ook wel op de buik schrijven...

Ik stel me vast in op een teleurstellende headliner voor zeker 1 dag!
Je kan toch ook de verkoop starten met 2/3 van je affiche bekend te hebben gemaakt?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Je weet niet hoelang eea al speelt achter de schermen. Kan zijn dat ze al een vervanger hebben natuurlijk. Paul McCartney of zo.............
Da's een punt idd...
Al denk ik niet aan McCartney.
Zie RHCP, GnR, Robbie Williams eerder in dat gat duiken.
Als Pinkpop last heeft van vast gezette tourschemas, kunnen ze ook een Noord afsluiter doorschuiven (stel het is te short notice)... ik denk dat dit, misschien niet als verrassing komt voor de boekers, maar wellicht wel short notice (waarschijnlijk lagen de headliners al klaar nog voor de editie van 2022, denk ik)

en ja, ik gooi de Iron Maiden kaart weer op tafel! lijkt me een goed moment dit. Kijkend naar het tourschema in 2022 denk ik dat enkel Hellfest grootste opstakel gaat worden.

Voordeel van Pinkpop is, dat ze nog niets aangekondigd hebben, kunnen ze qua headliner alle kanten op zonder dat iemand iets gaat merken...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Da's een punt idd...
Al denk ik niet aan McCartney.
Zie RHCP, GnR, Robbie Williams eerder in dat gat duiken.
Als Pinkpop last heeft van vast gezette tourschemas, kunnen ze ook een Noord afsluiter doorschuiven (stel het is te short notice)... ik denk dat dit, misschien niet als verrassing komt voor de boekers, maar wellicht wel short notice (waarschijnlijk lagen de headliners al klaar nog voor de editie van 2022, denk ik)

en ja, ik gooi de Iron Maiden kaart weer op tafel! lijkt me een goed moment dit. Kijkend naar het tourschema in 2022 denk ik dat enkel Hellfest grootste opstakel gaat worden.

Voordeel van Pinkpop is, dat ze nog niets aangekondigd hebben, kunnen ze qua headliner alle kanten op zonder dat iemand iets gaat merken...
Ik zal ook nog eens een kaart op tafel gooien als jij toch weer met Iron Maiden op de proppen komt😂.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat samenwerking tussen RHCP en Post Malone beperkt blijft tot 6 concerten eind januari begin februari in Australië. Zou het niet logisch zijn dat ze zoiets voortzetten in andere continenten????
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
en ja, ik gooi de Iron Maiden kaart weer op tafel! lijkt me een goed moment dit. Kijkend naar het tourschema in 2022 denk ik dat enkel Hellfest grootste opstakel gaat worden.
Waarom zou Hellfest een opstakel zijn? 2 festivals in 1 weekend is toch goed te doen voor ze lijkt me? Zeker nu Hellfest op donderdag begint.

Zie maiden niet zo snel op Pinkpop staan maar lijkt me sterk dat Hellfest daar de oorzaak van zal zijn.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Dit is toch echt zonde dit was de naam waar ik naar uit keek maar ja heb zelf ook een achillespees blessure en dat duurt erg lang dus zie ze zeker niet volgend jaar weer terug op het podia. Maar goed nu word het wel karig in het vijvertje voor de rock headliners
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Hoe meer afvallers we krijgen hoe meer ik vrees voor een rhcp - post malone - kol/green day headliner trio 🙈
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken