Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben nog steeds op de terugreis van Guns and Roses in Marley Park Dublin. Welke idioot verzint het om daar te houden. Wat een drama openbaar vervoer. Ze begonnen 19 uur en stipt 22 uur stoppen. Ze zijn de ideale afsluiter voor Pinkpop 2023.
Morgen zelfde plek RHCP even meenemen. Dat mag volgend jaar de tweede headliner worden.
Ed Sheeran de derde en dat is mijn voorspelling.
Ik denk eigenlijk van wel. Volgt het klassieke patroon: zaalshow in het najaar, festivalshow in het voorjaar. Zie ook: Rage Against The Machine,Arcade Fire, Sigur Ros,... die ik na hun zaalshow ook volgend jaar naar de weides zie trekken.
Al wat geruchten voor volgend jaar. Wss fake als de pest maar ik zou er niet van verschieten als sommige van deze acts volgend jaar op Pinkpop. spelen. Klaarkomen mag.
Ik neem niet aan dat Pinkpop Queen gaat boeken. Ongeacht dat het een feest der herkenning zal zijn, is headliner op een Major gewoon niet (meer) de juiste plek. Voor minder komen ze niet, dat weet ik, maar de plek van Nile Rodgers zou perfect zijn.