Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
752
1.266
Mijn buikgevoel zegt dat Floor eigenlijk de achtergehouden naam was voor zondag maar door de twee afzeggingen zij naar vrijdag is verschoven.
Geen enkele onderbouwing hiervoor, puur buikgevoel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
achteraf, had ik Floor Jansen ook een goeie vervanger gevonden voor Musgraves op zondag?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Ik denk dat het onmogelijk is om Volbeat op Noord te zetten als afsluiter
Maar waarom denk je dat? Want ik verwacht bijvoorbeeld Twenty One Pilots ook op Noord, en dat is een nog grotere band met een nog veel uitgebreidere productie. En het is niet dat er nog geen headlinewaardige bands op die stage gestaan gebben. Ik denk aan Arcade Fire en SOAD bijvoorbeeld.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Maar waarom denk je dat? Want ik verwacht bijvoorbeeld Twenty One Pilots ook op Noord, en dat is een nog grotere band met een nog veel uitgebreidere productie. En het is niet dat er nog geen headlinewaardige bands op die stage gestaan gebben. Ik denk aan Arcade Fire en SOAD bijvoorbeeld.
als ik een vergelijking trek met de poster van 2019, dan kijk ik puur naar de poster.
was het zo dat de tweede genoemde de mainstage sub was en de derde genoemde de Noord aflsuiter (edit, van Buuren stond na The Cure, maar daar na genoemde Die Antwoord was wel Noord afsluiter fyi)

D1ikYtZWwAEkKBx.jpg-large-732x1024.jpeg

Image
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Terecht? Super populair dat wel en ik kijk er zelf ook naar uit om ze te zien dit jaar. Maar hoger dan één van de meest vernieuwende metalbands van de afgelopen 25 jaar? Nah. Maar ach, altijd leuk als er een rockband snel groeit.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Maar waarom denk je dat? Want ik verwacht bijvoorbeeld Twenty One Pilots ook op Noord, en dat is een nog grotere band met een nog veel uitgebreidere productie. En het is niet dat er nog geen headlinewaardige bands op die stage gestaan gebben. Ik denk aan Arcade Fire en SOAD bijvoorbeeld.
Ik vind TOP toch echt een stuk kleiner dan Volbeat. Ik vind Arcade Fire ook geen headliner voor een major. SOAD vind ik wel vergelijkbaar met Volbeat, dus daar heb je een punt. Maar laat ik andere acts even buiten de discussie houden. Volbeat vind ik een band die langzaamaan tegen headlinerspots aanschurkt. Nog niet voor de allergrootste festivals (alhoewel ze als 1 van de 7 op Sziget wel meekunnen) Ander logische voorbeeld is denk ik de Zwarte Cross. Ik zie dat gewoon niet voor me op Noord. Maar he, we merken het vanzelf binnenkort...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Ik zie dat ze dat verschrikkelijke I Wanna Be Your Slave ding nog live spelen. Dat vind ik echt een misbaksel van een nummer.
Ik vind m fout maar wel lekker eigenlijk haha. De muzieksnob ga ik wel bij een ander optreden uithangen op Werchter.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.519
3.020
Ik ben wel vrij overtuigd van mijn clashfinder. Misschien dat Stage 4 en die tent nog worden omgedraaid, maar dat maakt qua namen en volgorde niks uit.

Headliners: Metallica, Pearl Jam, Imagine Dragons
Subs: Nightwish, Måneskin, Nile Rodgers & Chic
Afsluiters Noord: Twenty One Pilots, Royal Blood, Volbeat

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Ik vind m fout maar wel lekker eigenlijk haha. De muzieksnob ga ik wel bij een ander optreden uithangen op Werchter.
Heeft bij mij zelfs niets met muzieksnob ofzo te maken, kan hier heel moeilijk naar luisteren. Die tekst ook, is dat opzettelijk zo kinderlijk geschreven? Heel lui refreintje ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik ben wel vrij overtuigd van mijn clashfinder. Misschien dat Stage 4 en die tent nog worden omgedraaid, maar dat maakt qua namen en volgorde niks uit.

Headliners: Metallica, Pearl Jam, Imagine Dragons
Subs: Nightwish, Måneskin, Nile Rodgers & Chic
Afsluiters Noord: Twenty One Pilots, Royal Blood, Volbeat

aardig....

ik denk dat ik me niet meer ga moe maken aan het gokken van het schema, wacht wel op podiumindeling
twijfel wel over de Stage 4, denk dat daar elke dag +1 act komt.

gezien de positie op de poster, twijfel ik zoals gezegd over mainsub of Noord-aflsuiter, dat zou wel eens anders om kunnen zijn gezien de 2018 en 2019 poster
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken