Tijdens The Cure was het zelfs al druk bij een Silent Disco, dus ik denk dat er op een festival waar 60k personen zijn, ook tijdens een headliner wel wat volk naar een alternatief gaat. Ik kan niet anders zeggen dan dat Pearl Jam steengoed is, maar voor mij hoeft dat geen 2,5 uur. Net als dat Metallica helemaal niet mijn ding is. Ik was dan graag naar Sylvie Kreusch of Mimi Webb gegaan. Nu is het alternatief eerder naar de camping om de nacht te beginnen. Op zich ook geen straf, maar blijf erbij dat het ontbreken van een alternatief tijdens een headliner kwalijk is, zeker als een headliner uren speelt. Verder zou het volgens mij gewoon veel logischer geweest zijn om tent/noord en main/stage 4 telkens gelijktijdig te vullen.Ik begrijp die wens van jullie niet helemaal om tijdens de headliner nog een act op een klein podium te zetten. Praktijk is dat er nauwelijks publiek op af komt en dat zo'n act vanwege het geluid van het hoofdpodium nooit tot zijn recht zal komen. Je doet daar de artiest en het publiek nooit een plezier mee.
BKS deed zoiets met Marika Hackman en 20 man publiek tijdens Arcade Fire en dat was geen succes....