Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Dit zijn wel allemaal oude persfoto's, terwijl ze in het 2022 programma allemaal nieuw/vernieuwd zijn. Denk dus dat dit een losse flodder is inderdaad...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
nou, even laten bezinken....

persoonlijk gezien, dan maar naar Goffertpark (??) voor The Boss? Afwachten maar, dat nieuws gaat ook niet nog heel veel weken duren!
Imagine Dragons vind ik zelf niet echt een headliner en snap ook niet waarom Pearl Jam plaats maakt als festival afsluiter voor Imagine Dragons.
Misschien wilde Pearl Jam op de zaterdag om niet al veel mensen huiswaarts gaan?
Daarnaast, Imagine Dragons ook nog gedeeld met Rock Werchter. Pinkpop slaat hier toch wel een beetje de plank mis, door 3 headliners te delen met Rock Werchter. Imo is het sterker als ze minsten 1 headliner delen met een andere evenement van Werchter/Belgie of nog sterker een Benelux exclusief hebben.
Vind ik de toevoeging van Imagine Dragons eigenlijk een zwakke toevoeging....

-

Maar, door de roze bril kijkend....
Imagine Dragons vond ik in 2017 behoorlijk leuk hoor. Het is ook absoluut geen act waarvan ik zeg "optijd thuis"... Ik ga ze vast meepakken, hebben wel leuke nummers. In de breedte, jonge nieuwe headliner, naast de oudjes van Metallica en Pearl Jam en ook nog binnen een genre die ik leuk vind.
Als ik kijk zie ik al een aantal die ik wil zien en een aantal must see's (!).

op Vrijdag : Metallica (!), Nightwish (!), Nothing But Thieves, Danny Vera (!), The Pretty Reckless
op Zaterdag : Pearl Jam (!), Royal Blood (!), Deftones, Crowded House (!), Frank Carter & The Rattlesnakes
op Zondag : Imagine Dragons, Queens of the Stone Age (!), Nile Rodgers & CHIC (!), Inhaler

zijn er toch 14 van de 23? dat gaat een prima spoorboekje worden, alleen al op basis van dit en dan te bedenken dat dit nog niet eens de helft is. In de breedte is de lineup perfect, met voor mij persoonlijk namen waar ik al heel blij mee ben.
En, niet te vergeten, blij dat ik uiteraard mijn ticket bewaard heb. Met de start verkoop een ideale situatie.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.706
1.865
Met echt alles wat op tournee is heeft PP precies dezelfde headliners als RW. Dat vind ik op zich best vreemd.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
ik denk dat dat nog op de achtergrond ergens hangt dan in de wp-content
maar als je Disturbed invoert ( die ik niet meer verwacht ) krijg je niks, bij Volbeat en Kensington en Post malone bijvoorbeeld wel...
Inderdaad wel met oude foto's
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Heb mijn post met de linkjes even weggehaald (werkte niet helemaal lekker). Als je op Post Malone, Volbeat, Of Monsters and Men, Kensington zoekt vindt je ze inderdaad wel, maar er staat wel een duidelijke upload datum van november 2019 bij en oude persfoto's idd. Denk niet dat dit een aanwijzing is eerlijk gezegd.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Heb mijn post met de linkjes even weggehaald (werkte niet helemaal lekker). Als je op Post Malone, Volbeat, Of Monsters and Men, Kensington zoekt vindt je ze inderdaad wel, maar er staat wel een duidelijke upload datum van november 2019 bij en oude persfoto's idd. Denk niet dat dit een aanwijzing is eerlijk gezegd.
maar vind het dan gek dat disturbed, joost en frenna deluxe dan bijvoorbeeld niet lukt
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

neus

Dagopener
16 mrt 2019
579
298

Tja als je dit zo bekijkt is ID natuurlijk een hele logische boeking. Streams zeggen natuurlijk lang niet alles maar had niet gedacht dat het gat met bijvoorbeeld Pearl Jam zo groot zou zijn... Heb toch het gevoel (Vanuit mijn eigen omgeving) dat Spotify echt niet alleen voor de jongere generatie is...
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Mijn prognose zou zijn:


Vrijdag:

Main: Metallica - Nightwish - Nothing but Thieves - Danny Vera - ?
Noord: Twenty One Pilots - ? - ? - ? - ?
Brightlands: The Pretty Reckless - Froukje - Elle Hollis - ? - ?
Stage 4 en Garden of Love: n.t.b.

Zaterdag:

Main: Pearl Jam - Deftones - Ronnie Flex - ? - ?
Noord: Royal Blood - Lost Frequenties - ? - ? - ?
Brightlands: Crowded House - Courtney Barnett - Frank Carter - ? - ?
Stage 4 en Garden of Love: n.t.b.

Zondag:

Main: Imagine Dragons - Queens of the Stone Age - Zara Larsson - ? - ?
Noord: Nile Rodgers & CHIC - Interpol - ? - ? - ?
Brightlands: Eefje de Visser - Inhaler - ? - ? - ?
Stage 4 en Garden of Love: n.t.b.
Denk dat je hiermee trouwens goed in de buurt komt, Zou na Nile Rodgers nog iets verwachten (Volbeat). Wellicht Nille in de middag op Main, Of onderschat ik deze man dan?
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Nile Rodgers gaat voor een feest zorgen hoor. Hoogst waarschijnlijk voor een uurtje maar als je ziet hoeveel hits hij op zijn naam heeft staan. Hij kan wel 2 uur spelen hoor.

Hier een overzicht van zijn laatste festival optreden:

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.706
1.865
Nile Rodgers gaat voor een feest zorgen hoor. Hoogst waarschijnlijk voor een uurtje maar als je ziet hoeveel hits hij op zijn naam heeft staan. Hij kan wel 2 uur spelen hoor.

Hier een overzicht van zijn laatste festival optreden:

Stond in 2019 op Bospop. Toen gezien. Leuk om een keer mee te pikken. Wat je zegt, heeft meegewerkt aan een hele lading hits.
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nile Rodgers gaat voor een feest zorgen hoor. Hoogst waarschijnlijk voor een uurtje maar als je ziet hoeveel hits hij op zijn naam heeft staan. Hij kan wel 2 uur spelen hoor.

Hier een overzicht van zijn laatste festival optreden:

Waren erg leuk op CAS en inderdaad een shitload hits. Das een uurtje meebleren dansen en feesten
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980

neus

Dagopener
16 mrt 2019
579
298
Wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Heeft hij een band bij, of draait hij de muziek als dj of...?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.706
1.865

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken