nou, even laten bezinken....
persoonlijk gezien, dan maar naar Goffertpark (??) voor The Boss? Afwachten maar, dat nieuws gaat ook niet nog heel veel weken duren!
Imagine Dragons vind ik zelf niet echt een headliner en snap ook niet waarom Pearl Jam plaats maakt als festival afsluiter voor Imagine Dragons.
Misschien wilde Pearl Jam op de zaterdag om niet al veel mensen huiswaarts gaan?
Daarnaast, Imagine Dragons ook nog gedeeld met Rock Werchter. Pinkpop slaat hier toch wel een beetje de plank mis, door 3 headliners te delen met Rock Werchter. Imo is het sterker als ze minsten 1 headliner delen met een andere evenement van Werchter/Belgie of nog sterker een Benelux exclusief hebben.
Vind ik de toevoeging van Imagine Dragons eigenlijk een zwakke toevoeging....
-
Maar, door de roze bril kijkend....
Imagine Dragons vond ik in 2017 behoorlijk leuk hoor. Het is ook absoluut geen act waarvan ik zeg "optijd thuis"... Ik ga ze vast meepakken, hebben wel leuke nummers. In de breedte, jonge nieuwe headliner, naast de oudjes van Metallica en Pearl Jam en ook nog binnen een genre die ik leuk vind.
Als ik kijk zie ik al een aantal die ik wil zien en een aantal must see's (!).
op Vrijdag : Metallica (!), Nightwish (!), Nothing But Thieves, Danny Vera (!), The Pretty Reckless
op Zaterdag : Pearl Jam (!), Royal Blood (!), Deftones, Crowded House (!), Frank Carter & The Rattlesnakes
op Zondag : Imagine Dragons, Queens of the Stone Age (!), Nile Rodgers & CHIC (!), Inhaler
zijn er toch 14 van de 23? dat gaat een prima spoorboekje worden, alleen al op basis van dit en dan te bedenken dat dit nog niet eens de helft is. In de breedte is de lineup perfect, met voor mij persoonlijk namen waar ik al heel blij mee ben.
En, niet te vergeten, blij dat ik uiteraard mijn ticket bewaard heb. Met de start verkoop een ideale situatie.