Vraag me wel af.
Glastonbury wil een concert/evenement organiseren in september, Rock Werchter wil 'iets' doen. Pinkpop verhuisd mogelijk naar eind augustus. Ik kan me voorstellen dat Roskilde een verplaatsing gaat ondernemen.
Ben echt benieuwd of hier 1 act mee gemoeid gaat. Ik durf niet zo zeer een niet-europese act te noemen, maar de namen Metallica of Red Hot Chili Peppers heb ik stiekem de neiging om te noemen.
Namen die ik eigenlijk wel als mogelijk zie rond die periode rond te gaan langs enkele evenementen en ook in UK al genoemd worden, zoals Bastille, Snow Patrol, Rag'n'Bone Man, Razorlight, The Chemical Brothers. Maar ook Muse of Volbeat zie ik als mogelijkheden. Ik verwacht geen Rammstein bijvoorbeeld, omwille van de productie die ze mee slepen, ik verwacht acts die het op het podium productie minimaal kunnen houden, met licht en groot led-scherm op de achtergrond.
Nederlanse acts die ik als mogelijk zie, Within Temptation, Kensington, Chef’Special, De Staat, My Baby, Danny Vera of bijvoorbeeld Nona.
Nederlandse DJ's als Tiesto, Van Buuren of Garrix bijvoorbeeld.
Ik verwacht eigenlijk niet dat ze met Garden of Love aan de gang gaan of met Stage 4.
Misschien enkel met 2 podia, Noord en Zuid, wellicht met Brightlandstent er bij nog?
Wat verwachten jullie eigelijk, stel er zal augustus/september iets gebeuren? Gokjes?