Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Jup. Het is best bizar hoe closed minded sommige mensen hier (lijken?) te zijn. Opmerkingen over scholieren bij de main stage, het gebrek aan het verkopen van muntjes met Malone als headliner, de ondergang van Pinkpop door het pop en hiphop gehalte.... maar dan wel toegeven dat je nog nooit iets van Malone hebt gehoord en je er ook niet in wil verdiepen.
Rare gedachtegang vind ik dat. Hoe kun je nou een heel muziekgenre of artiest afschrijven omdat het je niets lijkt of omdat de radio alleen hitjes speelt?
 

TheseThingsHappen

Playlistbediener
11 jun 2017
42
0
Om nou te zeggen dat Justin Timberlake niet headliner waardig is, vind ik ook wel weer erg overdreven.
"kan geen Ziggo Dome meer vullen tegenwoordig".

Toch staat hij twee keer in een zo goed als uitverkochte Ziggo Dome en nog eens in het zo goed als uitverkochte Gelredome.
Als je de boxscores bekijkt heeft hij zo toch 65.000 tickets verkocht, verdeeld over de drie concerten.
Dat is bijna 4x de Ziggo Dome qua aantal tickets.

Wel ben ik van mening dat het spannender was geweest om hem te boeken met een nieuw album uit.
Nu is hij voor zijn vorige album al 3 keer geweest vorig jaar.
Ach, wellicht dat hij nog iets uitbrengt voor volgend jaar.

Of het nou je ding is of niet. Die man kan wel dansen als een gek, zingt altijd live en bespeelt meerdere instrumenten.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
De stelligheid waar jullie vaak mee posten hier is anders ook ongeëvenaard. Laat iedereen lekker posten en denken wat hij wil. Die 'gemiste kansen' opsommen elke dag, cynisch reageren op elke opmerking over bands als Iron Maiden of Neil Young, een band als Greta altijd maar die 'Led-Zeppelin immitatie' noemen, is minstens even irritant als de muzieksmaak van sommige forumleden die jullie niet aanstaat hoor..
Ik heb hier ook het gevoel dat nieuwe muziek niet meteen goed is, maar dat oudere muziek vaak wel snel slecht, irrelevant genoemd wordt behalve als het persoonlijke favorietjes als het bijvoorbeeld The Cure, Nick Cave of The Killers zijn.
Ik heb zeker wel naar Post Malone geluisterd (ik behoor met m'n 20 jaar ook wel tot zijn doelgroep), zowel 'live' als albums en ik heb er gewoon niet veel mee (vind die samenwerking met Ozzy wel oke). Als Pearl Jam en de Foo's waren aangekondigd hadden jullie ook zwaar negatief gereageerd dus doe niet zo ongelofelijk schijnheilig als er mensen zijn die niet fan zijn van pop-muziek. Mijn muzieksmaak gaat ook gewoon van Abba tot Tool, van B.B. King tot New Order en van Brockhampton tot Doe Maar dus dat ik dan toevallig niks met Post Malone en Taylor Swift heb maakt jullie niet beter hooguit snobistischer.
Allemaal prima, maar nou niet zielig gaan zitten doen omdat we niet alles leuk vinden wat jullie leuk vinden en als iemand niet van mening verandert, de mening 'Iron Maiden past niet op Pinkpop' zal ook niet veranderen, is het wel?...
Jullie gebruiken woorden als 'close minded' natuurlijk wel als het jullie uitkomt..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
cynisch reageren op elke opmerking over bands als Iron Maiden of Neil Young

Er werd niet zo zeer cynisch gereageerd op de bands maar meer op de suggestie dat Pinkpop ze zou boeken. Iron Maiden en Young zijn legendarisch en te gek (volgens mij zijn de meesten het hier daar wel over eens) maar niet snel bands / artiesten die je op Pinkpop zou zien staan.

Ik heb hier ook het gevoel dat nieuwe muziek niet meteen goed is, maar dat oudere muziek vaak wel snel slecht, irrelevant genoemd wordt behalve als het persoonlijke favorietjes als het bijvoorbeeld The Cure, Nick Cave of The Killers zijn.

Gebeurt hier ook niet zo gek veel. Wat vaak wordt aangehaald is dat bepaalde oudere bands of live niet zo goed meer zijn (RHCP bv) of dat ze niet snel op PP zouden staan.

Ik heb zeker wel naar Post Malone geluisterd (ik behoor met m’n 20 jaar ook wel tot zijn doelgroep), zowel ‘live’ als albums en ik heb er gewoon niet veel mee

Dan hoef je je niet door Yannick aangesproken te voelen. Die had het voornamelijk over de users die zeggen dat ze nooit naar zijn muziek hebben geluisterd maar het wel klote vinden.

Als Pearl Jam en de Foo’s waren aangekondigd hadden jullie ook zwaar negatief gereageerd dus doe niet zo ongelofelijk schijnheilig als er mensen zijn die niet fan zijn van pop-muziek.

Zijn volgens mij weinig mensen die zwaar negatief op PJ hadden gereageerd. De negatieve reacties op zowel Foos als PJ (en in mindere mate de RHCP) hebben niet veel te maken met de soort muziek maar de frequentie waarop de bands dan op PP hebben gestaan (te snel op elkaar). Kijk maar eens naar de reacties op PJ in 2018. De meesten waren er super happy mee.

de mening ‘Iron Maiden past niet op Pinkpop’ zal ook niet veranderen, is het wel?…

Ze passen wel op Pinkpop maar Mojo zou ze er niet snel boeken nee. Jammer. Ik zie ze persoonlijk liever dan Timberlake.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Om nou te zeggen dat Justin Timberlake niet headliner waardig is, vind ik ook wel weer erg overdreven.
“kan geen Ziggo Dome meer vullen tegenwoordig”.

Toch staat hij twee keer in een zo goed als uitverkochte Ziggo Dome en nog eens in het zo goed als uitverkochte Gelredome.
Als je de boxscores bekijkt heeft hij zo toch 65.000 tickets verkocht, verdeeld over de drie concerten.
Dat is bijna 4x de Ziggo Dome qua aantal tickets.

Wel ben ik van mening dat het spannender was geweest om hem te boeken met een nieuw album uit.
Nu is hij voor zijn vorige album al 3 keer geweest vorig jaar.
Ach, wellicht dat hij nog iets uitbrengt voor volgend jaar.

Of het nou je ding is of niet. Die man kan wel dansen als een gek, zingt altijd live en bespeelt meerdere instrumenten.

"Dansen als een gek" is een argument om `m op Pinkpop te laten spelen???????
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.310
5.773
niet zielig gaan zitten doen omdat we niet alles leuk vinden wat jullie leuk vinden

Ik vraag mij toch erg af wie die "jullie" is waar je zo tegen tekeer gaat, en met welke "we" je jezelf precies ziet. Ik zie een heleboel verschillende meningen in de uitspraken die je bekritiseert, ik herken mij in sommige, maar in sommige ook totaal niet. Zo vind ik GvF inderdaad een goedkope Led Zeppelin ripoff, maar zou ik Iron Maiden dan wel weer een top headliner voor Pinkpop vinden. En zo voorts.

Mijn punt is vooral dat je hier een tweedeling creëert langs een enkel standpunt, namelijk de waardering van grote moderne popsterren, en vervolgens een willekeurige selectie meningen waar je het niet mee eens bent aan de "tegenpartij" toeschrijft. Om daar tegen tekeer te gaan alsof het een geheel is. Maar dat is niet zo. En daarmee valt je hele rant een beetje in het water, naar mijn mening.

Je zegt het zelf al: laat iedereen lekker posten en denken wat hij wil. Ook als dat kritiek op de mening of houding van een ander is. Of een incoherente rant over het oordeel 'close minded'. Of een kritiek op de interne logica daarvan. De toon is hier vaak over en weer kritisch, over smaak valt niet te twisten maar we doen het met zn allen toch maar wat graag. Iedereen is vrij zijn eigen mening te hebben, net zo goed als iedereen vrij is zijn oordeel over die mening te hebben. Net zo goed als jij vrij bent een fictieve groep te creëren om tegen tekeer te gaan. Net zo goed als ik vrij ben dat bullshit te vinden. Vrijheid blijheid :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.885
6.097
Gelieve gewoon de persoon te quoten of aan te spreken naar wie je je richt - iets wat vaak voorkomend is trouwens is in dit topic trouwens - hoewel ik veronderstel dat 't naar mij of naar Timmetje zal gericht zijn.

Ik heb het 'gemiste kansen' als ik me niet vergis slechts 2x aangehaald; bij de aankondiging van Taylor Swift voor Roskilde, NOS en de rest van de festivals en dan deze week toen bleek dat Post Malone Pinkpop zou gaan headlinen. Je insinueert cynisch te zijn tegenover bands als Neil Young of Iron Maiden, kan het even wanneer je een moderator hebt die maanden lang het enkel en alleen wilt hebben over de bands die hij volgens zijn onderbuikgevoel op Pinkpop gaan staan, ondanks dat er bitter weinig sprake is om het überhaupt constant over die artiesten of bands te hebben noch het over andere geruchten te hebben. Ik heb daar enkele weken geleden al wat over geschreven naar Dennis toe - zonder slechte bedoelingen trouwens, het betreft gewoon de sfeer hier en alleen hier in dit deel van het forum dat hier heerst. Vermoeiend is het om telkens dezelfde namen en geruchten te zien passeren, niet dan? Of zullen we het maar voor een zoveelste keer hebben over weetikveel Coldplay? Of Kensington.. Doet me denken aan dat drankspelletje van enkele dagen geleden...

re: Greta Van Fleet heb ik dat nooit gezegd maar het kan zijn dat anderen dat hebben gezegd doch moet je tenminste toegeven dat GvF nu niet bepaald vernieuwend is, ik ga hier verder niet op in aangezien het gewoonweg irrelevant is voor de discussie van mijn post hierboven.

Ik heb hier ook het gevoel dat nieuwe muziek niet meteen goed is, maar dat oudere muziek vaak wel snel slecht, irrelevant genoemd wordt behalve als het persoonlijke favorietjes als het bijvoorbeeld The Cure, Nick Cave of The Killers zijn.
Wie heeft dat nou weer gezegd dat 'nieuwe muziek vaak niet goed is' en hoe zie je dat dan? Zie je dat als artiesten die de laatste jaren zijn opgekomen of zijn dat ervaren bands die een nieuw album uitbrengen? Ik vat jouw argument op als eentje dat in die tweede instantie past (gezien de bands die je daar lustig cherrypickt op basis van... idk? Op basis van wat precies?) terwijl het gros het waarschijnlijk bij die eerste ziet.

Ik heb zeker wel naar Post Malone geluisterd (ik behoor met m’n 20 jaar ook wel tot zijn doelgroep), zowel ‘live’ als albums en ik heb er gewoon niet veel mee (vind die samenwerking met Ozzy wel oke).
Ja, dus? Jij valt dus werkelijk op geen enkele manier in de beschrijving te zetten van mensen die Post Malone afschrijven in mijn post hierboven.

Als Pearl Jam en de Foo’s waren aangekondigd hadden jullie ook zwaar negatief gereageerd dus doe niet zo ongelofelijk schijnheilig als er mensen zijn die niet fan zijn van pop-muziek.
Wat weet jij nu godsnaam over mij?

Mijn muzieksmaak gaat ook gewoon van Abba tot Tool, van B.B. King tot New Order en van Brockhampton tot Doe Maar dus dat ik dan toevallig niks met Post Malone en Taylor Swift heb maakt jullie niet beter hooguit snobistischer.
Allemaal prima, maar nou niet zielig gaan zitten doen omdat we niet alles leuk vinden wat jullie leuk vinden en als iemand niet van mening verandert, de mening ‘Iron Maiden past niet op Pinkpop’ zal ook niet veranderen, is het wel?…
Jullie gebruiken woorden als ‘close minded’ natuurlijk wel als het jullie uitkomt..
Again.. Waarom voel jij je aangesproken? Dit gaat niet eens over jou, lol.
 

TheseThingsHappen

Playlistbediener
11 jun 2017
42
0
TheseThingsHappen wrote:
Om nou te zeggen dat Justin Timberlake niet headliner waardig is, vind ik ook wel weer erg overdreven.
“kan geen Ziggo Dome meer vullen tegenwoordig”.

Toch staat hij twee keer in een zo goed als uitverkochte Ziggo Dome en nog eens in het zo goed als uitverkochte Gelredome.
Als je de boxscores bekijkt heeft hij zo toch 65.000 tickets verkocht, verdeeld over de drie concerten.
Dat is bijna 4x de Ziggo Dome qua aantal tickets.

Wel ben ik van mening dat het spannender was geweest om hem te boeken met een nieuw album uit.
Nu is hij voor zijn vorige album al 3 keer geweest vorig jaar.
Ach, wellicht dat hij nog iets uitbrengt voor volgend jaar.

Of het nou je ding is of niet. Die man kan wel dansen als een gek, zingt altijd live en bespeelt meerdere instrumenten.

“Dansen als een gek” is een argument om `m op Pinkpop te laten spelen???????

Nee maar binnen de pop scene misschien wel één van de meest veelzijdige artiesten.
Je gaat kwalitatief gewoon een goede show zien en horen, ongeacht of het je ding is of niet.

Nogmaals, het zou niet mijn keuze geweest zijn als headliner voor Pinkpop 2020.
Maar het is gewoon een headline waardige artiest.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.547
Ik heb hier ook het gevoel dat nieuwe muziek niet meteen goed is, maar dat oudere muziek vaak wel snel slecht, irrelevant genoemd wordt behalve als het persoonlijke favorietjes als het bijvoorbeeld The Cure, Nick Cave of The Killers zijn.

Ga me niet té veel met de discussie moeiten (ben het eens met punten van jou, Ruben, maar ook met dingen die Dr Hannibal, Timmetje en Yannick zeggen). Maar wil wel even in de bres springen voor Cave in deze. ;-) Die kan je niet over eenzelfde kam scheren omdat die lang bezig is. Als er één oudgediende bewierrookt wordt omdat hij nog altijd heel relevant is, dan is het Cave wel. Qua output, want zijn laatste 3 platen zijn moderne meesterwerkjes maar ook qua live show, want de Bad Seeds hebben nooit beter gespeeld dan de laatste 5-7 jaar. Voor mij heeft Cave en de Bad Seeds op livevlak alleen Springsteen en de E Street Band als gelijken.

The Killers wordt trouwens niet echt bewierrookt hier? Toch niet in dezelfde mate?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.547
Wat zijn jullie voorspellingen voor de subs?

Royal Blood (voor RHCP) zou wel eens kunnen? Hangt veel af van die laatste headliner. Geen idee wat je voor Post Malone kan zetten. Misschien ook nog iets 'goedkoops' als Kensington.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
RubenFrusciante wrote:
niet zielig gaan zitten doen omdat we niet alles leuk vinden wat jullie leuk vinden

Ik vraag mij toch erg af wie die “jullie” is waar je zo tegen tekeer gaat, en met welke “we” je jezelf precies ziet. Ik zie een heleboel verschillende meningen in de uitspraken die je bekritiseert, ik herken mij in sommige, maar in sommige ook totaal niet. Zo vind ik GvF inderdaad een goedkope Led Zeppelin ripoff, maar zou ik Iron Maiden dan wel weer een top headliner voor Pinkpop vinden. En zo voorts.

Mijn punt is vooral dat je hier een tweedeling creëert langs een enkel standpunt, namelijk de waardering van grote moderne popsterren, en vervolgens een willekeurige selectie meningen waar je het niet mee eens bent aan de “tegenpartij” toeschrijft. Om daar tegen tekeer te gaan alsof het een geheel is. Maar dat is niet zo. En daarmee valt je hele rant een beetje in het water, naar mijn mening.
Jullie = mensen die vinden dat Pinkpop wel eens verfrissender moet boeken, wat neerkomt op vooral meer poppy acts als Post Malone en Taylor Swift boeken en rockacts die er al hebben gestaan niet meer moeten boeken. En dan specifieker Yannick en Tim (die posten ook 2 berichten boven mij hun 'rant' dus lijkt me niet verschrikkelijk lastig dat in te zien) aangezien die wat vaker (vooral Tim) en stelliger berichten posten waar ook niet echt ruimte is voor discussie. "Taylor Swift is echt een gemiste kans". Maar jullie is in z'n algemeenheid reacties waar ik me wel eens aan stoor, en dan in mijn 'rant' van zojuist users die 'pop' de strot door drukken 'omdat Pinkpop anders weinig jubilea nog zal beleven'.

Ik heb het ‘gemiste kansen’ als ik me niet vergis slechts 2x aangehaald; bij de aankondiging van Taylor Swift voor Roskilde, NOS en de rest van de festivals en dan deze week toen bleek dat Post Malone Pinkpop zou gaan headlinen. Je insinueert cynisch te zijn tegenover bands als Neil Young of Iron Maiden, kan het even wanneer je een moderator hebt die maanden lang het enkel en alleen wilt hebben over de bands die hij volgens zijn onderbuikgevoel op Pinkpop gaan staan, ondanks dat er bitter weinig sprake is om het überhaupt constant over die artiesten of bands te hebben noch het over andere geruchten te hebben.
Nou die gemiste kansen zie ik hier anders door Tim bijna dagelijks voorbij komen.
Jij vindt het irritant dat Dennis over die acts blijft beginnen, ik vind die voortdurende 'gemiste kans' opmerkingen aardig irritant.

RubenFrusciante wrote:
Ik heb hier ook het gevoel dat nieuwe muziek niet meteen goed is, maar dat oudere muziek vaak wel snel slecht, irrelevant genoemd wordt behalve als het persoonlijke favorietjes als het bijvoorbeeld The Cure, Nick Cave of The Killers zijn.

Wie heeft dat nou weer gezegd dat ‘nieuwe muziek vaak niet goed is’ en hoe zie je dat dan? Zie je dat als artiesten die de laatste jaren zijn opgekomen of zijn dat ervaren bands die een nieuw album uitbrengen? Ik vat jouw argument op als eentje dat in die tweede instantie past (gezien de bands die je daar lustig cherrypickt op basis van… idk? Op basis van wat precies?) terwijl het gros het waarschijnlijk bij die eerste ziet.
Dit stond er wat onduidelijk. Ik bedoel dat nieuwere muziek bijna automatisch beter is dan oudere muziek. Zoals je zelf hebt gezegd: "Dan maar onder het motto van het realisme nóg eens 3 headliners (Twenty One Pilots, Iron Maiden/Guns N Roses en The Who/Neil Young) erbij pakken. In Limburg eten ze volgens mij ook nog steeds eenheidsworst als ik dat lijstje eens afga. Als het maar gitaren heeft, nietwaar? ?" Al die vier gitarenacts hebben nog niet op Pinkpop gestaan maar het heeft gitaren (rock) dus is eenheidsworst.

RubenFrusciante wrote:
Ik heb hier ook het gevoel dat nieuwe muziek niet meteen goed is, maar dat oudere muziek vaak wel snel slecht, irrelevant genoemd wordt behalve als het persoonlijke favorietjes als het bijvoorbeeld The Cure, Nick Cave of The Killers zijn.

Ga me niet té veel met de discussie moeiten (ben het eens met punten van jou, Ruben, maar ook met dingen die Dr Hannibal, Timmetje en Yannick zeggen). Maar wil wel even in de bres springen voor Cave in deze. ? Die kan je niet over eenzelfde kam scheren omdat die lang bezig is. Als er één oudgediende bewierrookt wordt omdat hij nog altijd heel relevant is, dan is het Cave wel.
Wat ik bedoel is dat mensen hier zeggen dat Pinkpop moet verjongen, vernieuwen, en frisser moet boeken maar dat geldt niet voor persoonlijke favorieten. RHCP, Foo's zouden slechte boekingen zijn want ze stonden er kortgeleden nog maar dat het bij acts die ze zelf wel leuk vinden niet uit zou maken. Ik las gisteren nog een opmerking van Oasiss, die toch ook wel fel op verjonging en vernieuwing is, maar dat "The Killers" altijd mogen komen. Ja wat is dan het verschil tussen RHCP en The Killers denk ik, beiden komen met een nieuw album, beiden hebben er een paar jaar geleden nog gestaan en beiden zijn al even over hun hoogtepunt.

 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Nogmaals iedereen moet lekker schrijven en denken/vinden wat hij wil. Maar ik vind het zo geïrriteerd reageren op de 'kortzichtige' mening van Rockbeer een beetje schijnheilig aangezien dat nou net van mensen komt die zelf ook met alle stelligheid hun mening geven en die meningen hebben t.o.v. Iron Maiden, Taylor Swift, 'gemiste kansen' en het boekingsbeleid van Pinkpop die niet gaan veranderen. Accepteer dan ook gewoon dat Rockbeer een mening heeft waar jullie het absoluut niet mee eens zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.907
8.547
RHCP, Foo’s zouden slechte boekingen zijn want ze stonden er kortgeleden nog maar dat het bij acts die ze zelf wel leuk vinden niet uit zou maken.

Ik weet niet wie dit allemaal zegt, maar daarmee ben ik het in ieder geval niet eens. Radiohead is mijn favoriete band, maar als die zoveel zouden komen als dat Pearl Jam naar RW komt, zou ik dat ook maar niets vinden. Dn is het speciale van de act er toch een beetje af? Die wil ik niet om de 2 jaar op dezelfde plek zien spelen. Nick Cave stond in 2018 nog op RW en was weergaloos, maar ik zou 'm in 2020 niet alwéér daar zetten. Is echt te kort dag voor een headliner. En dit zeg ik ook als megafan van Cave.

Verandering van spijs doet eten. :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.885
6.097
Jullie = mensen die vinden dat Pinkpop wel eens verfrissender moet boeken, wat neerkomt op vooral meer poppy acts als Post Malone en Taylor Swift boeken en rockacts die er al hebben gestaan niet meer moeten boeken. En dan specifieker Yannick en Tim (die posten ook 2 berichten boven mij hun ‘rant’ dus lijkt me niet verschrikkelijk lastig dat in te zien) aangezien die wat vaker (vooral Tim) en stelliger berichten posten waar ook niet echt ruimte is voor discussie. “Taylor Swift is echt een gemiste kans”. Maar jullie is in z’n algemeenheid reacties waar ik me wel eens aan stoor, en dan in mijn ‘rant’ van zojuist users die ‘pop’ de strot door drukken ‘omdat Pinkpop anders weinig jubilea nog zal beleven’.
Maar, je weet toch hopelijk dat de 'pop' in Pinkpop telkens heeft gestaan voor 'populaire muziek' hè. Het komt gewoon neer opdat Pinkpop - net zoals Werchter trouwens -hedendaagse artiesten meer kansen zouden moet geven op hoge spots in te geven. In tegenstelling tot Werchter, moet ik Pinkpop echter wel complimenten geven op de manier hoe ze Bruno Mars, Justin Bieber recentelijk naar voren hebben geschoven als headliner - en nu dus Post Malone. Niet dat die twee my cup of tea zijn voor alle duidelijkheid maar het is gedurfd en gewoon nodig. Taylor Swift is daarbij nog zo'n act die daarbij perfect in het rijtje past, dat daarnaast ook een gitaarheadliner mag, is zeker begrijpelijk en vanuit een financieel aspect zelfs gewoon nodig (want zoveel mogelijk verschillende leeftijdsgroepen aanspreken). Waar je je aan mispakt is echter de 'pop' en de zogezegde 'nood' die wij daaraan zouden scheppen, wat fout is. Dit kan en mag eigenlijk ook eens een hiphop-headliner zijn à la The Weeknd, Drake, J Cole, Kendrick Lamar.. Weetikveel of een rockheadliner... maar die spoeling is daar gewoon veel kleiner in omdat die telkens maar weer dienen op te boksen tegen de oudere garde. Twenty One Pilots had echter wel een goeie geweest op dat vlak maar zie ik an sich niet meer gebeuren. Vernieuwing van headliners staat niet gelijk aan popacts laten headlinen.

Al die vier gitarenacts hebben nog niet op Pinkpop gestaan maar het heeft gitaren (rock) dus is eenheidsworst.
Neen. Ik duidde hier op een cynische manier "de geruchten" volgens sommigen aan, zie opnieuw mijn post hierboven en mijn gehele rant over de algemene sfeer hier in deze hoek van het forum. Het gaat en kan hier vaak enkel maar gaan over rock/metal bands, Coldplay passeert hier en daar ook wel eens en dan heb je nog Eminem. That's it. Daarover ging die post. Je maakt een denkfout.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
De stelligheid waar jullie vaak mee posten hier is anders ook ongeëvenaard. Laat iedereen lekker posten en denken wat hij wil. Die ‘gemiste kansen’ opsommen elke dag, cynisch reageren op elke opmerking over bands als Iron Maiden of Neil Young, een band als Greta altijd maar die ‘Led-Zeppelin immitatie’ noemen, is minstens even irritant als de muzieksmaak van sommige forumleden die jullie niet aanstaat hoor..
Ik heb hier ook het gevoel dat nieuwe muziek niet meteen goed is, maar dat oudere muziek vaak wel snel slecht, irrelevant genoemd wordt behalve als het persoonlijke favorietjes als het bijvoorbeeld The Cure, Nick Cave of The Killers zijn.
Ik heb zeker wel naar Post Malone geluisterd (ik behoor met m’n 20 jaar ook wel tot zijn doelgroep), zowel ‘live’ als albums en ik heb er gewoon niet veel mee (vind die samenwerking met Ozzy wel oke). Als Pearl Jam en de Foo’s waren aangekondigd hadden jullie ook zwaar negatief gereageerd dus doe niet zo ongelofelijk schijnheilig als er mensen zijn die niet fan zijn van pop-muziek. Mijn muzieksmaak gaat ook gewoon van Abba tot Tool, van B.B. King tot New Order en van Brockhampton tot Doe Maar dus dat ik dan toevallig niks met Post Malone en Taylor Swift heb maakt jullie niet beter hooguit snobistischer.
Allemaal prima, maar nou niet zielig gaan zitten doen omdat we niet alles leuk vinden wat jullie leuk vinden en als iemand niet van mening verandert, de mening ‘Iron Maiden past niet op Pinkpop’ zal ook niet veranderen, is het wel?…
Jullie gebruiken woorden als ‘close minded’ natuurlijk wel als het jullie uitkomt..

Ok boomer.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.310
5.773
Je frustratie is duidelijk denk ik Ruben. Maar je bent nog steeds mensen aan het aanvallen over de meningen van anderen. Case in point:

Yannick wrote:
Ik heb het ‘gemiste kansen’ als ik me niet vergis slechts 2x aangehaald;

Nou die gemiste kansen zie ik hier anders door Tim bijna dagelijks voorbij komen.

Daar kan Yannick niks aan doen heh.

Ik snap je frustratie en je punt is duidelijk, maar creëer alsjeblieft geen onnodige tweedeling over één enkel onderwerp, puur om verschillende mensen elkaars uitspraken in de schoenen te schuiven.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ben ik nu per ongeluk bij de Linda terechtgekomen. Godallejezus.

En de Ok Boomer opmerking. Dan ben je voor mij niet meer series te nemen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken