Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Jesper wrote:
Kaartverkoop Pinkpop 2020 begint zaterdag 23 november om 10:00u. Dagtickets kosten €110,00 per stuk. 3-dagenkaart inclusief camping kost €230,00

Allebei een tientje meer dan vorig jaar dus. Ik vind op Pinkpop de dagkaarten wel echt belachelijk duur in verhouding met de weekendkaarten, maar dat vind ik al wat langer.
Als het goed is zelfde ticketprijzen als vorig jaar. Prijzen vorig jaar waren €100 excl. €10 servicekosten en de prijs die ik vermeld zijn inclusief servicekosten. :wink:
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Jesper wrote:
Kaartverkoop Pinkpop 2020 begint zaterdag 23 november om 10:00u. Dagtickets kosten €110,00 per stuk. 3-dagenkaart inclusief camping kost €230,00

thnx maat

edit: uh, dan pas? Week te laat imo??
Yes, dan pas. Zo staan ze op dit moment erin. Moet natuurlijk altijd een slag om de arm houden zolang het niet bevestigd is via de officiële kanalen maar ik neem aan dat Pinkpop morgen hetzelfde nieuws naar buiten zal brengen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
537
jimmywe wrote:

Timmetje wrote:
Vanuit het Werchter topic:

Sportpaleis komt morgen om 14u met een melding…
Wss dezelfde als op Pinkpop… En dus niet op RW…

Geen Peppers op Werchter?
Of zal het dan toch Pearl Jam of de Foo Fighters zijn?


Geen idee waarom 10u Pinkpop aan 14u Sportpaleis wordt gekoppeld.

Een grote band heeft morgen een tour aankondiging gepland. Pinkpop krijgt een paar uur exclusiviteit (wellicht extra voor betaald), de rest van tour aankondiging volgt om 14 uur. Het gebeurt namelijk niet vaak dat grote bands op dezelfde dag een tour tegelijk aankondigen. Dus is het plausibel dat het om één en dezelfde band gaat.
Tja wie zegt dat het om een band gaat... vorige keer dat Ziggo en Sportpaleis beide een aankondiging teaseden, ging het om Hans Zimmer. Ik ga er ook vanuit dat het om een andere naam dan de Pinkpop aankondiging gaat.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
ik hoop niet dat we dan 3 headliners hebben volgende week, godverdorie!!
toch nog ticketstress, SHIT!!

Is het bij de meeste concerten niet heel normaal dat er anderhalve week tussen aankondiging en verkoop inzit? Anders is morgen en aankomende zaterdag wel dicht op elkaar voor sommige mensen denk ik.


Stressen zal niet nodig zijn vermoed ik. Ik vermoed dat enkel de aankondiging van morgen (RHCP) bekend is bij de verkoop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.027
6.063
Stressen zal niet nodig zijn vermoed ik. Ik vermoed dat enkel de aankondiging van morgen (RHCP) bekend is bij de verkoop.
dat mag ik toch hopen zeg...

hele voordeel voor de "vaste" Pinkpopgangers van een vroege verkoop wordt te niet gedaan als er een paar giganten bij komen.
Dan heb ik het over namen die normaal gezien een ArenA of een GelreDome in een half uur uitverkopen!
Hopelijk de volgende headliner dan pas na de 23e nadat het album uit is, de derde naam hopelijk pas in december...

Dan pas zou ik het een fatsoenlijke "voorverkoop" vinden...
Dat is toch waar veel vraag naar is van veel "vaste" Pinkpopgangers ook jaarlijks bij de perspresentatie.
(overigens, ga er van uit de de perspresentatie dan dus idd ook niet meer is...)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Lijkt me dat ze dezelfde tactiek hanteren als RW. Dwz dat een deel van de bovenkant van het affiche is aangekondigd. Dus bv 2 headliners en 2 subs, of een afsluiter van het 2e podium. Morgen aankondigen en dan 1 1/2 e week tot de vvk niks, is vanuit marketing gezien, niet zo handig.
Pinkpop zal ook meteen een goede start willen hebben van de verkoop. Dat is dan een ander belang dan de vaste pinkpopgangers, zoals Dennis, die gewoon snel en vast hun ticket willen hebben.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.027
6.063
Als je meer weet kun je het ook gewoon zeggen he
1f609.svg

.
het is in ieder geval niet Prince...
die bullets ontweken ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Rick wrote:
Eddie (Vedder) heeft gisternavond zelf gezegd volgend jaar op Pinkpop te zullen staan.
Take it for what it`s worth

Ik wil even terugdenken aan een quote van 11 juni…

Ook de Griek op het PJ forum hint nu, zij het wel vaag, voor het eerst naar PP. Blijft erg onduidelijk maar Ziggo staat maar 1 keer geboekt. 2e staat on hold. Dat bevestigd hij wel. Zelfde constructie dan toch als 2 jaar geleden. ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Lijkt me dat ze dezelfde tactiek hanteren als RW. Dwz dat een deel van de bovenkant van het affiche is aangekondigd. Dus bv 2 headliners en 2 subs, of een afsluiter van het 2e podium. Morgen aankondigen en dan 1 1/2 e week tot de vvk niks, is vanuit marketing gezien, niet zo handig.
Pinkpop zal ook meteen een goede start willen hebben van de verkoop. Dat is dan een ander belang dan de vaste pinkpopgangers, zoals Dennis, die gewoon snel en vast hun ticket willen hebben.

Ik verwacht na morgen dat ze volgende week woensdag of donderdag dan nog wat droppen. Hoeven geen headliners te zijn maar ze gaan zeker niet 10 dagen niets van zich laten horen tot de vvk. Dat vind ik best raar.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Geloof me , Rammstein staat op pp

Geloof me, die staan niet op PP. De productie van de huidige tour is simpelweg niet geschikt voor festivals. Het podium dat ze gebruiken is minimaal twee keer groter dan de main van PP. Ze staan verder op geen enkel ander festival, hebben ze ook dit jaar niet gedaan. Hoe graag ik het ook zou willen, ik zie het echt niet gebeuren.

Edit: heb ook even naar de tour gekeken. Ze spelen nooit twee dagen achter elkaar (tenzij zelfde stadion). Dus alleen al vamwege het feit dat ze 20 juni in Engeland staan kan je ze afstrepen..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Hoe is het mogelijk, 8 uur en nog niets. Ook niet via de plaatselijke omroep Limburg. :-o
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken