Nog geen cijfers gezien. Behalve zelfde reactie als vorig jaar, kaarten gaan als warme broodjes, volgens
1Limburg.
Wat betreft de correctheid mij verwachte cijfers hierboven, lijkt me best haalbare gedachte.
Denk wel dat er misschien wel al bijna 30k weekend kaarten verkocht zijn. Qua dagkaarten verkopen de headliners zelf al rond de 10k dagkaarten, dus 15k per dag is er makkelijk al uit.
Komende dagen komen er nog wat twijfelaars bij. Daarna zal de vvk langzaam in sluimerstand gaan tot juni. Komt sowieso geen naam meer bij, aangezien het affiche kompleet is, zal dus niets meer zijn om de verkoop een boost te geven? De boost is zaterdag om 10 uur geweest. De cijfers van dit weekend zijn dus vrijwel het bezoekersaantal dat we kunnen verwachten.
Daarbij zegt Smeets in
Telegraaf "de Pinkpoptent hebben we ingeruild voor een paviljoen. Dat is ook iets heel speciaals.”
en Jan Smeets ziet de toekomst voor Pinkpop zonnig in. Op de vraag hoelang Pinkpop nog bestaat, zegt Smeets dat hij sowieso nog graag tien jaar doorgaat. „Ik zou Bob Dylan nog graag willen strikken, maar vooral Neil Young. Dat is echt een vent die de wereld wil veranderen. Dat moeten we hebben.”
Wel benieuwd naar dat Paviljoen voor Brightlands-stage.
Er was al bekend dat de tent vervangen zal worden door een grotere.
Dus, ben wel benieuwd naar het soort tent dan.
Als ik denk aan paviljoentent en groter, dan denk ik aan
deze?