Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:
van dik hout en jacqueline govaert ik zie er wel een van deze 2 in de tent staan. the dirty daddies is wel vet maar is toch eigenlijk een coverband dus weet niet of mojo ze op pinkpop wil lijkt me meer iets voor op de camping b op de aftherparty
1f609.svg


Enkele jaren terug stond Walk off the Earth op mainstage. Volgens mij bestond die set voor het grootste gedeelte uit covers.

The dirty Daddies mogen van mij zeker op camping b spelen. In mijn ogen wordt die afterparty steeds minder qua muziek en sfeer.


klopt maar walk off earth heeft ook eigen nummers gedaan toen.



het campingtaiment is op pinkpop wel degelijk een gemiste kans
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
Weet iemand wanneer we de timetable ongeveer kunnen verwachten? Wanneer wordt dit de voorgaande jaren ongeveer bekend gemaakt?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Weet iemand wanneer we de timetable ongeveer kunnen verwachten? Wanneer wordt dit de voorgaande jaren ongeveer bekend gemaakt?
voorgaande jaren was ongeveer een maand na de perspresentatie, laatste namen en tijdschema.
Ik denk dan ergens halverwege aankomende week?
Een maand later is dan het "tooltje' online om je persoonlijke blokkenschema te maken, gok ik...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
T. Roses wrote:
Weet iemand wanneer we de timetable ongeveer kunnen verwachten? Wanneer wordt dit de voorgaande jaren ongeveer bekend gemaakt?

voorgaande jaren was ongeveer een maand na de perspresentatie, laatste namen en tijdschema.
Ik denk dan ergens halverwege aankomende week?
Een maand later is dan het “tooltje’ online om je persoonlijke blokkenschema te maken, gok ik…

duurt lang, laat ons die namen maar horen. tevens laat het maar juni zijn zodat we de trappen dan eindelijk kunnen aflopen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
sowieso waar zijn onze consumptiebon prijzen worden ze toch verhoogd?……
dat zijn de juiste vragen?
plattegrond, consumptie prijzen, laatste namen, tijdschema, hoe gaat het met ticketsale?

misschien binnenkort antwoorden ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
btw, nieuwe single St Tropez...
imo nog steeds één van de NL kanshebbers hoor
 

capedutchy

Nieuw lid
10 mrt 2018
2
0
In de rij bij Satisfaction in Heerlen voor Pinkpop 2018, ben jij er bij, jouw blik, lachend, blijft me bij, entreeticket nog brandend in mijn zak, mijn hond uitlatend was de verrassing zo groot dat je me herkende voor Jan Linders supermarkt waar je net uit je grijs metallic auto stapte, mijn reactie low, teleurgesteld draaide je je om en liep naar de shop ingang, me achterlatend met dat wat je achterliet en mijn vraag: wie en waar ben je? Waar laat je je muzikale spoor achter, terwijl onze noten smachten om samen wereldmuziek te spelen, afwachten tot Pinkpop duurt te lang om je dat terug te geven wat je verloor bij je auto, speel je tune en je krijgt terug wat van jou is, je melodie lokt me al dansend, op passionele golven van niet kennen maar samen horen, kraken de luidsprekers tot dan, jammerend over de speurtocht, hoe kom ik met jou in contact om je terug te geven wat je verloor daar op die parking ....
 

Dansen met Janssen

Playlistbediener
9 mrt 2015
33
6
Ik was gisteren bij The Script in de Ziggo Dome en ze hadden ene Ella Eyre als voorprogramma. Goede zangeres met vrolijke muziek en enkele radiohitjes. Wellicht iets voor in de tent?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Blendle vanochtend:

NRC:
Manager Nathan Moszkowicz wil het toch maar even gezegd hebben: ‘Bruno Mars kreeg de Lotto Arena in Antwerpen niet uitverkocht. Lil Kleine binnen een half uur.’
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Blendle vanochtend:

NRC:
Manager Nathan Moszkowicz wil het toch maar even gezegd hebben: ‘Bruno Mars kreeg de Lotto Arena in Antwerpen niet uitverkocht. Lil Kleine binnen een half uur.’
Dus Bruno Mars gaat sub zijn voor headliner Lil Kleine? ?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Blendle vanochtend:

NRC:
Manager Nathan Moszkowicz wil het toch maar even gezegd hebben: ‘Bruno Mars kreeg de Lotto Arena in Antwerpen niet uitverkocht. Lil Kleine binnen een half uur.’

Wel prachtig, zo'n uitspraken, terwijl Bruno in realiteit het 'iets grotere' Sportpaleis 2 keer uitverkocht op enkele minuten :) Ik zou zeggen: probeer vooral te genieten van Mars die deze headlinerspot absoluut verdient!
 

jswa

Playlistbediener
17 okt 2015
33
0
Bruno Mars is gewoon een prima headliner. Zowel commercieel aantrekkelijk als ook een relevante headliner binnen de geschiedenis van het festival. Daarnaast moet je als Pinkpop juist niet alleen kijken naar hoeveel mensen iets willen zien, want dan kom je snel uit bij Bieber en Rihanna. Je moet ook kijken naar welk segment je wil bedienen en wat je als festival wilt uitstralen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Bruno Mars is een topnaam om als Pinkpopheadliner te hebben. Zonder meer en los van wat ik ervan vind. (Hoe matig die eerste hits van m ook waren, die latere funky hits vind ik de leukere 'hitmuziek' die je hoort op de radio en in warenhuizen.)

Sterker nog: ik gok dat hij de show van het weekend gaat spelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
ik vraag me af of we deze week nog Pinkpop nieuws gaan lezen...

Maandje na Perspresentatie.
Mooi moment voor de laatste puntjes...
NU nog maar 3 maanden te gaan, 13 werkweken of zelfs nog minder dan 90 dagen tot Pinkpop 2018.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
dat zijn de juiste vragen?
plattegrond,

verwacht jij dan veel wijzigingen in de plattegrond? alleen de brandkrat lijkt me toch of verwacht jij meerdere wijzigingen?

als we het toch over de indeling hebben van festival terrein. ik miste vorig jaar de bufkes stand op het festival terrein zelf terwijl die er eerder altijd was bij de kalm aan laan. en vorig jaar niet. maar ze waren wel nog op de camping met broodjes ik vond dat wel opmerkelijk... omdat ze eerder wel aanwezig waren op het festival terrein zelf
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
DennisvdBr wrote:
dat zijn de juiste vragen?
plattegrond,

verwacht jij dan veel wijzigingen in de plattegrond? alleen de brandkrat lijkt me toch of verwacht jij meerdere wijzigingen?

als we het toch over de indeling hebben van festival terrein. ik miste vorig jaar de bufkes stand op het festival terrein zelf terwijl die er eerder altijd was bij de kalm aan laan. en vorig jaar niet. maar ze waren wel nog op de camping met broodjes ik vond dat wel opmerkelijk… omdat ze eerder wel aanwezig waren op het festival terrein zelf
Qua plattegrond denk ik niet aan enorme verandering idd.
Maar, wel opvallend dat die nog niet online staat.
Waar ik vooral aan denk is het gedeelte waar de brandkrat stond, Amnesty, Bierenterras en North Stage staat.
Maar ook of misschien Kalm aan Laan en Pinkpop Markt / Stage 4 dichter tot elkaar komen, misschien door verandering van het tussengelegen bosje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken