Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ik zie Eddie dan nog eerder op Johan Derksen zijn blues festival spelen in juni wat 2 weken voor Florence plaats vind.

Overigens circuleert er een lijstje inmiddels waarop Amsterdam staat als speel locatie
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
De naam Eddie Vedder is wel een grote naam. Maar als PJ fan kan ik zeggen dat dit misschien niets voor Pinkpop is, zeker op het hoofdpodium niet. Ben een paar jaar geleden naar Londen geweest in het jaar dat hij ook solo in Carre stond. Viel mij tegen, zeker als je concerten van PJ gewend bent. Heel anders en dat is ook logisch. Ik denk dat als je Into the Wild niet kent, mensen erg teleurgesteld zijn als ze bij de naam eddie Vedder, Pearl Jam muziek en show verwachten.

Idd, Eddie Vedder solo is heel anders dan Pearl Jam. Maar Eddie Vedder solo vind ik ook erg indrukwekkend, puur vanwege zijn fantastische stem. Dus hoop op een zaalshow in plaats van festival.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Maurice wrote:
De naam Eddie Vedder is wel een grote naam. Maar als PJ fan kan ik zeggen dat dit misschien niets voor Pinkpop is, zeker op het hoofdpodium niet. Ben een paar jaar geleden naar Londen geweest in het jaar dat hij ook solo in Carre stond. Viel mij tegen, zeker als je concerten van PJ gewend bent. Heel anders en dat is ook logisch. Ik denk dat als je Into the Wild niet kent, mensen erg teleurgesteld zijn als ze bij de naam eddie Vedder, Pearl Jam muziek en show verwachten.


Idd, Eddie Vedder solo is heel anders dan Pearl Jam. Maar Eddie Vedder solo vind ik ook erg indrukwekkend, puur vanwege zijn fantastische stem. Dus hoop op een zaalshow in plaats van festival.

Ik gok op ZiggoDome.
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
EddieVerder wrote:
Maurice wrote:
De naam Eddie Vedder is wel een grote naam. Maar als PJ fan kan ik zeggen dat dit misschien niets voor Pinkpop is, zeker op het hoofdpodium niet. Ben een paar jaar geleden naar Londen geweest in het jaar dat hij ook solo in Carre stond. Viel mij tegen, zeker als je concerten van PJ gewend bent. Heel anders en dat is ook logisch. Ik denk dat als je Into the Wild niet kent, mensen erg teleurgesteld zijn als ze bij de naam eddie Vedder, Pearl Jam muziek en show verwachten.


Idd, Eddie Vedder solo is heel anders dan Pearl Jam. Maar Eddie Vedder solo vind ik ook erg indrukwekkend, puur vanwege zijn fantastische stem. Dus hoop op een zaalshow in plaats van festival.


Ik gok op ZiggoDome.

Ok, meer iets voor in het PJ-topic denk ik, maar EV gaat solo névernooit naar Ziggo komen. Dan alleen met Jeff, Mike, Matt, Stone en Boom samen ;)

OT: áls EV naar PP komt, gok ik mainstage ergens in de middag. Al kan ik mij (echt waar) niet voorstellen dat-ie solo komt. Was sowieso verbaasd dat hij headliner is in Firenze. In z'n uppie? Zijn solo-show is namelijk héél erg theater-achtig, zie ik dan weer niet zo op een groot podium voor me. Totaal anders als een pak 'm beet Ed Sheeran of Passenger :)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Eddie Vedder, Live, Biffy Clyro, Kasabian. Dan zou ik al beginnen met de boeking van JB een beetje te vergeven ;).
 

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
Ok, meer iets voor in het PJ-topic denk ik, maar EV gaat solo névernooit naar Ziggo komen. Dan alleen met Jeff, Mike, Matt, Stone en Boom samen
1f609.svg


OT: áls EV naar PP komt, gok ik mainstage ergens in de middag. Al kan ik mij (echt waar) niet voorstellen dat-ie solo komt. Was sowieso verbaasd dat hij headliner is in Firenze. In z’n uppie? Zijn solo-show is namelijk héél erg theater-achtig, zie ik dan weer niet zo op een groot podium voor me. Totaal anders als een pak ‘m beet Ed Sheeran of Passenger
1f642.svg


[/quote]

In Firenze samen met zijn grote vriend Glen Hansard dus dat trekt ie wel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik geef wel toe... Vedder staat dus op een festival in juni onder LiveNation.
Het zal wel ontzettend mooi zijn als hij Pinkpop daar bij gaat voegen.
Als 3FM-stage afsluiter bijvoorbeeld op zaterdag, dat zou echt BRILJANT zijn!!
#durftedromen
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
[/quote]

In Firenze samen met zijn grote vriend Glen Hansard dus dat trekt ie wel.

[/quote]

Ja, ze zullen mogelijk samen spelen, bij elkaar een paar nummers meedoen, maar het is geen duoshow. Anyway. Genoeg hierover ;) Ben benieuwd óf-ie naar Pinkpop komt. Meer in de buurt van Werchter, immers. Maar goed, geruchten genoeg, intussen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Eddie solo wordt gewoon de HMH...Ik denk niet dat Mojo hem solo zo graag wil op Pinkpop. De schreeuwmeisjes zouden eens muziek ontdekken ;-)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
EddieVerder wrote:
Maurice wrote:
De naam Eddie Vedder is wel een grote naam. Maar als PJ fan kan ik zeggen dat dit misschien niets voor Pinkpop is, zeker op het hoofdpodium niet. Ben een paar jaar geleden naar Londen geweest in het jaar dat hij ook solo in Carre stond. Viel mij tegen, zeker als je concerten van PJ gewend bent. Heel anders en dat is ook logisch. Ik denk dat als je Into the Wild niet kent, mensen erg teleurgesteld zijn als ze bij de naam eddie Vedder, Pearl Jam muziek en show verwachten.


Idd, Eddie Vedder solo is heel anders dan Pearl Jam. Maar Eddie Vedder solo vind ik ook erg indrukwekkend, puur vanwege zijn fantastische stem. Dus hoop op een zaalshow in plaats van festival.


Ik gok op ZiggoDome.

Ik weet niet hoe ik me Vedder solo moet voorstellen, maar lijkt het me niet dat die solo met een akoestische gitaar komt? Dan is de Ziggo wel wat vreemd. Afsluiter op de 3FM stage ook. Gewoon ergens een mooi plekje in de middag moet voldoende zijn, toch? Of zijn zijn shows toch wat grootster (met een full band) dan ik me voorstel? Zou wel een leuke zijn voor erbij, dat sowieso.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Gaat allemaal niet gebeuren, doei.

Ik denk het ook niet...ik denk dat Eddie dit ook lekker bij zijn eigen fans moet houden. Peral Jam zien we wel over een tig jaar op Pinkpop
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Want ik ben er toch wel bang voor dat er zo’n soort act op de zaterdagmiddag voor Bieber staat(in de verwachting dat Martin Garrix afsluit). Maar welke acts zijn kanshebbers om zaterdags op de main te staan voor JB?

Mijn voorspelling: Halsey


Ik droom mee over Eddie ;)
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Epica kan ook een streep door, ze staan namelijk 11 juni exclusief in Bibelot.

er staat een exclusieve zomershow van epica in een meer intiemere setting tussen de festivals door ;) dat kan in deze nog het verschil maken
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Ik weet niet of Blue Oyster Cult ooit een kans had, maar mochten deze een kans hebben gehad, zijn ze nu afgeschreven. Staan in Utrecht in het festivalseizoen.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Jack wrote:
Epica kan ook een streep door, ze staan namelijk 11 juni exclusief in Bibelot.


er staat een exclusieve zomershow van epica in een meer intiemere setting tussen de festivals door
1f609.svg
dat kan in deze nog het verschil maken

In de mail die ik kreeg staat er: Epica (NL) geeft exclusieve NL zomershow in Bibelot Dordrecht op zondag 11 juni
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken