Paaspop 2026

Die zaterdag zie ik nog wel een aantal leuke dingetjes. Onder andere Pendulum, Deadletter, The Zac Schulze Gang, Jools, Sprint, TaxiTaxi
Psies, die namen maken het écht wel interessant. Tel daarbij op de flipperkastlol, de altijd imposante disco dolly, een mopje Nederlandstalig en het is weer een topfeest. Maar die Apollo, amai.

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Louwers
Ik denk dat ik de zondag ga inruilen voor de vrijdag. Ferocious Dog, Equal Idiots, Triggerfinger, (Willie Wartaal) en dan nog even langs Chrisje.

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Tom Odell tot nu toe enige echte headliner? Nog 2 internationale toppers in de wachtrij?
Het zou geweldig zijn als ze voor de afsluiter in de tent overal nog een grote naam neer kunnen zetten. Hoe mooi zou het rijtje zijn op zaterdag Pendulum - Electric Callboy - Scooter. Het enige nadeel gaat nooit gebeuren, denk aan de bovenkant dat we het hiermee wel een heel eind moeten gaan doen...

• Leuk
Het zou geweldig zijn als ze voor de afsluiter in de tent overal nog een grote naam neer kunnen zetten. Hoe mooi zou het rijtje zijn op zaterdag Pendulum - Electric Callboy - Scooter. Het enige nadeel gaat nooit gebeuren, denk aan de bovenkant dat we het hiermee wel een heel eind moeten gaan doen...

Afsluiters van Apollo zijn al bekend. Kensington, Scooter en Di-Rect...

Ik dacht vet de Australische punkband the Saints staat op Paaspop. Is het een of ander hardstyle duo

• Verdrietig
Nieuwe namen zijn in ieder geval:

Tom Smith, Son Mieux, Funk Tribu, Kyle Starkey F2F Tjade, Lambrini Girls, Wodan Boys, Somebody's Child, Paul Elstak, Martijn Koning, Jeroens Clan, Freddy Moreira x Poke, Afro Boys, Vissa Speedrun, BZB, Carnaval Bonanza XXL, Samson en Marie, Jet Van Der Steen, Noa,

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: piep
Nieuwe namen zijn in ieder geval:

Tom Smith, Son Mieux, Funk Tribu, Kyle Starkey F2F Tjade, Lambrini Girls, Wodan Boys, Somebody's Child, Paul Elstak, Martijn Koning, Jeroens Clan, Freddy Moreira x Poke, Afro Boys, Vissa Speedrun, BZB, Carnaval Bonanza XXL, Samson en Marie, Jet Van Der Steen, Noa,
Niet bepaald gitaren dus, zoals ik had kunnen zien aankomen. Lambrini Girls is wel leuk, beetje punkrock. Maar niet heel speciaal. Wodan Boys kun je ook overal zien. BZB is een veel geziene band hier.
Ze kunnen toch zien hoeveel mensen er bijvoorbeeld in de Thunderbolt staan, als er niet eens een bandje speelt, Gewoon als iemand daar plaatjes staat te draaien staat t vaker al goed vol. Dat zegt toch genoeg over dat mensen meer gitaren willen zien? 😅

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Ben er dit jaar ook weer bij met de zoon! Hopen op een ticketswap voor de rest van de familie voor de zaterdag (vooral voor K3).

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Paaspop is "groot nieuws" aan het teasen voor morgen.
een video van een zo'n Sport shaker
Een thermostaat die word verhoogd naar 22.0C
Een gloeilamp die aangaat
Een kaars die word aangestoken.

Ik snap er echt geen hol van, iemand ideeën?

Paaspop is "groot nieuws" aan het teasen voor morgen.
een video van een zo'n Sport shaker
Een thermostaat die word verhoogd naar 22.0C
Een gloeilamp die aangaat
Een kaars die word aangestoken.

Ik snap er echt geen hol van, iemand ideeën?
I got the right temperature for shelter you from the storm!

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Oh ja, ik ben dus helemaal niet bekend met Sean Paul dus dat had ik nooit geraden :ROFLMAO:

Users who are viewing this thread