Paaspop 2026

Ik vind afgelopen jaar met Faithless - Joost - Goldband niet veel beter
Heb je tenminste nog een internationaal iets. Goldband en Joost zijn ook nog relatief nieuwere Paaspop ‘headliners’ vergeleken met Direct die om het jaar terug komen en een Kensington met een reunie die ook niet echt van de grond af komt.

+ je had nog the Kooks, Zara Larsson, Limp Bizkit etc. er staan.

Phoenix is inderdaad wel altijd het hoogtepunt, maar op Bicep en Thinlicker hebben ze daar normaal ook alleen maar piemelhouse en rotzooi techno staan. Al zal ik dit jaar ook wel even bij Chris Stussy gaan kijken dan.

Nu klinkt het overigens ook alsof ik met tegenzin ga maar dat is toch ook niet zo. Is ons jaarlijks vriendenweekend met een grote groep dus zullen toch wel blijven gaan.

Heb je tenminste nog een internationaal iets. Goldband en Joost zijn ook nog relatief nieuwere Paaspop ‘headliners’ vergeleken met Direct die om het jaar terug komen en een Kensington met een reunie die ook niet echt van de grond af komt.
Dat nu enkel Tom Odell met grote letters was deed mij in ieder geval dus doen hopen dat er nog twee relatief grote internationale acts komen, zoals bijv. dan toch Franz Ferdinand.

Dan wordt de insteek dat de duurste naam van 21-23 ish is en daarna de Apollo door Direct, Scooter of Kensington wordt afgesloten. Hopen mag altijd toch?

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Dat nu enkel Tom Odell met grote letters was deed mij in ieder geval dus doen hopen dat er nog twee relatief grote internationale acts komen, zoals bijv. dan toch Franz Ferdinand.

Dan wordt de insteek dat de duurste naam van 21-23 ish is en daarna de Apollo door Direct, Scooter of Kensington wordt afgesloten. Hopen mag altijd toch?
Dit werkt ook beter. Toen Editors (duurste act van weekend denk ik?) afsloot stond de Apollo halfleeg. Zet je hun om 21:00 is die ramvol.

Graag FF voor de vrijdag erbij, zaterdag sta ik bij Pendulum 😇.

• Leuk
Waarderingen: Moniek
Overigens nog een aanbeveling van mijn kant. Ferocious Dog als je van Dropkick Murphys en dergelijke houdt. Stonden paar jaar terug als voorprogramma van Flogging Molly en hadden al de hele zaal mee

Niet direct uitverkocht dit jaar. Overigens vorig jaar ook niet, kwamen later nog tickets vrij.

Ik wacht ook nog, eerst kijken wat andere festivals neerzetten.

Pommelien op herhaling maar dan voor de Apollo en ook Roxy Dekker verwacht ik nog wel

Suzan & Freek vind ik onironisch een mooie boeking, gelet op de situatie van Freek. De shows die ze doen zullen vast emotioneel geladen zijn.

Verder weer een mooie mix van van alles en nog wat. Ik kan er altijd wel om lachen dat bijvoorbeeld een voor mij uitstekende act als The Gathering daar staat tussen allerlei namen uit mijn nachtmerries.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Kunnen ze niet ergens neer zetten wat precies de nieuwe namen zijn, zoals elk ander festival?

Die zaterdag zie ik nog wel een aantal leuke dingetjes. Onder andere Pendulum, Deadletter, The Zac Schulze Gang, Jools, Sprint, TaxiTaxi

• Leuk
Waarderingen: Greyhound

Users who are viewing this thread