Paaspop 2023

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik vind het best aardig weer. Tussen alle troep (sorry, not sorry) weer prima namen.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Hm.

Wel veel beuknamen, Reinier, Armin, Paling en Visstick. Lachen.

Hip-hop vind ik nog wat mager. Polska is wel heel leuk! Maar ook een beetje een beuknaam hahaha.

De Staat maakt me blij. Goldband is ook altijd goed.

Ben nog niet helemaal overtuigd maar als een grote groep aan is ga ik waarschijnlijk wel.

Wel kijken of we een camper kunnen huren want mein gute, wat was het koud vorig jaar zeg.

EDIT: Ohja, voor de boekers. Wat zijn dan wel harde hiphop namen?

Ome Kraan is altijd goed. Sticks en Sef komen met nieuwe albums! En het nieuwe album van Zwangere Guy is ook echt fenomenaal.... (Hoewel STIKSTOF even lauw zou zijn)

Ja, en ik heb ook de Jeugd al een poosje niet gezien ;P
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
292
391
Vr en Za aanwezig, wel met mijn zoontje, dus wordt een volledig Nederlands programma en misschien 1 keuze voor mezelf :ROFLMAO:
 
  • Confetti
Waarderingen: rhcp

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
hele weekend aanwezig
namen die er nu uitspringen : Aenema, Meute, en armin van buuren
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
458
523
Limp Bizkit 09 april in 013. Misschien voor de vrijdag of zaterdag als grote buitenlandse artiest?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Bericht op FB:

Dacht je dat dit al alles was? No way, er komen nog veel meer namen aan voor Paaspop 2023
🔥
. En morgen? Dan maken we dé headliner van de Paaspop vrijdag bekend! Spannend, wie denk jij dat het is?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Haha heerlijk fout weer, en gewoon zo goed als uitverkocht al. Ze weten precies wat ze moeten leveren en dat doen ze heel goed.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Ik moet zeggen, ik ben helemaal tevreden! Had een pop headliner verwacht.
Zat al te kijken voor kaarten voor 013. Toen zag ik dat 't samen viel met Paaspop dus vond 't jammer. Maar nu niet meer! 🔥🔥🔥
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
39
28
Ik vind meestal de vrijdag van Paaspop niet best. Dit jaar ziet het er wel interessant uit met Limp Bizkit, Triggerfinger en Frank Carter.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
𝗗𝘂𝗻𝗰𝗮𝗻 𝗟𝗮𝘂𝗿𝗲𝗻𝗰𝗲, 𝗡𝗶𝗻𝗮 𝗞𝗿𝗮𝘃𝗶𝘇, 𝗣𝗮𝗻-𝗽𝗼𝘁 𝗲𝗻 +𝟯𝟴 𝗺𝗲𝗲𝗿 𝗮𝗰𝘁𝘀 𝘁𝗼𝗲𝗴𝗲𝘃𝗼𝗲𝗴𝗱 🔥! Wil jij nog naar Paaspop 2023? Scoor dan nu de laatste vrijdag kaarten of VIP tickets via www.paaspop.nl.

𝗕𝗘𝗩𝗘𝗦𝗧𝗜𝗚𝗗 💜: DIØN • Duncan Laurence • Enrico Sangiuliano • Franky Rizardo • Jack Parow • Joost • Kobosil • Kris Kross Amsterdam • Limp Bizkit • Nina Kraviz • Pan-pot • Prins S. en De Geit • Sefa

ABBA Fever • Adaro • Andries Tunru • Babs • Banji • Benny Rodrigues • Bente • Brutus • Crazy Little Things • Daan Steenman • Dansado & de Feestmeester • Dopebwoy • Edwin Evers Band • Gallus • Harrie Snijders • Jasper Fioole • Jody Bernal • Joey Daniel • Kruzo • La June • Michael Amani • Ploegendienst • Rebelion • Romy Janssen • Santrofi • Stefan Hendrikx • The Blue Stones • The Last Internationale • The Lottery Winners

Area hostings by: Disco Snolly • FLOW • Papi Chulo • SMÈRRIG

+ many more to be announced!

Line-up per dag & tickets: www.paaspop.nl
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken