Oasis

Ik weet dat het een hopeloos is.., maar niet geschoten is altijd mis! Ik wil echt heel erg graag naar Oasis in Londen in September. Ik doe al mijn best om via elke mogelijke manier kaartjes te bemachtigen, nadat het mij niet is gelukt om in Juli kaarten te krijgen voor een datum van Oasis in UK via Twickets, Ticketswap en Ticketmaster, wil ik nog een laatste manier proberen en dat is via hier..

Mochten jullie toevallig iemand kennen die kaartjes (over) heeft voor Oasis, óf een andere manier naast de 3 bovengenoemde manieren zouden jullie mij énorm gelukkig maken!

Ik weet dat het een hopeloos is.., maar niet geschoten is altijd mis! Ik wil echt heel erg graag naar Oasis in Londen in September. Ik doe al mijn best om via elke mogelijke manier kaartjes te bemachtigen, nadat het mij niet is gelukt om in Juli kaarten te krijgen voor een datum van Oasis in UK via Twickets, Ticketswap en Ticketmaster, wil ik nog een laatste manier proberen en dat is via hier..

Mochten jullie toevallig iemand kennen die kaartjes (over) heeft voor Oasis, óf een andere manier naast de 3 bovengenoemde manieren zouden jullie mij énorm gelukkig maken!
Mij ook! 😇

Die datum in Praag is wel consistent met een tour operator die een Oasis Travel Package naar Praag aanbood ergens vorige week...

Als die Zegut het al begint te delen... Dan zal het Amsterdam worden. Al zal dit even hopeloos worden om aan kaarten te geraken.

Dan wordt het proberen kaarten te krijgen voor Hamburg, lijkt mij nu al een hopeloze zaak

Is het bij deze laatste geruchten gebleven? Zijn er al andere geruchten voor een show op de werchter wei bijvoorbeeld?

Als er een aankondiging komt zal dat denk ik in oktober zijn, want dan ligt de huidige tour drie weken stil.

Als er een aankondiging komt zal dat denk ik in oktober zijn, want dan ligt de huidige tour drie weken stil.
Rond die twee shows in Londen eind september lijkt mij een prima tijd om de "eventuele" EU tour aan te kondingen

Iemand enig idee hoelang vantevoren tickets eventueel weer in de resale komen?
Wij zijn in November in Chili en hoe vet zou het zijn om daar naar Oasis te gaan

• Leuk
Waarderingen: Kennys.j
Wij zijn in November in Chili en hoe vet zou het zijn om daar naar Oasis te gaan
Er is altijd een x aantal dagen van tevoren een production tickets release. Hier heb je wel een code voor nodig vanuit Ticketmaster…

Als je op reddit zit zou ik even rondvragen in de Oasis reddit. Daar zitten fans van over de hele wereld, dus ook uit Chili. Wellicht weten zij iets over de formele resale kanalen, want Chili staat niet op Twickets.

Mocht iemand nog de gouden tip hebben voor een ticket voor Wembley volgende week… Heb alle opties geprobeerd maar vrees dat alleen Viagogo nog over is

Viagogo sowieso nooit doen. Ik zou Twickets in de gaten houden. Werkt in Nederland niet opperbest maar zodra je in Engeland bent en het een paar dagen tot de dag zelf in de gaten houdt moet het vast wel lukken. In Edinburgh kwamen er toen best wat tickets te koop.

Users who are viewing this thread