Oasis

425 was niet de normale ticketprijs bij start verkoop...
Niet bij begin verkoop maar vrienden, en ik kan er wat euros naast zitten hadden op dezelfde dag eind augustus vorig jaar via ticketmaster toch echt kaartjes voor dit bedrag gekocht, dat was de die dynamic pricing waar zelfs vragen in parlement over gesteld zijn.

Dan heb je echt ontzettend mazzel gehad want Viagogo is vaak genoeg een scam. Ik zou het er niet op wagen, zeker niet voor zo'n bedrag.
Ik ben vorig jaar met iemand naar de halve finale op het EK voetbal gegaan. Hij koopt altijd kaartjes via Viagogo, vooral voor internationale voetbalwedstrijden. Zijn enige negatieve (maar uiteindelijk positieve) ervaring was juist die wedstrijd. De nacht voor vertrek had hij een kaartje gekregen, maar van de halve finale de dag ervoor. Voor vertrek, uurtje of 7 in de ochtend, een mailtje gestuurd. Nog voor we in Dortmund waren, had ie een nieuw en werkend kaartje ontvangen.

Maar wel veel duurder gewone prijs😅 Zo kan je alles goedpraten haha.
Ik heb 2x ongeveer 420 euro betaald voor Oasis (Manchester en Wembley) via de officiële weg. Met hotels, vluchten etc. erbij heb ik wellicht iets van 2000 uitgegeven... and it was worth every penny!

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzegem
Op de Adidas website staan er terug een aantal items beschikbaar om te bestellen!
Net de lichtblauwe voetbal shirt kunnen bestellen in mijn maat 👌
Benieuwd naar 2026, Laat die data maar komen!

• Leuk
Waarderingen: reaper
Ik kijk uit naar de herkansing. Hopelijk mag ik deze keer wel afrekenen van Ticketmaster (als ik al zo ver geraak!)

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzegem

Users who are viewing this thread