Oasis

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
190
52
Veel succes aan iedereen die kaarten wil scoren. Ik hoop voor jullie dat iedereen zijn gewilde kaart krijgt.

ik kan nu al niet wachten op de commentaren op social media van mensen die buiten de boot vallen en waar met stipt op 1 Ticketmaster de schuldige is…
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.065
5.421
Veel succes aan iedereen die kaarten wil scoren. Ik hoop voor jullie dat iedereen zijn gewilde kaart krijgt.

ik kan nu al niet wachten op de commentaren op social media van mensen die buiten de boot vallen en waar met stipt op 1 Ticketmaster de schuldige is…
wel een beetje, erdoor voor Dublin net en de tickets waren opeens platinum geworden en 490 dollar
Dynamic pricing zou illegaal moeten zijn
 

vdb44

Playlistbediener
5 jul 2020
26
14
rechtsreekse link gebruiken idd en op iphone (laptop crasht, zowel bij mij als collega, iphone raakt erdoor)
 

vdb44

Playlistbediener
5 jul 2020
26
14
de grote vraag is, hoeveel is er al weg, want wij hebben al tickets via de presale en dat was ook plek 5000 ofzo
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.167
3.084
Veel succes aan iedereen die kaarten wil scoren. Ik hoop voor jullie dat iedereen zijn gewilde kaart krijgt.

ik kan nu al niet wachten op de commentaren op social media van mensen die buiten de boot vallen en waar met stipt op 1 Ticketmaster de schuldige is…
1000 wachtenden uit de rij voor me in 12 minuten tijd. Ik ben nummer 23000.. Nog maar 4 uur wachten!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken