Oasis

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.169
3.088
Volgens mij sta ik in een queue om in de daadwerkelijke queue te komen dalijk. Niet eens voor mezelf. :LOL:
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
160
49
Een plaats is een plaats. Die sfeer gaat geweldig zijn. Ik vraag me oprecht ook af hoe je op 2000 euro komt om naar Dublin te reizen en daar te verblijven.

Je kunt niet echt zeuren dat het nooit lukt als het wel gewoon lukt ook. :p
Twee vliegtickets waren 600 euro
Het hotel dat ik al had geboekt was 800 euro
De kaartjes voor het concert minimaal 300

Daar komt dan nog de rest bij, vervoer naar de luchthaven, parkeren, eten, drinken en wat je nog meer wil doen in Dublin. Ik moest minimaal 3 nachten boeken want je weet niet welke dag je zou kunnen gaan en je wil niet dat een vertraging ervoor zorgt dat je het concert mist.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.395
592
Uiteindelijk was het mij geen reis van dik 2000 euro waard. Ook al vind ik ze erg goed. Kan dan alleen maar tegenvallen.

Plus de enige plaatsen die ik kon krijgen waren crap.
Wij combineren vaak een concert in het buitenland met vakantie. Moet je wel naar een stad/regio gaan die je sowieso interessant vindt om te bezoeken. Als je het ziet als 2000 euro puur om een concert bij te wonen, is dat het al snel niet waard denk ik.

Toepasselijke ad van Eurostar op deze pagina nu trouwens, althans ik mag hopen dat de meesten lekker met de trein (of auto of bus) naar de UK gaan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
188
149
Ticketmaster wel in de wachtrij. De rest kom ik de site niet eens op
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken