Oasis

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
vraagje, moet je op ticketmaster of gas nog refreshen het laatste half h om de wachtrij te joinen?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
Heeft ticketmaster een rij per event? Kan ik een tabblad openen voor elke datum is de vraag vooral
 

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.551
Voor Dublin heb ik voor elk concert een tab open met verschillende ID's.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
160
49
Uiteindelijk was het mij geen reis van dik 2000 euro waard. Ook al vind ik ze erg goed. Kan dan alleen maar tegenvallen.

Plus de enige plaatsen die ik kon krijgen waren crap.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.308
7.298
Uiteindelijk was het mij geen reis van dik 2000 euro waard. Ook al vind ik ze erg goed. Kan dan alleen maar tegenvallen.

Plus de enige plaatsen die ik kon krijgen waren crap.
Een plaats is een plaats. Die sfeer gaat geweldig zijn. Ik vraag me oprecht ook af hoe je op 2000 euro komt om naar Dublin te reizen en daar te verblijven.

Je kunt niet echt zeuren dat het nooit lukt als het wel gewoon lukt ook. :p
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
hier staan gigsandtours and see tickets al 3h open voor manchester, hopelijk werkt het
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.509
8.773
Haha ja daar was ik net optijd gelukkig. De 5 devices die ik kon gebruiken zijn er nu 2 geworden 🥲

Inmiddels gelukt, inloggen moet je pas doen bij de "waiting room", dan geen probleem.

Kan ik met mijn account op een tweede device inloggen, of moet ik dan met een ander account ook echt zitten? Lang geleden dit
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Inmiddels gelukt, inloggen moet je pas doen bij de "waiting room", dan geen probleem.

Kan ik met mijn account op een tweede device inloggen, of moet ik dan met een ander account ook echt zitten? Lang geleden dit
Zelfde vraag die ik momenteel heb 😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken