Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Meerdere devices is trouwens geen optie want het gaat echt op e-mail adres en account. Probeer je op een ander device dan krijg je een waarschuwing, als je doorgaat wordt je achteraan de rij geplaatst.
I’m IN
Had slechts 900 wachtende voor mij (3 aug) Succes voor degene die nog aan tickets moeten raken!
Zitten nu nog rond 8000 a 9000 wachtende gemiddeld per show!
I’m IN
Had slechts 900 wachtende voor mij (3 aug) Succes voor degene die nog aan tickets moeten raken!
Zitten nu nog rond 8000 a 9000 wachtende gemiddeld per show!
Lucky you. Ja dit zijn wachtenden per show. Dus 16.000 bij mij... als het nu voor alle shows samen was.
Morgenvroeg om 7u toch voor Ierland? en 8 uur voor UK?
Aan de snelheid van de que te zien is het uitverkocht.
Lucky you. Ja dit zijn wachtenden per show. Dus 16.000 bij mij... als het nu voor alle shows samen was.
Morgenvroeg om 7u toch voor Ierland? en 8 uur voor UK?
Aan de snelheid van de que te zien is het uitverkocht.
Weet iemand of je Gigsandtours & SEE Tickets telkens moet refreshen? Of kan je automatisch ervoor gaan als het tijd is? Ik kan nu niet de site inkomen namelijk. Niet dat ik dan refresh en mezelf weer buitensluit…
Weet iemand of je Gigsandtours & SEE Tickets telkens moet refreshen? Of kan je automatisch ervoor gaan als het tijd is? Ik kan nu niet de site inkomen namelijk. Niet dat ik dan refresh en mezelf weer buitensluit…