Oasis

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
160
49
Meerdere devices is trouwens geen optie want het gaat echt op e-mail adres en account. Probeer je op een ander device dan krijg je een waarschuwing, als je doorgaat wordt je achteraan de rij geplaatst.
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
160
49
I’m IN 🥳
Had slechts 900 wachtende voor mij (3 aug) Succes voor degene die nog aan tickets moeten raken!
Zitten nu nog rond 8000 a 9000 wachtende gemiddeld per show!
Lucky you. Ja dit zijn wachtenden per show. Dus 16.000 bij mij... als het nu voor alle shows samen was.
Morgenvroeg om 7u toch voor Ierland? en 8 uur voor UK?

Aan de snelheid van de que te zien is het uitverkocht.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.551
Lucky you. Ja dit zijn wachtenden per show. Dus 16.000 bij mij... als het nu voor alle shows samen was.
Morgenvroeg om 7u toch voor Ierland? en 8 uur voor UK?

Aan de snelheid van de que te zien is het uitverkocht.
9 uur Ierland, 10 uur UK
 

phusebox

Randprogramma
27 jun 2023
160
49
Ik ga niet eens meer proberen. Zullen twee hotels in Dublin blij zijn want die kunnen nu 900 euro per nacht vragen ipv de 270 die ik betaald heb.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.308
7.298
Ja, kreeg nog 1x wel plaatsen helemaal achteraan bovenin. Maar daar ga ik geen 1800 euro voor uitgeven (vlucht hotel en concert).
Dan altijd blijven refreshen tot het echt niet meer kan, je weet nooit wat er nog voorbij komt.

En gewoon proberen joh, morgen als je wel wil. Niet de voorbarige teleurstelling laten winnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Weet iemand of je Gigsandtours & SEE Tickets telkens moet refreshen? Of kan je automatisch ervoor gaan als het tijd is? Ik kan nu niet de site inkomen namelijk. Niet dat ik dan refresh en mezelf weer buitensluit…
 
Laatst bewerkt:

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
431
200
Weet iemand of je Gigsandtours & SEE Tickets telkens moet refreshen? Of kan je automatisch ervoor gaan als het tijd is? Ik kan nu niet de site inkomen namelijk. Niet dat ik dan refresh en mezelf weer buitensluit…

Bij Seetickets weet ik niet. Bij Gigsandtours loont het soms wel om zelf te refreshen
 

Athos

Support act
13 jul 2023
998
1.551
Weet iemand of je Gigsandtours & SEE Tickets telkens moet refreshen? Of kan je automatisch ervoor gaan als het tijd is? Ik kan nu niet de site inkomen namelijk. Niet dat ik dan refresh en mezelf weer buitensluit…
Ik zie wel dat deze twee sites iig voor Dublin aardig onder het verkeer lijken te bezwijken. Kom er niet doorheen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken