Oasis

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.165
3.081
Mooi dat mensen hier elkaar proberen te helpen, nice om te zien. Ik probeer 2/4 tickets voor Londen voor een vriend te krijgen, die ook net al door een paar muren wilde rennen.
 

Bronson

Playlistbediener
12 mrt 2024
13
8
Echt ontzettend belachelijk hoe duur de overnachtingen en de vliegtickets naar Cardiff zijn. Hopen dat dit wat normaliseert de aankomende weken/maanden. Anders ga ik de tickets t.z.t. wel doorverkopen.
 

Een Zekere Romance

Playlistbediener
6 okt 2016
31
30
Hier helaas alleen maar pech (elke keer bij het afrekenen) op meerdere locaties er uit gegooid. Mocht iemand ergens nog een ticket overhebben, waar dan ook in het Verenigd Koninkrijk, dan hoor ik het heel graag. En mocht het lukken dan zal ik proberen een extra ticket te scoren. Little by little!
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
178
73
Wat zou de beste tactiek zijn nu met accommodaties? Iedereen gaat nu cancelen die geen tickets heeft natuurlijk. Dus komende dagen goed in de gaten houden of zsm boeken nu? Voor mij geldt dit nu voor Londen!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.272
7.219
Wat zou de beste tactiek zijn nu met accommodaties? Iedereen gaat nu cancelen die geen tickets heeft natuurlijk. Dus komende dagen goed in de gaten houden of zsm boeken nu? Voor mij geldt dit nu voor Londen!
1 boeken die je gratis kunt annuleren en die je pas hoeft te betalen als de datum dichterbij komt.
En dan tzt voordat die datum er is kijken of er nog wat goedkopers is teruggevallen.

Premierinn heeft b.v. flexboek opties.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en MeesPos

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
60
63
Wat zou de beste tactiek zijn nu met accommodaties? Iedereen gaat nu cancelen die geen tickets heeft natuurlijk. Dus komende dagen goed in de gaten houden of zsm boeken nu? Voor mij geldt dit nu voor Londen!
Ik ben in maart naar OVO Wembley geweest en had toen de Premier Inn bij Aldgate, net buiten het centrum maar heel decent. Net even snel gespiekt maar prima nog qua prijs in principe. Mocht je de laatste trein/metro niet halen kun je altijd nog uberen vanaf Kings Cross ofzo.
 

JustMe

Playlistbediener
31 aug 2024
5
0
Ik stond vanochtend na iets van (12.000 wachtenden) vooraan in de rij voor Edinburgh, wat denk je: ziet Ticketmaster mij als bot 😤 Nu kom ik de hele middag niet meer in Ticketmaster. Eerst geweigerd vanwege bot, nu eindeloos vooraan in queue. Wat een drama, daar betalen we servicekosten voor.

See it en Gigs bleef ik in de ververs pagina. Iemand uberhaupt hier door gekomen ?

Dus mocht er iemand nog 1 ticket (liefst 2 😉) hebben houd ik me aanbevolen. Anders wordt get hopen dat Bruls ze naar Nijmegen haalt 😂 Maar UK heeft mijn voorkeur
 
Laatst bewerkt:

arthurvdb

Nieuw lid
31 aug 2024
1
0
Hey, ik heb 4x4 tickets kunnen scoren voor (2x Manchester (12/07 en 20/07), 2x Londen (25/07 en 03/08)) -don't hate me-. Maar zou willen kijken om deze eventueel ergens te ruilen zodat ik 1 dag met 8 kan gaan, standing tickets, iemand interesse?
 

JustMe

Playlistbediener
31 aug 2024
5
0
Wel om 2 tickets van Manchester of Londen 3-8 over te nemen maar denk dat je eerst wil ruilen natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken