Nightwish

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
**Vervoer Nightwish zondag 27 november*
Alles even afgezocht maar er is inderdaad nog geen Nightwish topic.
Nu gaat deze post niet specifiek over de muziek van Nightwish (maar er komt dit jaar wel een nieuw album aan..yeey) maar meer over het vervoer naar het Nightwish op zondag 27 november 2022.
Ik heb op dit moment vanuit Twente nog geen vervoer dus mocht iemand vanuit Twente naar dat concert gaan en gezelschap willen dan kunnen we de kosten delen. Dus forumleden...mochten jullie nog iemand weten dan hou ik me aanbevolen.

Gr Mario
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Ha Mario, leuk dat je ook gaat! En hopelijk vind je iemand om mee te reizen. Ik kom zelf vanuit Rotterdam, dus dat is helemaal uit de richting.
 

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Ik ga zelf met de trein vanuit 't midden van 't land de 27ste. Is er eigenlijk al bekend hoe het nu met Floor gaat na haar operatie? Als het niet door kon gaan dan zouden ze ondertussen toch wel iets hebben gecommuniceerd?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Ik ga zelf met de trein vanuit 't midden van 't land de 27ste. Is er eigenlijk al bekend hoe het nu met Floor gaat na haar operatie? Als het niet door kon gaan dan zouden ze ondertussen toch wel iets hebben gecommuniceerd?
Zie onderstaande tweet van de band zelf die ze gister geplaatst hebben. Dus volgens mij is de status nog steeds dat ze 'gewoon' gaan touren, tenzij het herstel van de operatie tegenvalt. Echt geen idee hoe realistisch het is dat je twee weken na zo'n operatie weer fit bent, maar als daar grote twijfels over zouden bestaan dan hadden we dat denk ik wel gehoord.

 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Ties23

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Zie onderstaande tweet van de band zelf die ze gister geplaatst hebben. Dus volgens mij is de status nog steeds dat ze 'gewoon' gaan touren, tenzij het herstel van de operatie tegenvalt. Echt geen idee hoe realistisch het is dat je twee weken na zo'n operatie weer fit bent, maar als daar grote twijfels over zouden bestaan dan hadden we dat denk ik wel gehoord.

Oh dit zie ik wel als een positief teken! Dit stuur je niet de wereld in als het hoogst onzeker is dat de Tour doorgaat. Enorm veel zin in aankomende zondag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Ben ook benieuwd of Henk Poort Fantom of the Opera nog mee komt doen. Omdat dat toen zo'n hype werd en werd gezegd, maar we nu zo'n 3 jaar verder zijn en hij ook gewoon bij Floor d'r solo tour is geweest.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Ik had tickets voor Nightwish in Düsseldorf gekocht omdat het in het weekend viel (Antwerpen was oorspronkelijk door de week).
Door al de verschuivingen is het nu omgekeerd :(.
Door de week is altijd moeilijk voor mij aangezien ik meestal in het buitenland ben.
Ik ben gejost 🤪
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Jamel en Joslittel

FabianL

Nieuw lid
15 nov 2022
1
0
Ik weet niet of dit tegen forum regels is maar ik heb 2 collectors kaarten voor 27-11 maar ik kan niet. Ik heb niet veel ervaring met tickets maar deze zijn online niet swappable/verkoopbaar. Ik gok omdat het harde pasjes zijn. Iemand hier interesse?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ja supergoed nieuws! En er is nu ook een tijdschema voor morgen in de Lotto Arena. Het gaat echt door! Kijk er enorm naar uit. Ben benieuwd of ze nog wat gesleuteld hebben aan de setlist.
Ik denk dat ze gewoon de oude setlist aanhouden. Vooral benieuwd hoe Floor klinkt en is. We zien je verslag tegemoet.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Ik ga vanavond in de Lotto Arena. Ga alleen, lijkt me opzich leuk mensen te ontmoeten.

Korte intro dan maar: ben 27 en heb er al ruim 80 optredens opzitten sinds april (ook veel mét vrienden maar die konden niet of wilden niet naar Nightwish). Groot liefhebber van het hele live gebeuren dus!

Als je nieuwe muziekvrienden wilt maken vanavond, hoor ik het graag. Hoe dan ook, allemaal genieten!

Edit: buiten Nightwish (en met name Floor) heb ik ook onwijs veel zin in Beast in Black. Wat een special act zeg. Turmion Kätilöt lijkt me iets minder maar ga ik ook zeker checken (gewoon lekker optijd komen. Sowieso altijd handig in Antwerpen).

Hype!
 
Laatst bewerkt:

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nightwish vanavond in Ziggo was belachelijk goed. Hoe deze band zo goed live is. Heerlijk concert met 7 days To the Wolves weer op de setlist en een gastoptreden van Henk Poort. TPOTO met de hele band er achter is wel fantastisch. Floor was gedreven, goed bij stem en trots. Paar kippevelmomentjes. Heerlijk nu aan het bijkomen op mijn hotelkamer.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666 en Joslittel

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Voor de liefhebbers, Tarja speelt volgend jaar op Graspop! Toch nog een beetje Nightwish op Graspop. Hopelijk in 2025 Nightwish na 9 jaar nog eens op Graspop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken