Muse

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Ah, nu begrijp ik waarom ze 'You make me feel like it's Halloween' live spelen. Ze hebben dit nummer officieel uitgebracht als nieuwe single. OK, ik dacht dat dit louter een opvulnummer was.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Hoe kan het eigenlijk in hemelsnaam zijn dat Muse hier 1 show doet en er al getwijfeld wordt of ze het uitverkopen, en dat Coldplay zo maar 4x70.000 kaarten wegzet in die galmbak? Ik kan hier echt niet bij. Coldplay heeft na de eerste paar sterke albums nooit meer wat fatsoenlijks uitgebracht, en maakt tegenwoordig niets zeggende pop liedjes... Was er graag heen gegaan (mis gegrepen helaas) maar Muse is toch van een heel andere orde of ben ik nou gek? ;) (Weet het, over smaak valt niet te twisten ;) )

Er is een buzz gecreëerd bij die stadionconcerten van Coldplay, door de vele gelekte YouTube filmpjes. Iedereen heeft blijkbaar gezien dat er een degelijke produktie is opgezet, specifiek voor stadions, met een indrukwekkende lichtshow.

Enkele collega's van me, die normaal zelden concerten doen, zijn ook naar Coldplay geweest in Brussel, enkel op basis van de positieve geruchtenmolen.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Geniale clip ook als je fan bent van Stephen King.

Oeh dat ben ik, straks kijken! Muse en King samen :love:

Iemand enig idee of er een kans is dat er, net als de vorige keer, ook nog een zaal show komt volgend jaar?

Toen kaartjes voor Goffert gekocht, en daar veel spijt van gehad toen later de Ziggo bekend werd.
Het komt in de zaal toch veel beter tot zijn recht.
 

Ric

Playlistbediener
2 nov 2015
7
0
Is de pre-sale link in de mojo nieuwsbrief al verstuurd. Had me hiervoor opgegeven maar heb helaas niets ontvangen.
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Is de pre-sale link in de mojo nieuwsbrief al verstuurd. Had me hiervoor opgegeven maar heb helaas niets ontvangen.
Heerlijk hoe ze bij mojo te werk gaan. Hebben meer mensen last van.
De link zal hier vast nog wel gedeeld worden. En anders is het morgen in de wachtrij staan vrees ik....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar 1900 man in de wachtrij. Heb het wel eens anders gezien de laatste tijd 😂 Dit gaat goed komen. Bedankt weer!!!!!!!
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Enorm bedankt voor de link. 🙏
Wel jammer dat er geen golden circle is bij deze geweldige band.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik had verwacht dat die vvk wel wat drukker zou zijn eerlijk gezegd....
Niet echt een run op kaarten.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
10.500 wachtende! Met presale erbij een schatting van 25.000/30.000 kaarten die verkocht zijn/worden?!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Dat is vrij karig. Had wel verwacht dat sneller zou gaan. Maar goed, zelf sla ik ook over omdat ik ze al aantal keer gezien heb, besteed mn geld nu even liever aan andere bands.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Je komt er nu ook compleet zonder wachtrij door. Dat was de afgelopen weken bij andere grote concerten wel anders.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken