Muse

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
WILL OF THE PEOPLE
1. Will Of The People
2. Compliance
3. Liberation
4. Won’t Stand Down
5. Ghosts (How Can I Move On)
6. You Make Me Feel Like It’s Halloween
7. Kill Or Be Killed
8. Verona
9. Euphoria
10. We Are Fucking Fucked

Produced by MUSE

 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Muse die is wel lekker bezig met hun eigen graf aan het graven zo er zijn een paar lichtpuntjes maar over het algemeen gewoon slecht
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Dat nieuwe album is niet om door te komen. Kill or be Killed en Euphoria imo de enige nummers die wel oké zijn.

Hopelijk is die Carré show gewoon een soort best-of en niet alleen dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
The Will Of The People World Tour comes to the UK in Summer 2023! Special guest: Royal Blood in Plymouth, Huddersfield & Milton Keynes. Special guest in Glasgow TBC.

Tickets available now. Additional dates in Europe & North America will be announced soon.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
464
810
Ik kan dit album iets beter hebben dan Simulation Theory. Met Kill or be Killed, Euphoria en Liberation welke ik nog goed in het gehoor vind liggen, maar eigenlijk is het sinds het album The Resistance allemaal erg middelmatig wat ze hebben uitgebracht.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Will Of The People is hemeltergend slecht zeg. Een aaneensluiting van uitgekotste muziekclichés.

Wat is er toch met deze band gebeurd? Heb echt goede herinneringen aan liveoptredens en eerdere albums, maar het wordt echt van kwaad tot erger. Kan weinig bands bedenken die op het toppunt van hun kunnen zover zijn teruggevallen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
WILL OF THE PEOPLE
1. Will Of The People
2. Compliance
3. Liberation
4. Won’t Stand Down
5. Ghosts (How Can I Move On)
6. You Make Me Feel Like It’s Halloween
7. Kill Or Be Killed
8. Verona
9. Euphoria
10. We Are Fucking Fucked

Produced by MUSE

mis nog het nummer : Lion in the Morning Sun
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en nitotheno

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Will Of The People is hemeltergend slecht zeg. Een aaneensluiting van uitgekotste muziekclichés.

Wat is er toch met deze band gebeurd? Heb echt goede herinneringen aan liveoptredens en eerdere albums, maar het wordt echt van kwaad tot erger. Kan weinig bands bedenken die op het toppunt van hun kunnen zover zijn teruggevallen.
Groot fan maar de komende 2023 albumtour ga ik ook skippen. Vond Drones een prachtig album, Simulation Theory stonden een paar oké nummers op maar dit album is oprecht niet te doen.

Na Carré is het wel even goed zo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken