Muse

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Dit klinkt als m'n ergste nachtmerrie...
Excuse Me Wow GIF by Mashable


Edit: ik zie dat het om het bier gaat.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Ik kan dit album iets beter hebben dan Simulation Theory. Met Kill or be Killed, Euphoria en Liberation welke ik nog goed in het gehoor vind liggen, maar eigenlijk is het sinds het album The Resistance allemaal erg middelmatig wat ze hebben uitgebracht.
Liberation is Muse die probeert Queen te zijn otzo?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Ik heb het proberen uit te luisteren, maar het lukt me echt niet. Dat Queen nummer is zó slecht. Deze band is nu wel echt klaar.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
464
810
Liberation is Muse die probeert Queen te zijn otzo?
Iets waar Muse in het verleden ook niet vies van was, Panic station, United states of Eurasia, Unnatural selection, allemaal nummers die erg veel op Queen leken, maar moet toegeven dat het laatste album van Muse wat ik echt nog grijs heb gedraaid The Resistance is (en alles wat ze daarvoor uitbrachten).

Voor de rest vind ik dit qua teksten en muzikaal vrij slecht en kinderachtig overkomen. Ik ga snel Origin of Symmetry maar weer is opzetten.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Ja. Moet wel zeggen dat ik erger had verwacht, maar het is nog steeds erg... Zin in Carré!
Gewoon hopen dat ze in Carré van dit album Kill or be Killed en Won't Stand Down + nog 1 single doen en de rest van de set gewoon de hits + Citizen Erased, Stockholm Syndrome en Map of the Problematique spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Ik probeer me nu door dit album te worstelen. Enkel ghosts (hoe van i move on) vind ik tot nu toe leuk. De rest heel goedkoop tot irritant. Met als dieptepunt kill or to be killed. Misschien we het meest inspiratieloos nummer ooit.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Dat Euphoria, is toch trouwens ook een rip off van een oud nummer van ze?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken