Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan dit album iets beter hebben dan Simulation Theory. Met Kill or be Killed, Euphoria en Liberation welke ik nog goed in het gehoor vind liggen, maar eigenlijk is het sinds het album The Resistance allemaal erg middelmatig wat ze hebben uitgebracht.
Ik heb uiteraard niet écht geprobeerd het uit te luisteren. Dat Queen nummer is zó slecht. Deze band is voor mij al lang klaar, maar ik kom hier toch nog even haten op Muse zoals laatste weken.
Iets waar Muse in het verleden ook niet vies van was, Panic station, United states of Eurasia, Unnatural selection, allemaal nummers die erg veel op Queen leken, maar moet toegeven dat het laatste album van Muse wat ik echt nog grijs heb gedraaid The Resistance is (en alles wat ze daarvoor uitbrachten).
Voor de rest vind ik dit qua teksten en muzikaal vrij slecht en kinderachtig overkomen. Ik ga snel Origin of Symmetry maar weer is opzetten.
Gewoon hopen dat ze in Carré van dit album Kill or be Killed en Won't Stand Down + nog 1 single doen en de rest van de set gewoon de hits + Citizen Erased, Stockholm Syndrome en Map of the Problematique spelen.
Ik probeer me nu door dit album te worstelen. Enkel ghosts (hoe van i move on) vind ik tot nu toe leuk. De rest heel goedkoop tot irritant. Met als dieptepunt kill or to be killed. Misschien we het meest inspiratieloos nummer ooit.