Muse

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Ja, Mercy is ook mooi inderdaad! Vond Dead Inside ook geen verkeerd nummer en The Globalist blijf ik ook echt prachtig vinden. Al met al was Drones imo geen slecht album. Sowieso echt een pak beter dan Simulation Theory.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ben er niet zo kapot van eerlijk gezgd, klinkt als een herhaling van zetten. Alsof ik het allemaal al eens eerder gehoord heb.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Die synths, echt briljant. Ik weet nog niet of ik dit lachwekkend op een positieve of negatieve manier vind. Het gevoel dat overheerst: Als dit een Dua Lipa nummer was geweest, had ik het briljant gevonden maar bij Muse zit ik niet zo te wachten op zo'n 80's synths deuntje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Die synths, echt briljant. Ik weet nog niet of ik dit lachwekkend op een positieve of negatieve manier vind. Het gevoel dat overheerst: Als dit een Dua Lipa nummer was geweest, had ik het briljant gevonden maar bij Muse zit ik niet zo te wachten op zo'n 80's synths deuntje.
Haha oke. Niet gehoord maar met deze beschrijving ben ik weinig hoopvol
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Die synths, echt briljant. Ik weet nog niet of ik dit lachwekkend op een positieve of negatieve manier vind. Het gevoel dat overheerst: Als dit een Dua Lipa nummer was geweest, had ik het briljant gevonden maar bij Muse zit ik niet zo te wachten op zo'n 80's synths deuntje.
Had het niet beter kunnen omschrijven.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Album tracklist en titel zijn ook al gelekt... bereid je maar alvast voor op een hoop cringe haha
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061

MUSE​

gepresenteerd door Mojo & Carré​

Met de release van de nieuwe single ‘Will of The People’ kondigt Muse een kleine reeks theatershows in Europa en Amerika aan. Een recente liefdadigheidsshow in het Londense Apollo Theater gaf de Engelse band het idee om in een gelimiteerd aantal theaters op te treden voordat ze in 2023 uitgebreid op tournee gaan. De reguliere kaartverkoop voor het concert in Carré start vrijdag 24 juni om 10.00 uur via Carré.
Het aankomende album - met dezelfde titel als de nieuwe single - wordt op 26 augustus 2022 uitgebracht. Eerder dit jaar konden fans al luisteren naar twee nummers van het album; ‘Compliance’ en ‘Won’t Stand Down’. 'Will of The People' is in zijn geheel geproduceerd door Muse, gemixt door Serban Ghenea en luistert als een elektrische anthem waarin de band wederom hun bekwaamheid in het vertellen van verhalen en creëren van sonische werelden aantoont.
‘Will of The People’ is een fictief verhaal dat zich afspeelt in een fictieve metaverse op een fictieve planeet die wordt geregeerd door een fictieve autoritaire Staat geleid door een fictief algoritme gemanifesteerd door een fictief datacenter dat een fictieve bank runt die een fictieve munt drukt en een fictieve bevolking controleert die een fictieve stad bewoont met daarin fictieve appartementen waar een fictieve man op een dag wakker werd en dacht “fuck this”. aldus Matt Bellamy
Over MUSE
Muse bestaat uit Matt Bellamy, Dominic Howard en Chris Wolstenholme. Hun laatste album - Simulation Theory - kwam op #1 binnen in de charts en was het zesde achtereenvolgende album van de band dat debuteerde op de hoogste positie in het Verenigd Koninkrijk. Hun vorige studioalbum – Drones - won in februari 2016 een Grammy Award voor ‘Best Rock Album’, de tweede van de band. Sinds de oprichting in 1994 heeft Muse acht studioalbums uitgebracht en wereldwijd meer dan 20 miljoen albums verkocht.
Wijd erkend als één van de beste live bands ter wereld heeft Muse talloze muziekprijzen gewonnen, waaronder twee Grammy Awards, een American Music Award, vijf MTV Europe Music Awards, twee Brit Awards, elf NME Awards en zeven Q Awards.

Dit concert is een samenwerking van MOJO Concerts en Koninklijk Theater Carré waarbij MOJO Concerts de verantwoordelijke producent is en Carré verantwoordelijk is voor de kaartverkoop en locatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en eggy

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Presale voor mensen die het album pre-orderen via de MUSE pagina. En ik had mezelf nog zo gezegd niet snel meer een MUSE album te pre-orderen... :p
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.535
10.988
Presale voor mensen die het album pre-orderen via de MUSE pagina. En ik had mezelf nog zo gezegd niet snel meer een MUSE album te pre-orderen... :p
Kom je gelijk bij de vraag of het een exclusieve presale is of dat je 'm kan delen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Denk het hier gewoon een unieke code gaat zijn en dat er echt maar een zeer beperkt aantal stoelen in de presale zijn.

€99,- is wel echt aan de prijs.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
761
1.572
€99 euro schrikken we tegenwoordig toch niet meer van?

Een 'intieme' show van een grote stadionrockband, voor minder zou me hebben verbaasd.
 

Remco

Playlistbediener
15 apr 2015
27
19
€99 zijn dan nog de allergoedkoopste plaatsen - Carré laat dit weten:


Rang 1€ 165,00
Rang 2€ 137,50
Staanplaatsen€ 137,50
Rang 3€ 99,00
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken