ES Mad Cool 2022 - Nieuws en Geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ben hier wel benieuwd na, zeker de ontbrekende (sub)headliner op 7 July.
Vind dit tot nu toe wel 1 van de beste line ups voor 2022.

Edit: het is ook een aparte tijd voor een aankondiging. Grote naam incoming?!?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
de grap is dat ze daar idd niet zijn aangekondigd...


kan ook voorstellen Post Malone, die pas geleden is aangekondigd voor Lollapalooze Stockholm ( en dat is niet veel dagen eerder )
Waar was al dat hinten naar Bruce dan voor nodig?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Waar was al dat hinten naar Bruce dan voor nodig?
omdat Bruce verwacht zal worden op de 10e juli en er ontbreekt ook nog een 'headliner' op 7 juli

boze tongen beweren dat de aankondiging van Bruce inmiddels naar januari is verschoven fyi
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Vast Maneskin ?
Jij bent af!

Nog een hele dag hopen op Bruce en dan zou het weer Maneskin zijn. Stel je voor...
Tis maar goed dat ik een bier-advent kalender heb gekregen, kijken of ik vanavond al bij 24 december kan komen mocht dit het geval zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik kijk er niet gek van op als het Maneskin is hoor, in een worpje misschien.
en dat de headliner spots nog altijd open blijven staan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
omdat Bruce verwacht zal worden op de 10e juli en er ontbreekt ook nog een 'headliner' op 7 juli

boze tongen beweren dat de aankondiging van Bruce inmiddels naar januari is verschoven fyi
Deze aankondiging gaat echt wel over 10 juli, anders zouden ze echt geen gebruik maken van die vijfde dag in hun bericht van zojuist.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Deze aankondiging gaat echt wel over 10 juli, anders zouden ze echt geen gebruik maken van die vijfde dag in hun bericht van zojuist.
Het is gewoon toeval, de 5de editie, 5 dagen en het nieuws komt om 5 uur.
Heeft weinig specifieks te maken met de 5de dag, maar meer met de tijdstip van aankondigen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zal wel niet de aankondiging van Bruce zijn lijkt me. Post Malone of Maneskin lijkt me aannemelijker.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Bij een aankondiging van Bruce hadden we al meerdere hints gekregen, ook vanuit andere hoeken / festivals / promoters, etc. Helaas zullen we daar nog op moeten wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken