ES Mad Cool 2022 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
in het artikel van Mad Cool, vragen ze om nog wat extra geduld voor de laatste headliner.
madcoolfestival.es/noticia/new-names-2022

en ze zeggen, dat dat de laatste keer is dat ze geduld vragen, referentie naar "promise"

laat het 2010 album The Promise zijn met de bijbehorende titelsong...


EDIT: en Sam Fender staat heel hoog op affiche die dag ;)
toch apart, maar dat stukje waar ze meer geduld vragen voor de laatste headliner en die referentie naar "promise" staat enkel in het spaanstalige artikel, niet in het engels talige bericht

spaans : madcoolfestival.es/noticia/new-names-2022
engels : madcoolfestival.es/en/news/new-names-2022
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Wellicht te ver gezocht, maar madcool heeft laatst een x aantal namen bevestigd, nu zetten ze deze namen (3 per dag) apart op hun socials. Ze zijn hier als ze dit met alle namen doen nog wel even bezig. Zal er dan morgen wel echt een aankondiging komen?

Ik gok toch echt pas volgende week helaas.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Wellicht te ver gezocht, maar madcool heeft laatst een x aantal namen bevestigd, nu zetten ze deze namen (3 per dag) apart op hun socials. Ze zijn hier als ze dit met alle namen doen nog wel even bezig. Zal er dan morgen wel echt een aankondiging komen?

Ik gok toch echt pas volgende week helaas.
ze hebben er idd 32 bij gezet.
daarvan zijn er nu 7 sinds eergisteren van gedeeld op de sociale (3 p dag)
Dat zouden ze in principe nog een dikke week kunnen doortrekken.

misschien wel intressant of ze voor iets gaan hinten komende dagen?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
499
Hier blijft het ook angstvallig stil. Benieuwd of ze volgende week nog iets bekend gaan maken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
viel me trouwens op, de 3 namen die Mad Cool op de sociale deelde, kwamen een paar uur eerder dan de dagen er voor. Eerder was de eerste 15:00 en de laatste 20:00/21:00. Gisteren eerste 12:00 en de laatste 16:00.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Denk dat Mad Cool zichzelf weer overklast heeft bij het hinten naar The Boss. Of de tickets voor de dag van Springsteen moeten goedkoper zijn dan de overige dagtickets?

Ticketprijzen Mad Cool
Dit was al zo vanaf het moment dat ze het bekendmaakten. Ik denk dat het een bonusdag met The Boss eraan vastgeplakt is. Met hier en daar nog wel wat acts maar geen 'volledige' festivaldag. Vandaar de iets lagere prijs, dat denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken