Lowlands 2027

Ik zie juist liever geen Job Jobse en Ki/Ki op Lowlands. Tiesto met een oude trance set zou ik echt magisch vinden.

Hoewel de eerstgenoemde denk ik wel beter aansluiten bij het publiek en het festival Lowlands.

Hoop volgend jaar vooral op elektronische namen zoals Bonobo, Kiasmos of Apparat.
En Ross with Friends, Weval en Moderat!

Denken jullie dat Faith no more op het nieuwe Lowlands past? Ik zou ze heel graag (eindelijk weer eens) zien. Gezien op Lowlands 2009 en als invaller op RW 2015. Erg goede herinneringen aan. Maar geen idee hoe de band er nu voor staat.

Denken jullie dat Faith no more op het nieuwe Lowlands past? Ik zou ze heel graag (eindelijk weer eens) zien. Gezien op Lowlands 2009 en als invaller op RW 2015. Erg goede herinneringen aan. Maar geen idee hoe de band er nu voor staat.
Nee, niet echt

Pak je potlood en schrijf Bente maar vast op. Heeft afgelopen jaar ongeveer alle festivals in de regio meegepakt. Komt in november met een nieuw album en een kleine clubtour. Mocht ze de komende zomer een beetje exclusief blijven ga ik er vanuit dat het wel een keer Lowlands zal worden.

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Om dezelfde reden dat je Tiesto daar niet moet boeken. Vooruitkijken, niet achteruit. En dat zeg ik als iemand die maandelijks netjes zijn contributie overmaakt aan the church of mike patton.
Met Faith No More kijk je in elk geval nog terug op een geschiedenis van alternatieve muziek / festivalcultuur (daar snap ik de nostalgische wens nog enigszins). Met Tiësto kijk je terug op de man die dance naar de voetbalstadions en Vegas-residencies bracht.

Nee, dat is nu eerder Bospop en misschien Pinkpop.

KoL mag van mij part ver weg blijven. Laat ze maar lekker op Pinkpop, Bospop of Concert at Sea staan.
Ach als The Kooks er staan kunnen hunnie er ook wel staan hoor.

Ik blijf het wel mooi vinden dat heel veel opeens niet past maar heel veel heeft ook gewoon op PP en allerlei andere festivals gestaan.

Zolang de balans maar blijft denk ik altijd maar.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Pak je potlood en schrijf Bente maar vast op. Heeft afgelopen jaar ongeveer alle festivals in de regio meegepakt. Komt in november met een nieuw album en een kleine clubtour. Mocht ze de komende zomer een beetje exclusief blijven ga ik er vanuit dat het wel een keer Lowlands zal worden.
Complete treurnis als je dat boekt moet je ver van weg blijven.

Nieuwe single Nothing But Thieves beloofd wel wat goeds hoor

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Lightsun
De Staat komt ook met een nieuw album, dit jaar op dtrh. Ook wel grote kans op Lowlands gok ik. Wellicht Bravo head?
Dit vind ik een intressante, want dat zou de eerste keer in de recente geschiedenis zijn dat een Nederlandse headliner terugkeert op Lowlands (technisch gezien Job Jobse de nacht na z'n headlineshow, maar die laat ik even achterwege). Zou best kunnen, maar zie ze ook wel wat andere festivals doen (de route Paaspop, Dauwpop, Vestrock etc.)

Met Faith No More kijk je in elk geval nog terug op een geschiedenis van alternatieve muziek / festivalcultuur (daar snap ik de nostalgische wens nog enigszins). Met Tiësto kijk je terug op de man die dance naar de voetbalstadions en Vegas-residencies bracht.

Tiesto is populair bij gen z, en trance is een tikkeltje alternatief tegenwoordig. Is ook echt het enige wat ik niet begrijp van die generatie. Zoveel smaak en zoveel meer wereldwijs dan de gemiddelde Millenial, en dan toch die kut muziek uit 2002 omarmen die vroeger alleen geluisterd werd door mannen uit Purmerend met overtollig tandvlees en meerdere witte broeken in de kledingkast. Snap ik niks van. Maar goed, that's kind of the point in generatie clashes.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: BeWario
Tiesto is populair bij gen z, en trance is een tikkeltje alternatief tegenwoordig. Is ook echt het enige wat ik niet begrijp van die generatie. Zoveel smaak en zoveel meer wereldwijs dan de gemiddelde Millenial, en dan toch die kutmuziek uit 2002 omarmen die vroeger alleen geluisterd werd door mannen met veel tandvlees en een witte broek. Snap ik niks van. Maar goed, that's kind of the point in generatie clashes.
Haha jeetje wat een gefrustreerde reactie zeg. Gewoon een heel genre kapot maken omdat je het waarschijnlijk zelf "kutmuziek" vind. Voelt een beetje als een vrij narrowminded reactie.

Zou het toejuichen als Lowlands qua elektronische muziek ook af en toe het verleden in duikt met trance of early rave en dan in combi met de wat alternatievere hedendaagse elektronische muziek zoals een Voices From The Lake en het nacht programma zou voor mij ideaal zijn. Ik denk alleen niet dat dat ooit gaat gebeuren.

• Winning
Waarderingen: LLoww
Haha jeetje wat een gefrustreerde reactie zeg. Gewoon een heel genre kapot maken omdat je het waarschijnlijk zelf "kutmuziek" vind. Voelt een beetje als een vrij narrowminded reactie.

Zou het toejuichen als Lowlands qua elektronische muziek ook af en toe het verleden in duikt met trance of early rave en dan in combi met de wat alternatievere hedendaagse elektronische muziek zoals een Voices From The Lake en het nacht programma zou voor mij ideaal zijn. Ik denk alleen niet dat dat ooit gaat gebeuren.
Joh is een grapje, relax. Trance was vroeger commerciele muziek, dat was gewoon zo. Voel je niet aangevallen.

Tiesto is populair bij gen z, en trance is een tikkeltje alternatief tegenwoordig. Is ook echt het enige wat ik niet begrijp van die generatie. Zoveel smaak en zoveel meer wereldwijs dan de gemiddelde Millenial, en dan toch die kut muziek uit 2002 omarmen die vroeger alleen geluisterd werd door mannen uit Purmerend met overtollig tandvlees en meerdere witte broeken in de kledingkast. Snap ik niks van. Maar goed, that's kind of the point in generatie clashes.
Zo…. Wat is er mis met mannen uit purmerend?

• Haha
Waarderingen: fugazi en LLoww

Users who are viewing this thread