Lowlands 2026

Het is niet bedoeld als persoonlijke aanval, vandaar de disclaimer, maar wat er staat heeft gewoon een ontzettend oude mannen-gehalte.
Het geeft niet als je je niet bewust bent van het aanbod van nederlandse hip-hop, als je denkt dat het ''niet je smaak is'' (vrijwel onmogelijk want het aanbod is breder dan ooit, gaat een stuk verder dan de New Wave's en dergelijke) maar met dit soort opmerkingen doe je wat mij betreft een hele scene echt veel en veelstekort.
Officieel ben ik Gen X, geen boomer. 😉 En muzikaal ben ik misschien gewoon blijven hangen bij Opgezwolle. Daar kan ik prima mee leven. Volgens mij lees je er alleen iets meer in dan ik bedoelde. Ik zeg niet dat de Nederlandse hiphopscene slecht is, alleen dat die mij persoonlijk na Opgezwolle en Osdorp Posse minder aanspreekt. Dat is iets anders dan zeggen dat er niks goeds meer gemaakt wordt. En Fakkelbrigade op Lowlands zou ik nog steeds geweldig vinden.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er maar één zo'n 'indie' avond is op het hele weekend. Maar goed: er is duidelijk geen vraag meer naar. Komt vast wel weer, als je kijkt naar de onderkant van de poster staan er veel gitaren.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Het is niet bedoeld als persoonlijke aanval, vandaar de disclaimer, maar wat er staat heeft gewoon een ontzettend oude mannen-gehalte.
Het geeft niet als je je niet bewust bent van het aanbod van nederlandse hip-hop, als je denkt dat het ''niet je smaak is'' (vrijwel onmogelijk want het aanbod is breder dan ooit, gaat een stuk verder dan de New Wave's en dergelijke) maar met dit soort opmerkingen doe je wat mij betreft een hele scene echt veel en veelstekort.
Hij zegt letterlijk 'voor mij', maat. Dan kun je die boomeropmerking best achterwege laten toch.

• Leuk
Waarderingen: fugazi

Users who are viewing this thread