Lowlands 2026

Het is niet bedoeld als persoonlijke aanval, vandaar de disclaimer, maar wat er staat heeft gewoon een ontzettend oude mannen-gehalte.
Het geeft niet als je je niet bewust bent van het aanbod van nederlandse hip-hop, als je denkt dat het ''niet je smaak is'' (vrijwel onmogelijk want het aanbod is breder dan ooit, gaat een stuk verder dan de New Wave's en dergelijke) maar met dit soort opmerkingen doe je wat mij betreft een hele scene echt veel en veelstekort.
Officieel ben ik Gen X, geen boomer. 😉 En muzikaal ben ik misschien gewoon blijven hangen bij Opgezwolle. Daar kan ik prima mee leven. Volgens mij lees je er alleen iets meer in dan ik bedoelde. Ik zeg niet dat de Nederlandse hiphopscene slecht is, alleen dat die mij persoonlijk na Opgezwolle en Osdorp Posse minder aanspreekt. Dat is iets anders dan zeggen dat er niks goeds meer gemaakt wordt. En Fakkelbrigade op Lowlands zou ik nog steeds geweldig vinden.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er maar één zo'n 'indie' avond is op het hele weekend. Maar goed: er is duidelijk geen vraag meer naar. Komt vast wel weer, als je kijkt naar de onderkant van de poster staan er veel gitaren.

• Leuk
Waarderingen: Greyhound en Davidd
Het is niet bedoeld als persoonlijke aanval, vandaar de disclaimer, maar wat er staat heeft gewoon een ontzettend oude mannen-gehalte.
Het geeft niet als je je niet bewust bent van het aanbod van nederlandse hip-hop, als je denkt dat het ''niet je smaak is'' (vrijwel onmogelijk want het aanbod is breder dan ooit, gaat een stuk verder dan de New Wave's en dergelijke) maar met dit soort opmerkingen doe je wat mij betreft een hele scene echt veel en veelstekort.
Hij zegt letterlijk 'voor mij', maat. Dan kun je die boomeropmerking best achterwege laten toch.

Zit er nog verschil in een resale ticket van TM en TS? Komen er bij Ticketmaster nog verdere kosten bovenop bijvoorbeeld?

Zit er nog verschil in een resale ticket van TM en TS? Komen er bij Ticketmaster nog verdere kosten bovenop bijvoorbeeld?
Er mogen eigenlijk geen extra kosten worden gerekend na het tonen van het contract (EU wetgeving), dus het bedrag wat je ziet wordt het ook

• Leuk
Waarderingen: JKOH
Persoonlijk vindt ik de Armadillow wel leuk opgezet maar dan meer inderdaad als ontmoetings plek, zo wie zo als je na 5 uur er naar toe gaat kom je meestal uit een knallende Bravo en dan wordt er daar van die gezapige muziek gedraait. Zou dan liever ook een tent zien met iets meer opzwepende muziek om nog effe gas te geven. Nu denk ik meestal na 10 minuten ik ga mijn tent opzoeken 😅

Officieel ben ik Gen X, geen boomer. 😉 En muzikaal ben ik misschien gewoon blijven hangen bij Opgezwolle. Daar kan ik prima mee leven. Volgens mij lees je er alleen iets meer in dan ik bedoelde. Ik zeg niet dat de Nederlandse hiphopscene slecht is, alleen dat die mij persoonlijk na Opgezwolle en Osdorp Posse minder aanspreekt. Dat is iets anders dan zeggen dat er niks goeds meer gemaakt wordt. En Fakkelbrigade op Lowlands zou ik nog steeds geweldig vinden.
Excuus als het iets te fel was maar ik weet zeker dat als je je zou openstellen/op zoek zou gaan je dingen zou vinden die je enorm vet zou vinden.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en Novis95
Persoonlijk vindt ik de Armadillow wel leuk opgezet maar dan meer inderdaad als ontmoetings plek, zo wie zo als je na 5 uur er naar toe gaat kom je meestal uit een knallende Bravo en dan wordt er daar van die gezapige muziek gedraait. Zou dan liever ook een tent zien met iets meer opzwepende muziek om nog effe gas te geven. Nu denk ik meestal na 10 minuten ik ga mijn tent opzoeken 😅
Ik vrees dat dat ook precies de bedoeling is van de Armadillow.

Ooit gaat het je lukken! Ik word er zelfs oprecht nieuwsgierig naar. Mijn laatste trance-ervaring was Trance Energy in de Jaarbeurs, 2006.
Ze mogen mij bellen hoor, nog hele platenkisten vol liggen met de classics :). Al moet ik ook wel zeggen dat ik vooral van die periode ben hoor 2002 - 2014 zoiets, en de ultieme classics daarvoor uiteraard ook nog wel in het bezit.

• Leuk
Waarderingen: LLoww
Iemand trouwens nog tips voor goeie wandel/festivalschoenen?
Schoenen zijn zoiets persoonlijks. Wat ik fijne hardloop/wandelschoenen of sneakers vind, kun jij verschrikkelijk vinden. Advies wat ik altijd geef aan vrienden die willen beginnen met hardlopen is: ga naar de winkel en laat je adviseren. Hangt natuurlijk ook een beetje van het budget af.
Zelf ga ik voor de Newbalance 530's en een paar nike airmax 1.

Users who are viewing this thread