Lowlands 2026

Ik denk dat wij ons drukker maken dat het niet uitverkocht is dan dat ze dat bij Mojo doen. Ik denk dat het allemaal nog wel op zijn pootjes gaat vallen. Is hiet niet dit jaar of niet volgend jaar dan wel weer dat jaar er op.

Het concept Lowlands is daar gewoon te goed voor.
Ik maak me niet druk, ik graag me af wat de oorzaken zijn.

Verder denk ik dat ze zich bij Mojo wel druk maken. Je wil toch uitverkopen en bij voorkeur zsm. Geld op de bank levert geld op dankzij rente, tenzij je dat niet mee begroot….. kijk 23.725.000,00 tegen 1 % rente is al bijna de helft van de gage van Turnstile….

• Leuk
Waarderingen: alois
Ik maak me niet druk, ik graag me af wat de oorzaken zijn.

Verder denk ik dat ze zich bij Mojo wel druk maken. Je wil toch uitverkopen en bij voorkeur zsm. Geld op de bank levert geld op dankzij rente, tenzij je dat niet mee begroot….. kijk 23.725.000,00 tegen 1 % rente is al bijna de helft van de gage van Turnstile….
Ik denk dat we geen medelijden moeten hebben met de bankrekening van Mojo ;). En Lowlands weet dat dit eens in de zoveel periode speelt. Laatste niet uitverkochte was volgens mij precies 10 jaar geleden, volgens mij die editie met Muse zelfs.

1x in de zoveel tijd komt dit gewoon voor, en we hebben nog een aantal mooie lichtingen te goed.

Maar speculeren blijft altijd leuk idd ;).

Ik denk dat we geen medelijden moeten hebben met de bankrekening van Mojo ;). En Lowlands weet dat dit eens in de zoveel periode speelt. Laatste niet uitverkochte was volgens mij precies 10 jaar geleden, volgens mij die editie met Muse zelfs.

1x in de zoveel tijd komt dit gewoon voor, en we hebben nog een aantal mooie lichtingen te goed.

Maar speculeren blijft altijd leuk idd ;).
Even nagezocht. Klopt 2016 met Muse in de eerste drop. Is wel hip om 2016 te doen….

Zeker geen medelijden met Mojo, maar wissel naar nieuwe directeur, niet uitverkocht, PKP wel uitverkocht….. Mwaoh daar is wel een andere vibe hoor

BKS was toch ook lang zoekende na directeurswisselingen?

New wave als headliner lijkt mij niet de goeie keuze te zijn geweest, anders was het wel uitverkocht geweest, toch
Lowlands verkoopt niet uit op headliners, zeker niet om 1 mindere headliner. Dat ze dit jaar niet meteen zouden uitverkopen lag al voordat de eerste namen bekend werden in de lijn der verwachting.
QOTSA deed het ook goed!
Zelden zo'n leeg veld gezien op dat tijdslot (helaas). Kon tijdens het eerste nummer nog het voorvak in. Zijn trouwens wel gewoon namen die ze moeten blijven boeken, maar het zal niet het verschil maken in wel of niet uitverkopen.

Wat denk ik wel een reden kan zijn van een mindere kaartverkoop is het ontbreken in de gehele line-up van iets meer mainstream namen, maar eigenlijk vind ik dat juist een enorm pluspunt van deze line-up tot nu toe.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Wie weet komt er wel weer een leuke nieuwe tent á la sexyland. Gewoon een lekker dom concept waar je kan lachen en verbaast kan zijn. Beetje leuke concepten daar naar binnen fietsen zoals Club Godverdomme, Club takeovers, Iemand die een uur een schaap nadoet, WWE worstelen etc.
Het boksen dat ze een jaar hebben gehad was ook gaaf.

nou als je de programma s van de afglopen 20 jaar naast elkaar legt, dan komt pkp er toch meestal wel als winnaar uit.
t enige dat ik wel mis op pkp is de juliet de echo en de rariteiten tenten(onogogono, helga's, magneetbar, adonis, current, sexyland, titty twister)
maar als je puur naar de 7 muziektenten kijkt, heeft pkp vaak t betere programma
Zelfs als dat al zo is, dat is dus precies de keuze die Lowlands maakt.

Jongens Lowlands duurt nog meer dan een half jaar.. Gaat echt nog wel uitverkopen
Verwacht het ook wel. Opzich een jaartje niet 100% uitverkopen zou wel lekker zijn als bezoeker en houdt de boel daar op scherp.
Jullie hebben het allemaal over de headliners maar in mijn vrienden- en kenniskring speelt vooral: prijs / meerdere meerdaagse festivals in combinatie met dat je afgelopen jaren vaak voor 100e minder makkelijk nog een kaartje kon scoren. Dit geldt voor lowlands, DTRH en Wildeburg.
Dit geldt ook heel erg voor mijn vriendengroep. We gaan met zijn 5en, maar hebben allemaal nog geen kaartje gekocht.

• Leuk
Waarderingen: daily
Ben wel heel benieuwd of 50% van de kaarten zijn verkocht of 85%…

Onze groep, 10 personen, wachten ook mooi even af wat er gaat gebeuren. Prijs, line-up en ongunstige datum tellen hierin mee.

• Leuk
Waarderingen: daily

Users who are viewing this thread